Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες
καλή χρονιά & καλή δύναμη σε όλους!
Σας ενημερώνουμε:
α) οι μαθητές οφείλουν να κάνουν 3 σελφ τεστ αυτή την εβδομάδα και να
τα δηλώσετε στην πλατφόρμα για τις ημέρες Δευτέρα-Τρίτη-Παρασκευή.
Τα τεστ πρέπει να δηλώνονται πριν την.προσελευση στο σχολείο αυστηρά μέχρι 8.00 το πρωί.
β)Οι μαθητές ΔΕΝ προβλέπεται να κάνουν χρήση ειδικής μάσκας αλλά της απλής.



























