Τηλεκπαίδευση από 4 Μαρτίου
Αγαπητοί γονείς!
Μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων για την αποφυγή μετάδοσης του ιού covid -19, με βάση τα τελευταία μέτρα που εξαγγέλθηκαν, η Θεσσαλονίκη τίθεται σε «βαθύ κόκκινο». Αυτό σημαίνει ότι αναστέλλεται η λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων εκτός των σχολείων ειδικής αγωγής.
Από αύριο Πέμπτη 4 Μαρτίου, ξεκινάει τηλεκπαίδευση κατά τις μεσημεριανές ώρες με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα που είχαμε δημιουργήσει και εφαρμόσει στο προηγούμενο καθολικό lockdown (14:10 έως 16:20).
Για ότι νεότερο, θα βρισκόμαστε σε επικοινωνία μαζί σας.
Ευχόμαστε, για άλλη μία φορά, καλή δύναμη σε όλους!!!
