Αρχική » Χωρίς κατηγορία » Η Συμμετοχή μας στην εβδομάδα δημιουργίας κώδικα ,για να γνωρίσουμε το σώμα μας

rsz mak 1
Map Banner main
logo iep
Screenshot 6
αρχείο λήψης

Ιστορικό

European Radio Logo

Σαν σήμερα

21/2: Παγκόσμια Ημέρα Μητρικής Γλώσσας
Η Παγκόσμια Ημέρα Μητρικής Γλώσσας καθιερώθηκε με πρωτοβουλία της UNESCO, για την προώθηση της γλωσσικής πολυμορφίας και τη διάσωση των ολιγότερο ομιλουμένων γλωσσών. Αφορμή για την υιοθέτησή της το 1999 από τη Γενική Συνέλευση της UNESCO στάθηκε η Σφαγή της Ντάκα στις 12 Φεβρουαρίου του 1952, όταν φοιτητές του Ανατολικού Πακιστάν (σημερινού Μπανγκλαντές) ξεσηκώθηκαν για να εμποδίσουν την κατάργηση της γλώσσας τους «Μπενγκάλι» και την υιοθέτηση της επίσημης πακιστανικής «Ουρντού». Η Αστυνομία έπνιξε τη διαμαρτυρία τους στο αίμα.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Translate

Σκακιστική άσκηση

Συντάκτες ιστολογίου

  • 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
  • Η Συμμετοχή μας στην εβδομάδα δημιουργίας κώδικα ,για να γνωρίσουμε το σώμα μας

    CodeWeek368555578 999065764480394 7066728451714270332 n 1
    7-22 Οκτωβρίου 2023
    Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.

    Ανακαλύπτοντας το σώμα μας με τη βοήθεια της Beebot

    bbebot 1 1

    Βασικός στόχος μας ήταν να διεγείρουμε το ενδιαφέρον των παιδιών ώστε να εισαχθούν στις έννοιες της ρομποτικής και να εξοικειωθούν με τη λειτουργία και χρήση του ρομπότ και παράλληλα να υλοποιήσουμε δραστηριότητες προγραμματισμού για να φτάσουμε στο στόχο μας.

    1η Δραστηριότητα:Σε πρώτη φάση προσπαθούμε να ανιχνεύσουμε τις ιδέες των παιδιών πριν και αφού τους παρουσιάσουμε το ρομπότ

    2η  Δραστηριότητα: Αφού κατασκευάσαμε την πίστα του ρομπότ με τετράγωνα 15χ15 και εξηγήσαμε ότι κάθε τετράγωνο είναι και μια κίνηση  της Βeebot ,επιδιώξαμε να εξοικειωθούν τα νήπια με τις κινήσεις του ρομπότ κυρίως τη χρήση των συμβόλων και τον προγραμματισμό απλών και περισσότερο πολύπλοκων κινήσεων.

    3η Δραστηριότητα:  Αφορούσε κινήσεις της bee-bot στο χάρτη καθώς και φύλλα εργασίας για να ανιχνεύσουμε τον τρόπο σκέψης και τις αντιλήψεις των παιδιών για τον προγραμματισμό του ρομπότ.

    4η  Δραστηριότητα: Φτιάξαμε, με το περίγραμμα ενός παιδιού, το δικό μας ανθρωπάκι και ζωγραφίσαμε τα εσωτερικά του όργανα και το τοποθετήσαμε κάτω από τη διάφανη πίστα με τα τετράγωνα 15χ15.

    5η Δραστηριότητα :Με τη ρομποτική μας μελισσούλα Βeebot προσπαθήσαμε να φτάσουμε σε κάποια εσωτερικά όργανα, σχεδιάζοντας τον αντίστοιχο αλγόριθμο π.χ. οδήγησε τη μέλισσα στην καρδιά ,στους πνεύμονες ,στον εγκέφαλο κτλ.

    Αυτή τη φορά χρησιμοποιήθηκαν κάρτες οδηγίες προσανατολισμού. Αυτό βοήθησε ιδιαίτερα τα παιδιά και κυρίως τα προνήπια

    Στόχος της δημιουργίας των αλγορίθμων  στις δρατηριότητες μας είναι το παιδί  :

    ·         Να Συνδυάσει την τεχνολογία των πληροφοριών και των επικοινωνιών με την επιστήμη

    ·         Να διευκολύνει την εξερεύνηση, το παιχνίδι, τη μάθηση, χρησιμοποιώντας τα τεχνολογικά εργαλεία.

    code week 23

    Η ώρα είναι…

    Οκτώβριος 2023
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  

    Bravo schools

    Ετικέτα ποιότητας για το σχολείο μας

    Ετικέτα ποιότητας για το σχολείο μας

    Ετικέτα ποιότητας για το σχολείο μας

    Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: 3ος Στόχος Καλή υγεία και ευημερία!

    Πρόσφατα άρθρα

    Άνοιγμα μενού
    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς