Feed
Άρθρα
Σχόλια

Αρχείο για την κατηγορία 'Χωρίς κατηγορία'

Το Κέντρο Πρόληψης κατά των εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας του Δήμου Αλίμου, στα πλαίσια του προγράμματος πρωτογενούς πρόληψης κατά των εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχικής υγείας του ανθρώπου σας περιμένει να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας, να ανταλλάξουμε απόψεις και προβληματισμούς σε ζητήματα της καθημερινότητας που αφορούν τα αυτονόητα αλλά που με κάποιο τρόπο μας δυσκολεύουν να τα προσεγγίσουμε.
Το Βιωματικό Σεμινάριο Ευαισθητοποίησης Γονέων παιδιών Γυμνασίου, Λυκείου έχει στόχο :
• Την διευκόλυνση και ενθάρρυνση της επικοινωνίας μέσα στην οικογένεια
• Την ενίσχυση του γονεικού ρόλου
• Την εκπαίδευση των γονιών σε δεξιότητες που διευκολύνουν στην δημιουργία ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού πλαισίου για τα παιδιά τους, ώστε να μεγαλώσουν επιλέγοντας μια θετική στάση ζωής.

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα

Στο πλαίσιο της ερευνητικής εργασίας που διενεργούν μαθητές της Β΄ Λυκείου, με θέμα ” Με την τέχνη απέναντι στον σχολικό εκφοβισμό”, η συγγραφέας Ελένη Πριοβόλου συζήτησε μαζί τους με αφορμή το θέμα της βίας και του εκφοβισμού. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη βιβλιοθήκη του σχολείου και κράτησε το αμείωτο ενδιαφέρον όλων, αφού έδωσε πολλές αφορμές για σκέψη και προβληματισμό πάνω σε κρίσιμα θέματα της παιδείας, καθώς επίσης της καθημερινότητας και της προοπτικής των σημερινών νέων.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Για δεύτερη φορά τα τελευταία τρία χρόνια το 2ο ΓΕΛ Αλίμου συμμετείχε στο εγκεκριμένο από το Υπ. Παιδείας Πρόγραμμα Διδακτικής Άσκησης, για την παιδαγωγική στήριξη και συμβουλευτική των φοιτητών, και μελλοντικών εκπαιδευτικών-θεολόγων.
Δύο ομάδες φοιτητών της Θεολογικής Σχολής του ΕΚΠΑ, κατά τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο, παρακολούθησαν σε πραγματικές συνθήκες τη διαδικασία της μάθησης και τα αποτελέσματά της, μέσα από σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας του μαθήματος των θρησκευτικών.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο CERN – Ελβετία 11-14/3/2015

Στο διάστημα από 11-14/3/2015 το Σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο μεγαλύτερο Ερευνητικό Κέντρο της Ευρώπης, το CERN στην Ελβετία. Στο πλαίσιο αυτής της επίσκεψης, περιηγηθήκαμε σε διάφορους τουριστικούς προορισμούς – αξιοθέατα της Ελβετίας αλλά και της Γαλλίας.

Συνοδοί της εκδρομής ήταν οι καθηγητές Πέτρος Καλογεράκος (Φυσικός), Αλέξης Γιώτης (Φυσικός), Ηλίας Γιασεμής (Βιολόγος) και Νίκος Παπαλάμπρου (Χημικός).
Οι μαθητές μας προέρχονταν από την Α΄ και Β΄ τάξη. Τους ευχαριστούμε για την πολύ καλή συνεργασία..

Σχεδιάζουμε ήδη το επόμενο μεγάλο ταξίδι…… !!!

Διαβάστε – δείτε περισσότερες φωτογραφίες ΕΔΩ

Στα πλαίσια του project «Υλοποίηση τοιχογραφίας με θέματα του χαράκτη Α. Τάσσου» οι μαθητές του προγράμματος, υπό την καθοδήγηση του καθηγητή κου Χριστοφυλάκης Σ. ζωγράφισαν έναν εσωτερικό τοίχο στον 1ο όροφο του σχολείου μας.

Δείτε περισσότερες εικόνες  ΕΔΩ

Επίσκεψη στην Ακαδημία ΑΘηνών

Η Δ΄Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Αθήνας διοργανώνει σε συνεργασία με την Ακαδημία Αθηνών δίωρο ενημερωτικό σεμινάριο για την ιστορία της Ακαδημίας και του νεοκλασικού Μεγάρου της καθώς και για τις διαχρονικές δημόσιες τοποθετήσεις της σε κρίσιμα επιστημονικά, πολιτιστικά, κοινωνικά και διεθνή ζητήματα.
Ο πρόεδρός της Ακαδημίας, κ. Δημήτριος Νανόπουλος θα υποδεχθεί τους εκπαιδευτικούς στους οποίους θα απευθύνει σύντομο χαιρετισμό. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει ενημέρωση για τις προσφερόμενες υποτροφίες της, τα προκηρυσσόμενα βραβεία, τις δυνατότητες της βιβλιοθήκης, το έργο των Κέντρων Ερευνών και τις εκδόσεις της Ακαδημίας.
Η επίσκεψη θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 24/4/2015 στις 14.00 και θα έχει διάρκεια δύο ωρών.
Διαδικασία Υποβολής Αιτήσεων και Επιλογής Εκπαιδευτικών
Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή στο επιμορφωτικό σεμινάριο (μόνο ηλεκτρονικά) συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα πατώντας (ctrl+click) πάνω στον ενεργό σύνδεσμο: http://bit.ly/academy-Athens
(Σε περίπτωση που ο σύνδεσμος δεν ανοίγει, συνιστάται η αντιγραφή και επικόλληση του συνδέσμου στη γραμμή διευθύνσεων του χρησιμοποιούμενου προγράμματος περιήγησης (Internet Explorer, Mozilla, GoogleChrome, κτλ).
Η υποβολή αιτήσεων θα ξεκινήσει στις 16.00 της 1ης Απριλίου και θα συνεχιστεί έως τις 16.00 της 10ης Απριλίου 2015. Θα δοθεί προτεραιότητα σε εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν για πρώτη φορά σε σεμινάριο του τμήματος πολιτιστικών. Οι επιλεχθέντες εκπαιδευτικοί θα ειδοποιηθούν μέσω της ιστοσελίδας της Δ΄Διεύθυνσης για την επιλογή τους.

H ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

ΜΑΡΙΑ Δ. ΙΑΤΡΙΔΟΥ

Από την εφημερίδα του σχολείου μας

Δείτε τις νέες αναρτήσεις στην εφημερίδα του σχολείου μας ΕΔΩ:  http://exoumeapopsh.blogspot.gr/

Συνέντευξη με τον σκηνοθέτη και τους ηθοποιούς του “Ρωμαίος και Ιουλιέτα για δύο”

BULLYING: ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΩΡΑ!!!

Eκπαιδευτική εκδρομή στην Ελευσίνα

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ελευσίνα

Την Πέμπτη, στις 19 Μαρτίου, η Α’ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο και στον Αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας.

Οι μαθητές και οι συνοδοί καθηγητές τους ξεναγήθηκαν στην Ακρόπολη και το περίφημο Ιερό της θεάς Δήμητρας, όπου ετελούντο τα Ελευσίνια μυστήρια, στην ανατολική πλαγιά του λόφου. Εντυπωσιάστηκαν από το Τελεστήριο, τον πυρήνα του Ιερού, όπου λάμβαναν χώρα οι πιο μυστικές τελετές της Μύησης των πιστών.

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα

Στο διάστημα 13-15 Φεβρουαρίου του 2015 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή της Γ’ τάξης του 2ου Λυκείου Αλίμου στους Δελφούς, την Άμφισσα και το Γαλαξίδι. Κάθε τόπος με την ιστορία του, αρχαία και νεότερη, με αξιοθέατα, εντυπωσιακά μνημεία και ασύγκριτη φυσική ομορφιά.

Διαβάστε περισσότερα και δείτε φωτογραφίες ΕΔΩ


Οι εκδρομείς – μαθητές και συνοδοί καθηγητές !!!

Εκδήλωση με αφορμή την ημέρα κατά του ρατσισμού

Με αφορμή τη διεθνή ημέρα για την εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων και του ρατσισμού το 2ο ΓΕΛ Αλίμου διοργάνωσε και πραγματοποίησε την Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015, στο αμφιθέατρο του σχολείου, προβολή της ταινίας «Gran Torino», που έχει ως σκηνοθέτη και πρωταγωνιστή τον Κλιντ Ίστγουντ.

Διαβάστε περισσότερα και δείτε φωτογραφίες  ΕΔΩ

Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ΠΣΔ (www.sch.gr) είναι το εθνικό δίκτυο του Υπουργείου
Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΟΠΑΙΘ), το οποίο διασυνδέει ηλεκτρονικά με ασφάλεια
τις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, περιλαμβανομένων των
εκπαιδευτικών μονάδων της αλλοδαπής, τους φορείς παροχής υπηρεσιών δια βίου μάθησης, τις
υπηρεσίες και τους εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και
Θρησκευμάτων σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο, τους μαθητές, τα στελέχη της εκπαίδευσης
και τους λοιπούς εκπαιδευτικούς.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Αθλητική Διάκριση Νικόλα Καρατζά

Σας ενημερώνουμε για την αθλητική διάκριση του μαθητή του σχολείου μας (Β΄τάξη) Νικόλα Καρατζά.

Ο Νικόλας κατέκτησε με την ομάδα του ΑΟΝΣ ΜΙΛΩΝ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ  την πρώτη θέση στο  πανελλήνιο πρωτάθλημα εφήβων 2015 στο άθλημα της πετοσφαίρισης.

Επισυνάπτουμε φωτογραφίες από την απονομή καθώς και σχετικά διαδικτυακά δημοσιεύματα.

Σημειώνουμε επίσης ότι ο Νικόλας και την περσινή χρονιά (2014) κατέκτησε με την ομάδα του το παννελήνιο πρωτάθλημα πετοσφαίρισης στην κατηγορία των παίδων.

Ο Σύλλογος διδασκόντων του σχολείου μας και η Διευθύντρια κα Σταμάτα Ρομποτή συγχαίρουν τον Νικόλα μας για την επιτυχία του και του εύχονται καλή συνέχεια και να έχει πάντα επιτυχίες στη ζωή του.

γη

nik1nik2

http://www.volleyball.gr/index.php?option=mod_content&articleid=12158&view=article&submnuid=320

http://www.onsports.gr/volley/A-1-Andrwn/item/471053-Milonas-Protathlitis-stoys-Efivoys-photos

http://evrytaniasport.blogspot.gr/2015/03/final-4_9.html

Εκδήλωση για τον σχολικό εκφοβισμό (school bullying)

Στο πλαίσιο της καθιέρωσης της 6ης Μαρτίου ως Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας, επιλέχθηκε να προβληθεί στους μαθητές και τους διδάσκοντες του σχολείου μας μια ισπανική κινηματογραφική ταινία του 2009, με τον τίτλο «Bullying».
Έτσι, την Παρασκευή 6 Μαρτίου του 2015 το σύνολο των μαθητών και των διδασκόντων συγκεντρώθηκε στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων και παρακολούθησαν καθηλωμένοι το νεαρό ήρωα της ταινίας να γίνεται θύμα σχολικού εκφοβισμού, να αδυνατεί να το αποκαλύψει, να απομονώνεται, να καταρρακώνεται, να αναζητά διέξοδο.
Διαβάστε περισσότερα και δείτε φωτογραφίες ΕΔΩ

Δελτίο τύπου

Στο 2ο Λύκειο Αλίμου μια σπουδαία προσωπικότητα από το χώρο της αρχαιολογίας, η κ. Καζά – Παπαγεωργίου Κωνσταντίνα μίλησε στους μαθητές της Α’ τάξης – με ταυτόχρονη παρουσίαση οπτικού υλικού – για τα αρχαία μνημεία της περιοχής του Αλίμου, την ανασκαφή των οποίων επέβλεψε η ίδια ως Προϊσταμένη αρχαιολογικών χώρων του ΥΠΠΟ.
Με την εμπειρία και τις γνώσεις της καθώς και την αγάπη της για τα αρχαία μνημεία που είδε να έρχονται στο φως και να ζωντανεύουν, για να μείνουν παρακαταθήκη στους αιώνες, κίνησε το ενδιαφέρον των μαθητών για την γειτονιά, τον τόπο τους.
Η ομιλία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος που εκπονείται στο σχολείο με θέμα: “Ιστορικά μονοπάτια στον Άλιμο».
Παρευρέθηκαν η κ. Γιακουμάτου Τερέζα, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ’ Διεύθυνσης, ο κ. Ιωάννου Θάνος, Υπεύθυνος Περιβαλλοντικών Θεμάτων της Δ’ Διεύθυνσης, ο κ. Ξένος Βασίλης, πρώην Δήμαρχος Αλίμου και Πρόεδρος του Σωματείου «Νότιον Σήμα», ο κ. Αδαμόπουλος Χρήστος, υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του Νοτίου Σήματος, ο κ. Διαμαντής Στέφανος, Πρόεδρος του Θουκυδίδειου Πολιτιστικού Οργανισμού, η κ. Τζώρτζη, φοιτήτρια αρχαιολογίας, καθηγητές του σχολείου μας καθώς και άλλων σχολείων του Αλίμου και όμορων δήμων.

DSC_0796DSC_0791DSC_0800

Η ομάδα βόλεϊ κοριτσιών του σχολείου μας ξεκίνησε το φετινό πρωτάθλημα νικώντας την Τρίτη 10/2/15 την ομάδα του 1ου ΕΠΑΛ Αγ. Δημητρίου. Στη συνέχεια την Παρασκευή 13/2 κέρδισε την ομάδα του 4ου ΓΕΛ Γλυφάδας.
Εκπληκτική ήταν και η μέχρι τώρα πορεία της ομάδας βόλεϊ των αγοριών του σχολείου μας.
Αφού κέρδισε όλους τους αγώνες του 1ου ομίλου, δηλ. το 6ο ΓΕΛ Ν. Σμύρνης στις 16/2, τα Εκπαιδευτήρια Ζώη στις 18/2 και το 4ο ΓΕΛ Αλίμου στις 20/2, αναδείχτηκε νικήτρια ομάδα του 1ου ομίλου. Στην συνέχεια έπαιξε στον τελικό της Δ΄ Αθήνας με το Λεόντειο Λύκειο στις 24/2, όπου αναδείχτηκε νικήτρια με 2-1 σετ.
Η επόμενη αναμέτρηση θα είναι με τον νικητή της Α΄ Αθήνας.
Συγχαρητήρια στους μαθητές μας, την υπεύθυνη καθηγήτρια φυσικής αγωγής κα Ν. Φώκου και καλή συνέχεια !!!

γη

 

Τα κορίτσια της ομάδας Τα αγόρια της ομάδας
Καραμπάγια Ε.
Ζουμπούκου Κ.
Τσιακίρη Α.
Σιώζου Α.
Γιατρά Κ.
Παπαλαμπροπούλου Ο.
Δημητριάδη Ε.
Μουργή Δ.
Περγαντή Κ.
Δελεβάντε Γ.
Καρατζάς Ν.
Μιχαλόπουλος Α.
Μιχαλόπουλος Ν.
Καραγκιαούρης Μ.
Πασπαλιάρης Κ.
Σαμαρτζής Α.
Αλί Ι.
Τερζόπουλος Κ.
Σταυρόπουλος Κ.

 

Με αφορμή την ερευνητική εργασία του σχολείου μας με θέμα «Διατροφή: Κρίση και Πρόκληση»   με υπεύθυνη καθηγήτρια την κα Ευγενία Κουτσουμπού, μας δόθηκε η ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον διαιτολόγο-διατροφολόγο κ. Παναγιωτίδη Διονύση. Η συνέντευξη έγινε στο γραφείο του. Στη συνέντευξη μάθαμε ποιες προτάσεις διατροφής κάνουν οι ειδικοί καθώς και τις συνέπειες της διαφήμισης στις διατροφικές μας συνήθειες.

Υπεύθυνη σύνταξης/επιμέλειας, η μαθήτρια της Α΄τάξης, Ευρυδίκη Μπακαλίδου  – ΕΔΩ

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Utech Lab

Την Τρίτη στις 3 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εργαστήριο Τεχνολογίας του  Ιδρύματος Ευγενίδου Utech Lab  στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής. Στην εκπαιδευτική επίσκεψη συμμετείχαν τα τμήματα Β’3 και Γ επιλογής Πολυμέσα-Δίκτυα και συνοδοί καθηγητές ήταν η Κα Σκούρα, ο Κος Παπαϊωάννου και η Κα Μαντέκα.
Διαβάστε περισσότερα στην εφημερίδα των μαθητών του σχολείου μας ΕΔΩ

Επίσκεψη στο Θωρηκτό Αβέρωφ

Η Δ΄Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Αθήνας διοργανώνει επίσκεψη στο Πλωτό Ναυτικό Μουσείο «Θωρηκτό Γ.Αβέρωφ»,το οποίο αποτελεί ένα ζωντανό κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού.
Η ξενάγηση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 14/3/2015 στις 10.30 και έχει διάρκεια 1.30 ώρες. Τόπος συνάντησης ορίζεται η είσοδος στον εξωτερικό περιβάλλοντα χώρο του μουσείου, η οποία βρίσκεται 100 μέτρα από την είσοδο της Μαρίνας Φλοίσβου στο Τροκαντερό (Στάση Τραμ «Τροκαντερό»). Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας ότι

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα

Εκδήλωση για τη διατροφική κρίση

Την Τετάρτη 17.12.2014 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας εκδήλωση ενημέρωσης των μαθητών της Α΄ τάξης στο πλαίσιο της ερευνητικής εργασίας που έχει θέμα τη Διατροφική κρίση και τίτλο «Διατροφή: Κρίση και πρόκληση», με συντονίστρια την κα Κουτσουμπού Ευγενία, καθηγήτρια Αγγλικών στο Σχολείο μας.
Η ενημερωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε από την Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία “Μπορούμε» (www.boroume.gr), η οποία έχει στόχο την καταπολέμηση της σπατάλης του φαγητού που περισσεύει και δρα υπέρ της αξιοποίησής του για κοινωφελή σκοπό σε όλη την Ελλάδα.
Ήταν μια πολύ κατατοπιστική και ωφέλιμη για τους μαθητές μας ενημέρωση πάνω σε θέματα διατροφής και αξιοποίησης της τροφής σε περίοδο διατροφικής κρίσης για μεγάλο μέρος του πληθυσμού της πατρίδας μας.

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Την 11η Φεβρουαρίου 2015 οι μαθητές όλων των τμημάτων της Α΄ τάξης ενημερώθηκαν διαδοχικά για τους τρόπους προστασίας και ασφάλειας στο διαδίκτυο. Η ενημέρωση έγινε στη βιβλιοθήκη του σχολείου από την κ. Γιακουμάτου Τερέζα, φιλόλογο,  υπεύθυνη πολιτιστικών θεμάτων, της Δ΄ Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής και επιμορφώτρια των εκπαιδευτικών στη χρήση των ΤΠΕ. Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης υπήρχε ταυτόχρονη προβολή οπτικοακουστικού υλικού.
Οι μαθητές υπέβαλαν ερωτήσεις, διασταύρωναν γνώσεις και πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου, το οποίο πράγματι μπορεί να τους εκθέσει σε σοβαρούς κινδύνους.

CAM00124CAM00128

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων