Διακριθέντες μαθητές του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού συγχαίρει του μαθητές της Α΄ Γυμνασίου

Παληοδήμο Κωνσταντίνο

Φιλοθόδωρο Χρήστο

καθώς και τη Μαθηματικό τους κυρία Σούφαρη Αθανασία για τη συμβολή της στη διάκρισή τους στη δεύτερη φάση του 7ου Τοπικού Διαγωνισμού «Ο Ευκλείδης για την Α΄ Γυμνασίου». Στον εν λόγω διαγωνισμό συμμετείχαν 110 μαθητές και μαθήτριες του Ν. Μαγνησίας, οι οποίοι είχαν προκριθεί στην Α΄ φάση του διαγωνισμού «Ο Θαλής για την Α΄ Γυμνασίου» και από αυτούς διακρίθηκαν 57 μαθητές.

Η τελετή απονομής των βραβείων για όλους τους επιτυχόντες θα γίνει την Κυριακή 18 Μαρτίου 2018 στις 11.00 π.μ. στο Αμφιθέατρο «Κορδάτος» (Κτίριο Παπαστράτου, Αργοναυτών – Φιλελλήνων).

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΛΜΥΡΟΥ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ ΣΤΟΝ
78ο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ «ΘΑΛΗΣ»
Στον 78ο Πανελλήνιο Μαθηματικό Διαγωνισμό «Θαλής» συμμετείχαν 360 μαθητές και μαθήτριες των τάξεων Β ́ , Γ ́ Γυμνασίου και Α ́, Β ́ και Γ ́ Λυκείου. Από αυτούς διακρίθηκαν 63 μαθητές οι οποίοι θα λάβουν μέρος στην επόμενη φάση του διαγωνισμού «Ευκλείδης». Ανάμεσα στους διακριθέντες είναι και πέντε μαθητές του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού.
Από τη Β ́ Γυμνασίου διακρίθηκαν οι μαθητές:
Αρβανίτης Παύλος
Καραγεώργου Αλεξάνδρα
Λυπημένου Ιωάννα
Από τη Γ ́ Γυμνασίου διακρίθηκαν οι μαθητές:
Ζγουλέτας Ιωάννης
Μπισμπιγιάννη Ευαγγελία
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος των Διδασκόντων του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού συγχαίρει τους παραπάνω μαθητές, καθώς και την κ. Παπαδοπούλου Βέτα Μαθηματικό και εύχεται πολλές διακρίσεις και στο μέλλον.