Συμμετοχή του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού σε πρόγραμμα Erasmus+KA2 στην Ισπανία

Το 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού συμμετέχει ως εταίρος σε πρόγραμμα Erasmus+KA2 με θέμα: «Ευρώπη, μετανάστες, πρόσφυγες και ιθαγένεια» κατά την διετία 2017-19 και σε συνεργασία με σχολεία της Γαλλίας, της Πορτογαλίας, της Ισπανίας, της Ιταλίας και της Τουρκίας.

Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος οι φιλόλογοι του σχολείου, Μπουκόρου Μαρία και Μιχαλακοπούλου Χαρούλα με τρεις μαθητές της Γ’ τάξης, τον Λιάνο Κωνσταντίνο, την Στέκα Μιχαέλα και την Τσιάτσιου Γεωργία επισκέφτηκαν την Ισπανία και ειδικότερα την περιοχή της Βαλένθιας από τις 13-19 Μαΐου 2018 ως φιλοξενούμενοι του σχολείου IES Serra d’ Irta. Κατά την διάρκεια της παραμονής τους εκεί παρακολούθησαν τις δράσεις του προγράμματος: ‘Being Human, Living Together” που είχε ως κεντρικό άξονα τον σεβασμό στην διαφορετικότητα, την αποδοχή του ξένου και την αλληλεπίδραση των διαφορετικών πολιτισμών, επισκέφτηκαν την δομή φιλοξενίας προσφύγων της Βαλένθιας, συμμετείχαν σε Street Art Festival και έλαβαν μέρος στο bazzar της ανθρωπιστικής ΜΚΟ ‘ASSOFRANI’ με σκοπό την συγκέντρωση χρημάτων για την διάνοιξη πηγαδιών στην υποσαχάρια χώρα του Νίγηρα.

 

Valencia

Peniscola

 

Valencia

Alcala de Xivert

Peniscola

Valencia

Alcossebre

 

 

 

Εκπαιδευτική Εκδρομή του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού στην Ιταλία

Εκπαιδευτική Εκδρομή του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού στην Ιταλία ως Σχολείου UNESCO – ASPnet

Η ομάδα UNESCO – ASPnet του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού πραγματοποίησε εξαήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Ιταλία στο πλαίσιο του προγράμματος «Παγκόσμια Πολιτιστική Κληρονομιά». Η εκπαιδευτική εκδρομή αποτελεί μέρος της γενικότερης δράσης του σχολείου ως Σχολείου UNESCO – ASPnet (Δίκτυο Σχολείων Συνεργαζομένων με την  UNESCO) και πραγματοποιήθηκε από τις 24 έως και τις 29 Απριλίου 2018.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν την αυτοκρατορική Ρώμη, την αναγεννησιακή  Φλωρεντία και το ειδυλλιακό Τίβολι.

Τους μαθητές και τις μαθήτριες συνόδεψαν ο Διευθυντής κ. Βοϊβόνδας Σταύρος, Θεολόγος, και οι καθηγήτριες Ξενόγλωσσων Φιλολογιών κκ. Πετράκη Άννα και Μιχαλακοπούλου Χαρίκλεια.

 

Το 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού στο “Θωρηκτό ΑΒΕΡΩΦ”

Οι μαθητές του Γ1 ενώ εργάζονται για το πρόγραμμα «Θωρηκτό ΑΒΕΡΩΦ. Ένας ζωντανός θρύλος»

 

Στις 20 Απριλίου 2018 επισκέφθηκε το Θωρηκτό «Γ.ΑΒΕΡΩΦ» στο Παλαιό Φάληρο το Γ1 τμήμα του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού, στο πλαίσιο προγράμματος με θέμα «Θωρηκτό ΑΒΕΡΩΦ. Ένας ζωντανός θρύλος». Οι μαθητές, εργάσθηκαν  για ένα τετράμηνο κατά ομάδες με διάφορες φάσεις από την ιστορία του θρυλικού θωρηκτού (από την καθέλκυσή του, τη συμβολή του σε σημαντικές ιστορικές για την πατρίδα μας δράσεις και ναυμαχίες μέχρι και τη μετατροπή του σε πλωτό ναυτικό μουσείο).  Τους μαθητές και τους συνοδούς καθηγητές υποδέχθηκε ο Κυβερνήτης Αρχιπλοίαρχος κύριος Χαραλαμπόπουλος, στον οποίο πρόσφεραν ένα καλάθι με διάφορα τοπικά προϊόντα.  Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να θαυμάσουν από κοντά πολλούς από τους χώρους του θωρηκτού, όπως το κατάστρωμα, τα μαγειρεία, τους χώρους ενδιαιτήσεως πληρώματος και αξιωματικών. Επίσης, είδαν πολλά από τα εκθέματα της εποχής  της δράσης του θωρηκτού.  Ο Κυβερνήτης δώρισε στο 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού τιμητική πλακέτα, ως ανάμνηση της επίσκεψής του.

Η εκπαιδευτική εκδρομή ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη στο Ναυτικό Μουσείο Ελλάδας στην Ακτή Θεμιστοκλέους, όπου οι μαθητές ξεναγήθηκαν στις αίθουσες του μουσείου και θαύμασαν εκθέματα από την αρχαία, τη ρωμαϊκή, τη βυζαντινή εποχή,  από το Ναυτικό Αγώνα κατά την Ελληνική Επανάσταση, από τους Βαλκανικούς Πολέμους και από το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Τους μαθητές συνόδευσαν στην παραπάνω δράση οι καθηγητές: Δέσποινα Νάνου φιλόλογος, Ιωάννα Μιχαλάκη Γαλλικής και Αθανάσιος Γκαλογιάννης Φυσικής Αγωγής.

Ο Κυβερνήτης του Θωρηκτού ΑΒΕΡΩΦ με τους μαθητές και τους συνοδούς καθηγητές του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού
«Το Πλωτό Ναυτικό Μουσείο Θωρηκτό ΑΒΕΡΩΦ»

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Στις 29 Μαρτίου 2018 το 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού επισκέφθηκε με την Β΄ τάξη τη Θεσσαλονίκη. Οι μαθητές επισκέφθηκαν αρχικά το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, όπου ξεναγήθηκαν και θαύμασαν τα εκθέματά του. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν τον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου, όπου προσκύνησαν και περιηγήθηκαν στις κρύπτες. Οι δύο αυτές επισκέψεις υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας της Β΄ τάξης. Οι μαθητές είχαν επίσης την ευκαιρία να θαυμάσουν κάποια από τα αξιοθέατα της συμπρωτεύουσας. Ευχαριστημένοι και γεμάτοι ευχάριστες εντυπώσεις, επέστρεψαν με ασφάλεια στον Αλμυρό.

ACTIONAID – ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: 12 – 16 Μαρτίου 2018

                 Το 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού στο πλαίσιο των δράσεων ως σχολείου UNESCO – ASPnet συμμετείχε για ενδέκατη συνεχή χρονιά στη Μαθητική Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση που διοργάνωσε η μη κυβερνητική οργάνωση ΑCTIONAID με τίτλο «ΠΛΑΝΗΤΗΣ 2030».

            Στόχος της δράσης μας ήταν να ευαισθητοποιήσουμε τους συμπολίτες μας σχετικά με την ανακύκλωση αλλά και να τονίσουμε την ανάγκη να λειτουργήσει η ανακύκλωση στην πόλη και τον δήμο του Αλμυρού. Για τον σκοπό αυτό, με επιστολή μας στον Δήμαρχο Αλμυρού κ. Εσερίδη,  ζητήσαμε να εγκατασταθούν ξανά στις γειτονιές και τα σχολεία της πόλης μας  κάδοι ανακύκλωσης  και, το κυριότερο, να συνεχιστεί το πρόγραμμα ανακύκλωσης   στην πόλη μας, όπως συμβαίνει και στις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας, με την παρουσία ειδικών απορριμματοφόρων. Η ανακύκλωση  αποτελεί, μεταξύ άλλων, δείγμα πολιτισμού και δείχνει ανθρώπους που νοιάζονται για το περιβάλλον.

            Στο πλαίσιο του προγράμματός μας ετοιμάσαμε ένα poster σχετικά με την Ανακύκλωση το οποίο θα αποσταλεί στηνACTIONAID  και θα εκτεθεί μαζί με τα υπόλοιπα posters από τα άλλα σχολεία της Ελλάδας που συμμετέχουν στη Μαθητική Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση,  ως μέρος των εκδηλώσεων που θα γίνουν στην Αθήνα η οποία είναι Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου για το 2018.

                                   Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού

ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΙΜΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Οι διακριθέντες μαθητές και μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού στους Διαγωνισμούς Μαθηματικών «ΘΑΛΗΣ» και «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ» με τις καθηγήτριες Μαθηματικών κυρίες Σούφαρη Αθανασία και Παπαδοπούλου Βέτα.

Την Κυριακή 18 Μαρτίου 2018 πραγματοποιήθηκε στις 11.00 π.μ. στο Αμφιθέατρο Κορδάτος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας η τελετή απονομής βραβείων και τιμητικών διακρίσεων από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία στους μαθητές και μαθήτριες που διακρίθηκαν στην πρώτη φάση του διαγωνισμού «Ο ΘΑΛΗΣ» όσο και στη δεύτερη «Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ».

Οι μαθητές και μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού που διακρίθηκαν είναι οι παρακάτω:

Παληοδήμος Κων/νος Α΄ Τάξη («ΘΑΛΗΣ», «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ»)

Φιλοθόδωρος Χρήστος Α΄ Τάξη («ΘΑΛΗΣ», «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ»)

Μπέλλου Ανθίππη Α΄ Τάξη («ΘΑΛΗΣ»)

Κονδραφούρη Δέσποινα Α΄ Τάξη («ΘΑΛΗΣ»)

Λίτσκας Εμμανουήλ Α΄ Τάξη («ΘΑΛΗΣ»)

Αρβανίτης Παύλος Β΄ Τάξη («ΘΑΛΗΣ»)

Καραγεώργου Αλεξάνδρα Β΄ Τάξη («ΘΑΛΗΣ»)

Λυπημένου Ιωάννα Β΄ Τάξη («ΘΑΛΗΣ»)

Μπισμπιγιάννη Ευαγγελία Γ΄ Τάξη («ΘΑΛΗΣ»)

Ζγουλέτας Ιωάννης Γ΄ Τάξη («ΘΑΛΗΣ»)

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων συγχαίρει τους ανωτέρω μαθητές και μαθήτριες, καθώς και τις καθηγήτριες Μαθηματικών κυρίες Αθανασία Σούφαρη και Παπαδοπούλου Βέτα για την πολύτιμη συμβολή τους.

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΤΟΥ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ

Οι διακριθέντες μαθητές και μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού με τον Διευθυντή κ. Βοϊβόνδα Σταύρο και τον Καθηγητή Φυσικής Αγωγής κ. Γκαλογιάννη Αθανάσιο

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού συγχαίρει τους μαθητές και τις μαθήτριες που διακρίθηκαν στους Μαθητικούς Αγώνες Στίβου στο Πανθεσσαλικό Στάδιο του Βόλου στις 12/3/2018.

Οι διακριθέντες είναι οι παρακάτω:

Καραλής Σπυρίδων (Γ΄Τάξη) στο Μήκος Αγοριών –Πρώτος

Τσομπάνογλου Αναστασία (Γ΄ Τάξη) στα 80 μ. Εμπ. Κοριτσιών – Πρώτη

Γράβου Ιωάννα (Α΄Τάξη) στα 80 μ. Κοριτσιών – Ένατη

Σεξαμπάνης Βασίλειος (Β΄ Τάξη) στα 600 μ. Αγοριών – Δέκατος

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού ανταποκρίθηκαν άμεσα στο κάλεσμα του Εθελοντικού Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και συγκέντρωσαν διάφορα είδη τροφίμων για την κάλυψη αναγκών τόσο των παιδιών που διαμένουν στα σπίτια του συλλόγου, όσο και των παιδιών και οικογενειών που λαμβάνουν υποστηρικτικές υπηρεσίες λόγω των σοβαρών προβλημάτων διαβίωσης που αντιμετωπίζουν.

Τα τρόφιμα εστάλησαν στο Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας Θεσσαλονίκης.

Η ευαισθησία και η κινητοποίηση των μαθητών και μαθητριών του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού απέδειξαν την κοινωνική ευαισθησία της μαθητικής κοινότητας σε θέματα αλληλεγγύης και προσφοράς προς τον συνάνθρωπο.

Ανάλογη ανταπόκριση έδειξε η μαθητική κοινότητα του σχολείου μας , όταν συγκέντρωσαν σεβαστό χρηματικό ποσό ως έμπρακτη υποστήριξη σε μαθητή σχολείου της Μαγνησίας με σοβαρή ασθένεια.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Διευθυντής του Σχολείου συγχαίρει τους μαθητές και τις μαθήτριες που με την πράξη τους αυτή δημιουργούν συνθήκες αισιοδοξίας στο σχολικό περιβάλλον.

Διακριθέντες μαθητές του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού συγχαίρει του μαθητές της Α΄ Γυμνασίου

Παληοδήμο Κωνσταντίνο

Φιλοθόδωρο Χρήστο

καθώς και τη Μαθηματικό τους κυρία Σούφαρη Αθανασία για τη συμβολή της στη διάκρισή τους στη δεύτερη φάση του 7ου Τοπικού Διαγωνισμού «Ο Ευκλείδης για την Α΄ Γυμνασίου». Στον εν λόγω διαγωνισμό συμμετείχαν 110 μαθητές και μαθήτριες του Ν. Μαγνησίας, οι οποίοι είχαν προκριθεί στην Α΄ φάση του διαγωνισμού «Ο Θαλής για την Α΄ Γυμνασίου» και από αυτούς διακρίθηκαν 57 μαθητές.

Η τελετή απονομής των βραβείων για όλους τους επιτυχόντες θα γίνει την Κυριακή 18 Μαρτίου 2018 στις 11.00 π.μ. στο Αμφιθέατρο «Κορδάτος» (Κτίριο Παπαστράτου, Αργοναυτών – Φιλελλήνων).