Αρχική » Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες » Σεμινάριο Επαγγελματικής Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών

Σεμινάριο Επαγγελματικής Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι την  Παρασκευή 15 Μαϊου 2026 το Νηπιαγωγείο δεν θα λειτουργήσει λόγω συμμετοχής των Εκπαιδευτικών σε Επιμορφωτικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Ανάπτυξης, που διοργανώνεται από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών Νομού Ιωαννίνων. (Η συμμετοχή των Εκπαιδευτικών των Νηπιαγωγείων είναι υποχρεωτική βάσει του Προεδρικού Διατάγματος 79/2017, παρ.1, του άρθρου 17)

                                                     Από τη  Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου


Λήψη αρχείου