Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας!
Και φέτος στο σχολειό
με έθιμα,χορό
παιχνίδια, γαϊτανάκι
και σάντουιτς με σουβλάκι,
Αρλεκίνοι,Κολομπίνες
και ζωγράφοι με … βιασύνες
εγιορτάσαμε και πάλι
Τσικνοπέμπτη – Καρναβάλι!
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων μας για την ευγενική προσφορά του προσεγμένου catering σε όλους μας!

