Ενημερωτική Συνάντηση με την Ψυχολόγο
Την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου και στο 1ο κτίριο του σχολείου μας , πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση γονέων – κηδεμόνων με την Ψυχολόγο και μέλος της ΕΔΥ, κ. Ιφιγένεια Καραμφίλλη.
Στη συνάντηση παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν με βιωματικό και διαδραστικό τρόπο τεχνικές για την ψυχική ενδυνάμωση των παιδιών στην καθημερινότητά τους , καθώς και ο ρόλος της Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) στο δίκτυο σύνδεσης σχολείου – οικογένειας, με κοινό στόχο την πολύπλευρη, ασφαλή και ομαλή ανάπτυξη των παιδιών.
Ευχαριστούμε θερμά την Ψυχολόγο μας για την ευγενική πρωτοβουλία της συνάντησης όπως και όλους τους γονείς – κηδεμόνες για τη συμμετοχή τους!
