ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Erasmus+KA2 “Europa, Migrations and Citizenship”
Πρόγραμμα Erasmus+KA2 του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού
https://padlet.com/kmbouk/a1lmk3tkrosw
Το 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού συμμετέχει σε πρόγραμμα Erasmus+KA2 με τίτλο «Europa, migrations and citizenship», («Ευρώπη, μετανάστες, πρόσφυγες και ιθαγένεια») για την διετία 2017 – 19. Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί μια σύμπραξη σχολείων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σκοπό έχει την ανταλλαγή γνώσεων και καλών πρακτικών προκειμένου να διευκολυνθούν οι μαθητές και μαθήτριες που είναι παιδιά μεταναστών και προσφύγων στην ενσωμάτωσή τους στην Ευρώπη.
Το 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού αποτελεί εταίρο σχολείο της σύμπραξης που συντονίζεται από το σχολείο Collège Albert Camus από την πόλη La Chapelle Saint-Luc της Γαλλίας. Τα άλλα σχολεία εταίροι είναι: το Scuola Secondaria di I grado “C. COLOMBO”, από την πόλη Taranto της Ιταλίας, το IES Serra d’Irta από την πόλη Alcalà de Xivert της Ισπανίας, το Agrupamento de Escolas de Castro Marim από την πόλη Castro Marim της Πορτογαλίας και το Ayse Carmikli Ortaokulu από την Κωνσταντινούπολη.
Το 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος διοργάνωσε την Πρώτη Διεθνή Συνάντηση (FirstTraining/Teaching/LearningActivities EMC) στον χώρο του σχολείου και φιλοξένησε στον Αλμυρό και στο Αϊδίνι δέκα καθηγητές και καθηγήτριες και δώδεκα μαθητές και μαθήτριες από την Γαλλία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία και Τουρκία από τις 10-16 Δεκεμβρίου 2017.
Ο διευθυντής του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού Βοϊβόνδας Σταύρος, οι καθηγητές και οι μαθητές με τους γονείς τους υποδέχτηκαν τους φιλοξενούμενους καθηγητές και μαθητές του προγράμματος Erasmus το βράδυ της Κυριακής 10 Δεκεμβρίου στον χώρο του σχολείου, όπου απόλαυσαν τοπικά φαγητά και χριστουγεννιάτικα γλυκά.
Την Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου οι καθηγητές και οι μαθητές του προγράμματοςEramsus συμμετείχαν σε παιγνίδια γνωριμίας. Στη συνέχεια οι φιλόλογοι και Teachers4Europe του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού Μπουκώρου Μαρία και Μιχαλακοπούλου Χαρούλα παρουσίασαν τον πρόγραμμα Europe4Migrantsπου υλοποίησαν την σχολική χρονιά 2016-17.
Η καθηγήτρια Καλλιτεχνικών του σχολείου Γκαραγκούνη Παυλίνα παρουσίασε καλλιτεχνικές δημιουργίες των μαθητών που σχετίζονται με το προσφυγικό (βαλίτσες προσφύγων, πίνακας ζωγραφικής με θέμα «Μια σύγχρονη Guernica») και αφού οι καθηγητές επέλεξαν τα καλύτερα σχέδια με αντιρατσιστικά μηνύματα των μαθητών του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού και των ευρωπαϊκών σχολείων ξεκίνησε το graffitiσε τοίχο του σχολείου.
Στην συνέχεια οι καθηγητές του Erasmusεπισκέφτηκαν το δάσος Κουρί. Το μεσημέρι ο Δήμαρχος του Αλμυρού, Kos Εσερίδης Δημήτρης, υποδέχτηκε τους καθηγητές και μαθητές του προγράμματος Erasmusστο Δημαρχείο του Αλμυρού και τους δώρισε τσάι της Όθρυς. Τέλος ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού παρέθεσε στους εκπαιδευτικούς του προγράμματος γεύμα στο σχολείο.
Την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου η ομάδα Erasmusξεναγήθηκε στην πόλη του Βόλου, επισκέφτηκε το Μουσείο της πόλης και ξεναγήθηκε στα αγγλικάα πό την αρχαιολόγο του μουσείου στην έκθεση με τίτλο «Βόλος – Νέα Ιωνία: τόσο μακριά τόσο κοντά» που αναφέρεται στην ίδρυση του προσφυγικού Συνοικισμού στη Νέα Ιωνία, καθώς στις επιπτώσεις από τη μαζική εγκατάσταση των Μικρασιατών προσφύγων στο Βόλο.
Ακολούθησε συνάντηση με τους Teachers4EuropeΘεσσαλίαςκαι την Πρέσβειρα T4E Θεσσαλίας, κα Βούλγαρη Βάσω,στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας, όπου η ομάδα Erasmus+KA2παρακολούθησε ομιλία της Μαγδαληνής Βίτσου, Συντονίστριας Εκπαίδευσης Προσφύγων Μαγνησίας για το Σχολικό Έτος 2016-2017 και της Ελένης Μπαρμπουδάκη, Δασκάλας στη ΔΥΕΠ του 9ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ιωνίας, οι οποίες παρουσίασαν τον κόσμο ενός σχολείου προσφύγων μαθητών.
Το μεσημέρι η ομάδα Erasmus επισκέφτηκε την Δομή Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων της ΑΡΣΙΣ(Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων) στην Μακρινίτσα. Εκεί ενημερώθηκαν από τον ψυχολόγο και καθηγητή της Αγγλικής Γλώσσας της ΑΡΣΙΣ Μακρινίτσας για την οργάνωση της Δομής που με δεκαεπτά άτομα προσωπικό εργάζεται για την ασφαλή και αξιοπρεπή διαβίωση είκοσι εννέα ασυνόδευτων παιδιών ηλικίας 14-18 ετών και τη δημιουργία ευνοϊκών όρων για την προσαρμογή και ένταξη τους στην ελληνική πραγματικότητα με στόχο την προώθηση στην αυτόνομη διαβίωσή τους. Τέλος η ομάδα Erasmusγευμάτισε σε εστιατόριο της Μακρινίτσας.
Την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου οι Ευρωπαίοι καθηγητές παρακολούθησαν την εισήγηση του καθηγητή Φυσικής Ειδικής Αγωγής του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού, Δημήτρη Τσιώνου, σχετικά με την ένταξη των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στην συνέχεια η ομάδα Erasmusσυμμετείχε στο βιωματικό παιγνίδι «Περάσματα» της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στο Πολιτιστικό Κέντρου του Αλμυρού. Το παιγνίδι αυτό βασίζεται στη μέθοδο της προσομοίωσης επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να βιώσουν γεγονότα και καταστάσεις που αντιμετωπίζουν οι πρόσφυγες στην προσπάθειά τους να βρουν ασφαλές καταφύγιο σε μια άλλη χώρα και υλοποιείται σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση από ειδικά εκπαιδευμένους και πιστοποιημένους στο Πρόγραμμα θεατροπαιδαγωγούς και εμψυχωτές.
Την Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου η ομάδα Erasmus επισκέφτηκε το Διαχρονικό Μουσείο της Λάρισας που φιλοξενεί εκθέματα από την Εποχή του Λίθου έως και την Σύγχρονη Ελλάδα. Στη συνέχεια επισκέφτηκε το μοναστήρι του Αγίου Στεφάνου των Μετεώρων,όπου ξεναγήθηκε στα αγγλικά από μια μοναχή. Η ημερήσια εκδρομή έκλεισε με την επίσκεψη στον Μύλο των Ξωτικών στα Τρίκαλα, όπου η ομάδα Erasmusπαρακολούθησε ένα βίντεο για την ιστορία του Μύλου και απόλαυσε τα εδέσματα και τα παιγνίδια του θεματικού πάρκου.
Την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου οργανώθηκε στον χώρο του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού ArtFestival, στο οποίο εκτός από την ομάδα Erasmus συμμετείχαν και ένα τμήμα μαθητών του 9ου Γυμνασίου Βόλου με την καθηγήτριά τους Βούλγαρη Βάσω. Οι μαθητές ολοκλήρωσαν το graffiti με αντιρατσιστικά μηνύματα στον τοίχο του σχολείου τους, ζωγράφισαν πανό, κατασκεύασαν βαρκούλες που συμβολίζουν τις βάρκες με τους πρόσφυγες στο Αιγαίο και πεταλούδες για τις ψυχές όσων χάθηκαν, δραματοποποίησαν κείμενα του Μπρεχτ και αφηγήθηκαν πραγματικές ιστορίες προσφύγων που επιβίωσαν.
Οι εκπαιδευτικοί της ομάδας Erasmus είχαν μια τηλεδιάσκεψη με την OργάνωσηAλληλεγγύης ASSOFRANI στη Γαλλία, που δραστηριοποιείται για τη διευκόλυνση πρόσβασης σε νερό των κατοίκων της Νιγηρίας η οποία πλήττεται από ξηρασία, κατά την οποία συζήτησαν και προγραμμάτισαν περεταίρω δράσεις. Ήδη η ομάδα Erasmsusτου 2ου Γυμνασίου Αλμυρού είχε διοργανώσει bazaarμε χριστουγεννιάτικα δώρα, τα έσοδα του οποίου θα διατεθούν στην Οργάνωση ASSOFRANI.
Το ArtFestival του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού ολοκληρώθηκε με την απονομή από τον διευθυντή του σχολείου, Σταύρο Βοϊβόνδα, πιστοποιητικών συμμετοχής στην πολιτιστική δράση στους καθηγητές και μαθητές του προγράμματος Erasmus.
Η Διεθνής Συνάντηση του προγράμματοςErasmus+ΚΑ2 στον Αλμυρό έκλεισε με το αποχαιρετιστήριο πάρτι στην Αίθουσα Πολιτιστικών Εκδηλώσεων του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού με την συμμετοχή της ορχήστρας και χορωδίας των Γυμνασίων και Λυκείων της Νέας Αγχιάλου και Αλμυρού, που παρουσίασε ελληνικό παραδοσιακό πρόγραμμα με την καθοδήγηση των καθηγητριών της Μουσικής, Νιόβης και Νικολέτας Ρούσση. Στο πάρτι αυτό η μαθήτρια Δήμητρα Καλομοίρη τραγούδησε το τραγούδι του προγράμματος Eramsus+ΚΑ2, τους στίχους του οποίου έγραψε η καθηγήτρια Μουσικής, Νικολέτα Ρούσση.
Η Παιδαγωγική Ομάδα Erasmus+ΚΑ2 (Europa,MigrationsandCitizenship)του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού, ο διευθυντής του σχολείου, Βοϊβόνδας Σταύρος (Θεολόγος), η συντονίστρια του προγράμματος, Μπουκώρου Μαρία (Φιλόλογος), και οι καθηγητές / τριες: Μιχαλακοπούλου Χαρούλα και Νάνου Δέσποινα (Φιλόλογοι), Γκαραγκούνη Παυλίνα (Καλλιτεχνικών), Μιχαλάκη Ιωάννα (Γαλλικών), Ρούσση Νιόβη (Μουσικής) και Τσιώνος Δημήτριος (Φυσικός) ευχαριστούν και δημόσια τους μαθητές και μαθήτριες της ομάδας Erasmusτου σχολείου τους και τις οικογένειές τους για την φιλοξενία των ευρωπαίων μαθητών και μαθητριών καθώς και όλων όσων συντέλεσαν στην πετυχημένη υλοποίηση της Πρώτης Διεθνούς Συνάντησης του προγράμματοςErasmsus στο σχολείο τους.
Μαθητές, μαθήτριες της ομάδας Erasmus+ (EMC)του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού:
Γρηγόρης Αλεξάνδρου, Παύλος Αρβανίτης, Βαλαμουτοπούλου Γεωργία, Ζγουλέτας Γιάννης, Καραδήμα Ελένη, Καραλής Σπύρος, ΚεφαλίγιαΓιόνα, Κολοβού Στέλλα, Κολοκύθας Δημήτρης,Λιάνος Κωνσταντίνος, Μαρδάκη Βασιλική, Σεξαμπάνης Βασίλης, Τσιάτσιου Γεωργία και Στέκα Μιχαέλα.
Επιτυχίες 2ου Γυμνασίου
Από την επιτροπή διαγωνισμών του παραρτήματος Ν.Μαγνησίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού “Ο Θαλής για την Α’ ” που πραγματοποιήθηκε στις 11 Νοεμβρίου 2017 και διοργανώθηκε από το τοπικό παράρτημα της Ε.Μ.Ε.
Στον 7ο τοπικό διαγωνισμό συμμετείχαν 245 μαθητές και μαθήτριες της Α’ γυμνασίου από όλα τα σχολεία του Ν.Μαγνησίας και από αυτούς διακρίθηκαν 110 συμμετέχοντες.
Ανάμεσα στους διακριθέντες είναι πέντε μαθητές της Α’ τάξης του 2ου γυμνασίου Αλμυρού. Οι μαθητές αυτοί είναι:
Κονδραφούρη Δέσποινα
Λίτσκας Εμμανουήλ
Μπέλλου Ανθίππη
Παληοδήμος Κωνσταντίνος
Φιλοθόδωρος Χρήστος
Ο Διευθυντής και ο σύλλογος των καθηγητών του 2ου γυμνασίου Αλμυρού συγχαίρει τους μαθητές που διακρίθηκαν, καθώς και την καθηγήτριά τους κυρία Αθανασία Σούφαρη, Μαθηματικό, και εύχεται σε όλους καλή πρόοδο και καλές γιορτές.
Εκπαιδευτική εκδρομή της Β’ τάξης στην Αθήνα
Την Πέμπτη 30/11/2017 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Εκπαιδευτικό Κέντρο της Actionaid για το Πρόγραμμα «Προς Φυγή». Η εκδρομή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της συμμετοχής του σχολείου μας στο Δίκτυο των συνεργαζομένων με την UNESCO Σχολείων (ASP net) στη Θεματική Ενότητα «Ανθρώπινα Δικαιώματα». Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ τάξης, συνοδευόμενοι/ες από τον Διευθυντή κ. Βοϊβόνδα Σταύρο, Θεολόγο, και τις καθηγήτριες Πετράκη Άννα και Μιχαλακοπούλου Χαρούλα, Αγγλικής Φιλολογίας, συμμετείχαμε στο πρόγραμμα της Actionaid και μέσα από μια σειρά διαδραστικών ασκήσεων με εργαλείο τη θεατρική έκφραση γίναμε συνοδοιπόροι ανθρώπων που αναγκάστηκαν να «κοιτάξουν αντίθετα από την γενέτειρά τους», προβληματιστήκαμε και πήραμε θέση απέναντι στο μεγάλο ταξίδι προς τη Φυγή.
Στη συνέχεια, επισκεφτήκαμε το Μέγαρο Μουσικής και ξεναγηθήκαμε στην έκθεση “Van Gogh Alive the experience”. Μια μεγαλειώδης έκθεση όπου ζωντανεύουν τα έργα του Van Gogh με μεγάλες κινούμενες εικόνες, μουσική και ήχους. Είχαμε τη μοναδική ευκαιρία να συνταξιδέψουμε στο πολύχρωμο σύμπαν του Van Gogh και να βιώσουμε την καθηλωτική ατμόσφαιρα.
δράση της Actionaid
Το σχολείο μας συμμετείχε στη δράση της Actionaid με τίτλο Η Δύναμη είναι στο Χέρι σου με σκοπό να βοηθήσει στην κατασκευή σχολικών αιθουσών στο χωριό Γκαλαγκάλα στην Ουγκάντα. Με τους μαθητές και τις μαθήτριές μας στείλαμε ζωγραφιές που κοσμούν τους τοίχους του συγκεκριμένου σχολείου.
Διαβάστε την ανακοίνωση της Actionaid:
Πέρσι, πάνω από 7.000 μαθητές από σχολεία σε όλη την Ελλάδα συμμετείχαν στην ενέργεια «Η δύναμη είναι στο χέρι σου». Ο στόχος μας ήταν να συγκεντρώσουμε τα χρήματα για να χτίσουμε δύο σχολικές αίθουσες στο χωριό Γκαλαγκάλα, στην Ουγκάντα. Με τη συμμετοχή των μαθητών, τα καταφέραμε!
Τον Ιούλιο του 2017, επισκεφτήκαμε την Ουγκάντα για να μεταφέρουμε ένα δυνατό μήνυμα αλληλεγγύης. Ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε τις δύο σχολικές αίθουσες, αλλά και ένα πηγάδι και μια παιδική χαρά.
Όπως είχαμε υποσχεθεί, πήραμε μαζί μας τα μηνύματα που μας είχαν στείλει οι μαθητές από τα ελληνικά σχολεία και κάναμε έκπληξη στους μαθητές του Γκαλαγκάλα. Δείτε το βίντεο και μοιραστείτε το με τους μαθητές σας για να δουν ότι ένα μήνυμα αλληλεγγύης μπορεί να φτάσει πολύ μακριά και όλοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε ζωές.
Χάρη στην αλληλεγγύη των μαθητών ακόμη περισσότερα παιδιά στο χωριό Γκαλαγκάλα πηγαίνουν στο σχολείο.
Σας ευχαριστούμε!
Μείνετε συντονισμένοι γιατί σύντομα θα ανακοινώσουμε την ενέργεια «Η δύναμη είναι στο χέρι σου», 2017.
παρέλαση 10/2017
Διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο της Πόλης του Βόλου ως Σχολείο UNESCO-ASPnet
Το 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού ανήκει στο δίκτυο των Συνεργαζομένων με την UNESCO Σχολείων (UNESCO Associated Schools). Βασικές θεματικές ενότητες στις οποίες δραστηριοποιούνται οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είναι οι εξής: .
α) Ειρήνη και Ανθρώπινα Δικαιώματα
β) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
γ) Παγκόσμια Πολιτιστική Κληρονομιά
δ) Συνεργαζόμενα σχολεία και ο ρόλος των Ηνωμένων Εθνών
Σε αυτό το πλαίσιο οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ τάξης του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού, συνοδευόμενοι/ες από τις καθηγήτριες Αγγλικής Φιλολογίας Πετράκη Άννα και Μιχαλακοπούλου Χαρίκλεια, και από τον καθηγητή Πληροφορικής Δόλγυρα Χαρίλαο, πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο της Πόλης του Βόλου όπου παρακολούθησαν την έκθεση με τίτλο «Η Συρία που αγάπησα». Βασικό στοιχείο της έκθεσης είναι η ανάδειξη του πολιτισμού της Συρίας μέσα από μια σειρά φωτογραφιών που τονίζουν τη φωτεινή και δημιουργική πλευρά της ζωής και την πρόοδο που συντελείται σε καιρό ειρήνης.
Η διδακτική επίσκεψη πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017.
Ευρωπαικό βραβείο καινοτομίας για τη δράση “Ένα τραγούδι, πολλά σχολεία, ενας κόσμος”
Κερδίσαμε βραβείο! Καλά διαβάσατε. Η περσινή Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση, “Ένα τραγούδι, πολλά σχολεία, ένας κόσμος”, είναι ανάμεσα στους 12 νικητές, οι οποίοι βραβεύτηκαν με το Global Education Innovation Award, από τον διακρατικό φορέα για την εκπαίδευση στην Ευρώπη, Global Education Network Europe. Η εκστρατεία μας επιλέχθηκε μεταξύ 85 συμμετοχών από 27 χώρες της Ευρώπης!
Το βραβείο ανήκει σε όλους μας και θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για όλες τις ενέργειες, πρωτοβουλίες και δράσεις που εμπλούτισαν το υλικό και ανέδειξαν την αλληλεγγύη ως το πιο δυνατό εργαλείο για να φτιάξουμε έναν καλύτερο κόσμο.
Λίγα λόγια για το Global Education Network Award
To βραβείο δίνεται ως μία αναγνώριση της καινοτομίας στην παγκόσμια εκπαίδευση. Προωθεί πρωτοβουλίες παγκόσμιας εκπαίδευσης που μπορούν να επιφέρουν αλλαγή μέσω της δημιουργικότητας, της συμμετοχής, της άμεσης δράσης, των συνεργειών, της καινοτομίας και τελικά να εμπνεύσουν. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το Global Education Network Europe εδώ καθώς και να δείτε το βίντεο με τις δράσεις των 12 νικητών.
Μην ξεχάσετε να το διαδώσετε σε όσους συμμετείχαν και όχι μόνο!
Σας ευχαριστούμε που είμαστε σύμμαχοι για έναν καλύτερο κόσμο.
Φιλικά,
Εκπαιδευτικός Τομέας ActionAid
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν στην Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση! Ευχαριστούμε θερμά όλες και όλους τις/τους συναδέλφους που βοήθησαν στην υλοποίηση του προγράμματος.
Η υπεύθυνη του προγράμματος για το 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού
ΜΑ Χαρίκλεια Μιχαλακοπούλου ΠΕ06 & ΠΕ05 Αγγλικής & Γαλλικής Φιλολογίας
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+KA2 με θέμα «Europa, migrations and citizenship
Το 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού συμμετέχει ως εταίρος στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+KA2 με θέμα «Europa, migrations and citizenship σε συνεργασία με σχολεία από τη Γαλλία, την Πορτογαλία, την Ισπανία, την Ιταλία και την Τουρκία.
Η πρώτη συνάντηση γνωριμίας μεταξύ των καθηγητών που εμπλέκονται στο πρόγραμμα έγινε στο College Albert Camus στην πόλη La Chapele Saint Luc στη Γαλλία από τις 8/10 έως τις 14/10/2017.
Το 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού εκπροσώπησαν οι καθηγήτριες Μαρία Μπουκώρου και Δέσποινα Νάνου.
Η επόμενη συνάντηση του προγράμματος που θα περιλαμβάνει μαθητές και καθηγητές από τις συμμετέχουσες χώρες θα γίνει στον Αλμυρό από τις 10/12 έως τις 16/12/2017. Οι μαθητές θα φιλοξενηθούν από οικογένειες μαθητών του σχολείου μας. Το πρόγραμμα στην Ελλάδα θα επικεντρωθεί σε βιωματικές δράσεις και σε δραστηριότητες πολιτισμού, ενώ παραλλήλως θα πραγματοποιηθούν επισκέψεις σε δομές φιλοξενίας προσφύγων μαθητών.























































































