Η Ανέμη της Βαρυτίμης και πάλι στο σχολείο μας!
Την Πέμπτη 6 Μαρτίου η αγαπημένη αφηγήτρια μικρών και μεγάλων κ.Βαρύτιμη, επισκέφτηκε το σχολείο μας, ξετυλίγοντας αυτή τη φορά την ανέμη της για να μας μεταφέρει στην εποχή της Ελληνικής Επανάστασης ,μέσα από το πλούσιο λαογραφικό της υλικό και την ιστορία της Λένως Μπότσαρη.
Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Βαρύτιμη που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά μας, για άλλη μια φορά αφιλοκερδώς!


