Την Τρίτη 17 Νοεμβρίου στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε η γιορτή για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Τη γιορτή ετοίμασαν και παρουσίασαν οι μαθητές του Β1:Αντύπας Ιορδάνης, Βακόλα Εύα, Βαλαδάκης Παναγιώτης, Βενέτη Χριστιάννα, Γεωργακοπούλου Μαρία, Γιακουμάκη Βάσω, Γιαννά Κατερίνα, Γιατρά Κωνσταντίνα, Γκρούντνιγκ Ελένη, Δημητριάδη Ελίνα και Διαμαντοπούλου Νάνσυ.
Στη χορωδία συμμετείχαν οι μαθήτριες: Αλεξιάδη Μαργαρίτα, Γίδαρη Ερμιόνη, Γρίβα Μαρία, Κωνσταντινίδου Αφροδίτη, Ρούσσου Στέλλα, Σταυρακάκη Βίκυ, Τζούμα Σταυρούλα και Τζούμα Χριστίνα.
Με τη βοήθεια του μουσικού και «φίλου» του σχολείου μας κου Τριανταφυλλίδη Κώστα δημιουργήθηκε μια ορχήστρα που την αποτελούσαν οι μαθητές: Αργύρης Δημήτρης(μπάσο), Διαβολίτσης Νίκος(φυσαρμόνικα, τραγούδι), Κανελλόπουλος Χάρης(ηλεκτρική κιθάρα), Μαστρόκαλος Άρης(ηλεκτρική κιθάρα, τραγούδι), Μιχάλη Έλλη(τραγούδι), Ξένου Μαρία(τραγούδι) και Φραγκούλης Μιχαλιός(τουμπερλέκι).
Ο καθηγητής του σχολείου μας κος Καλογεράκος Πέτρος συνόδευσε τα παιδιά με το μπουζούκι του.
Τη γενική επιμέλεια της γιορτής είχε η καθηγήτρια κα Σκαρή Αγγελική.
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα



