ΨΑΛΙΔΙ…ΨΑΛΙΔΑΚΙ ΜΟΥ…

Καλά καταλάβατε αγαπημένα μου παιδιά!ΝΑΙ θα χρησιμοποιήσουμε το ψαλίδι μας !Πάντα με προσοχή και φυσικά με τη βοήθεια του μπαμπά ή της μαμάς ή του μεγάλου αδερφού/ης μας.                                                                    Γονείς,στόχος αυτής της δραστηριότητας είναι να κρατάν τα παιδιά σωστά το ψαλίδι  και να μπορούν να ακολουθήσουν απλές κάθε φορά γραμμές-διαδρομές με το ψαλίδι προσπαθώντας να κόψουν πάνω σε αυτές.Σε αυτή την ηλικία όπως σας έχουμε εξηγήσει και άλλες φορές δεν είναι ανεπτυγμένη η λεπτή κινητικότητα.Με τον όρο λεπτή κινητικότητα αναφερόμαστε στον συντονισμό των μικρών μυών στα χέρια και τα δάχτυλα. Μερικές από τις βασικότερες δραστηριότητες που απαιτούν καλή λεπτή κινητικότητα είναι:λαβή μολυβιού, λαβή κουταλιού ή πιρουνιού,ζωγραφική, χρήση ψαλιδιού, πέρασμα χαντρών σε σκοινί, παζλ, κλείσιμο φερμουάρ και κουμπιών, δέσιμο κορδονιών, άνοιγμα/κλείσιμο κουτιού με καπάκι, σχεδίαση σχημάτων.Η λεπτή κινητικότητα  επίσης μας ενδιαφέρει σαν προστάδιο εκπαίδευσης για τη χρήση του μολυβιού και την εκμάθηση της γραφής.Η παρακάτω λοιπόν δραστηριότητα θα βοηθήσει πολύ τα παιδιά στη εξάσκηση της λεπτής κινητικότητας.                                                                                                                             ΥΛΙΚΑ : Λευκό χαρτί,μαρκαδόροι,ψαλίδι,χαρτοταινία ή σελοτέιπ                                                                                    

ΟΔΗΓΙΕΣ :Σχεδιάζουμε σε τρεις λουρίδες χαρτί τις τρεις διαδρομές,ευθεία,καμπύλη,ζικ ζακ, όπως φαίνεται στην εικόνα.Κολλάμε τις λουρίδες στον τοίχο λίγο πιο ψηλά από το ύψος του παιδιού και πάντα με την επίβλεψή μας του δίνουμε το ψαλίδι να  κόψει.

 Βοηθήστε λοιπόν παιδιά τον Άκη -Ψαλιδάκη να φτάσει στην… “Ισιοχώρα”στην “Καμπυλοχώρα” και στην “ζικ ζακ χώρα” και καλή διασκέδαση!!!