Ενισχυτική

Αξιότιμοι γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με υπουργική απόφαση, εγκρίθηκε το πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας για το τρέχον σχολικό έτος. Η Ενισχυτική Διδασκαλία μαθητών Γυμνασίου περιλαμβάνει τα μαθήματα: Ν.Γλώσσα και Γραμματεία, Αρχ.Ελλ.Γλώσσα και Γραμματεία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Αγγλικά. Η διδασκαλία θα γίνεται μετά τη λήξη του διδακτικού ωραρίου. Ο χώρος και το πρόγραμμα θα ορισθεί με νεώτερη απόφαση. Όσοι επιθυμείτε τη συμμετοχή των παιδιών σας, παρακαλείσθε να συμπληρώσετε και να υποβάλλετε τη σχετική αίτηση/δήλωση μέχρι 5/11/2018

 


Λήψη αρχείου

Συμμετοχή του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού σε πρόγραμμα Erasmus+KA2 στην Ιταλία

Το 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού συμμετέχει ως εταίρος σε πρόγραμμα Erasmus+KA2 με θέμα: «Ευρώπη, μετανάστες, πρόσφυγες και ιθαγένεια» κατά την διετία 2017-19 και σε συνεργασία με σχολεία της Γαλλίας, της Πορτογαλίας, της Ισπανίας, της Ιταλίας και της Τουρκίας.

Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος οι καθηγήτριες του σχολείου,  Μιχαλακοπούλου Χαρούλα, φιλόλογος, και Ρούσση Νιόβη, μουσικός, με τους μαθητές της Γ΄ τάξης: Αρβανίτη Παύλο, Καραδήμα Ελένη, Κολοβού Στέλλα και Μαρδάκη Βασιλική  επισκέφτηκαν τον Τάραντα από τις 23-29 Σεπτεμβρίου 2018 ως φιλοξενούμενοι του σχολείου “C.Colombo”.

Οι καθηγητές και μαθητές του προγράμματος Erasmus, κατά την διάρκεια της παραμονής τους στην νότια Ιταλία, επισκέφτηκαν το Δημαρχείο της πόλης Τάραντα, η οποία ιδρύθηκε το 706 π.Χ. από Σπαρτιάτες αποίκους, ξεναγήθηκαν στο Αραγονέζικο κάστρο και στο αρχαιολογικό μουσείο της πόλης,  επισκέφτηκαν την Matera, μία από τις αρχαιότερες κατοικημένες πόλεις του κόσμου, με λαξευμένες σπηλιές, το χωριό Alberobello που είναι διάσημο για τις μοναδικές κατοικίες του με τις κωνικές στέγες, οι οποίες είναι γνωστές ως “Τρούλοι” και την πόλη Lecce που είναι γνωστή ως η «Φλωρεντία του Νότου». Επίσης ενημερώθηκαν για την λειτουργία των τάξεων υποδοχής του σχολείου με μαθητές – πρόσφυγες κυρίως από την Αφρική, επισκέφτηκαν το Κέντρο Υποδοχής προσφύγων «OHANA» και συμμετείχαν σε Art Festival.

Συμμετοχή του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού σε πρόγραμμα Erasmus+KA2 στην Κωνσταντινούπολη

Το 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού συμμετέχει ως εταίρος σε πρόγραμμα Erasmus+KA2 με θέμα: «Ευρώπη, μετανάστες, πρόσφυγες και ιθαγένεια» κατά την διετία 2017-19 και σε συνεργασία με σχολεία της Γαλλίας, της Πορτογαλίας, της Ισπανίας, της Ιταλίας και της Τουρκίας.

Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος οι φιλόλογοι του σχολείου, Μιχαλακοπούλου Χαρούλα και Νάνου Δέσποινα και η καθηγήτρια της γαλλικής φιλολογίας, Μιχαλάκη Ιωάννα καθώς και η Πρέσβειρα των Teachers4Europe, Βούλγαρη Βάσω,  επισκέφτηκαν την Κωνσταντινούπολη από τις 08-14 Ιουλίου 2018 ως φιλοξενούμενοι του σχολείου Ayse Carmikli Ortaokulu. Κατά την διάρκεια της παραμονής τους εκεί ξεναγήθηκαν στα αξιοθέατα της Πόλης, ενημερώθηκαν για την λειτουργία των τάξεων του σχολείου με μαθητές – πρόσφυγες από την Συρία, συμμετείχαν σε Art Festival, επισκέφτηκαν το Κέντρο Υποδοχής Σύριων προσφύγων της περιοχής και ξεναγήθηκαν στους χώρους του.

  

Η Δύναμη είναι στο Χέρι σου 2017

Το 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού συμμετείχε για δεύτερη χρονιά στη Δράση της Αctionaid “Η Δύναμη είναι στο Χέρι σου 2017” στο πλαίσιο της ενότητας “Ειρήνη και Ανθρώπινα Δικαιώματα” ως σχολείο UNESCO – ASPnet.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας αγόρασαν τα βραχιολάκια της Actionaid με σκοπό να χτιστεί ένα Κέντρο Απασχόλησης για παιδιά στην περιοχή Γκοραγκάτ, στο Μπαγκλαντές. Το Κέντρο αυτό θα διακοσμηθεί, μεταξύ άλλων, με τις ζωγραφιές των παιδιών μας, μέσα από τις οποίες έστειλαν την αγάπη και την αλληλεγγύη τους στα παιδιά του Μπαγκλαντές.

«Έτος Μαθηματικών»

Το 2018 ανακηρύχτηκε από το Υπουργείο Παιδείας «Έτος Μαθηματικών».

Στόχοι της ανακήρυξης είναι αφενός να προβληθεί και να αναδειχθεί η σημασία των Μαθηματικών και ο ρόλος τους στη δημιουργία και την ανάπτυξη του ανθρώπινου πολιτισμού και αφετέρου να ενισχυθεί το ενδιαφέρον για τα μαθηματικά και τη διδασκαλία τους.

Στο πλαίσιο του «Έτους Μαθηματικών καθιερώνεται «Ημέρα  Μαθηματικών» και πραγματοποιούνται σε όλες τις σχολικές μονάδες εκδηλώσεις και δραστηριότητες με θέμα τα Μαθηματικά.

Στο σχολείο μας ο σύλλογος διδασκόντων αποφάσισε η ημέρα των Μαθηματικών να εορταστεί την Τρίτη 29/5/2018. Οι μαθηματικοί του σχολείου μας, κυρία Σούφαρη Αθανασία και κυρία Παπαδοπούλου Βέτα, διοργάνωσαν εκδηλώσεις και δραστηριότητες με θέμα τα Μαθηματικά.

Οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με το θεατρικό «Ο Θείος Πέτρος και η Εικασία του Γκόλντμπαχ», διασκευή ενός διαλόγου από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Απόστολου Δοξιάδη που έγινε από την κυρία Σούφαρη Αθανασία.

Στο θεατρικό συμμετείχαν οι μαθητές:

Θείος Πέτρος: Δρόλιας Αποστόλης (Α1), Ανιψιός: Λίτσκας Μανώλης (Α2), αφηγητής Γιώργος Αρχοντής (Α1), (Η/Υ): Κονδραφούρη Δέσποινα (Α2)

 

Κατόπιν έγινε παρουσίαση του «Οστομάχιον» του Αρχιμήδη, που είναι ένα Ελληνικό παιχνίδι του 3ου αιώνα π.Χ. που αποτελεί θεμέλιο λίθο της συνδυαστικής Επιστήμης. Την παρουσίαση έκανε ο μαθητής Παληοδήμος Κων/νος (Α3) και επιμελήθηκε η κυρία Σούφαρη Αθανασία.

Τη σκυτάλη πήρε η κυρία Παπαδοπούλου Βέτα:

Από τις μαθήτριες του Β2 Μηλιώνη Ευτυχία και Μαρδάκη Βασιλική έγινε παρουσίαση Power Point με θέμα «Μαθηματικά και λογοτεχνία».

Κατόπιν ακολούθησε το θεατρικό «η Μαθηματικοχώρα» που έγραψε η κυρία Παπαδοπούλου Βέτα και επιμελήθηκε η κυρία Μπουκώρου Μαρία. Συμμετείχαν οι μαθητές Καραλής Σπύρος (Γ3), Σιούτη Φρειδερίκη (Γ3), Καλλίκας Δημήτρης (Β1), Βαλαμουτοπούλου Γεωργία (Β1), Χότζα Αντριάνο (Β1), Παπαγιάννη Αγγελική (Β2), Καραγεώργου Αλεξάνδρα (Β3), Λέλου Άννα (Β3), Μαυραντζά Αλίκη (Β3), Κεφαλίγια Γιόνα (Β3), Παπακωνσταντίνου Κωνσταντίνα (Β3).

Κατά την διάρκεια του θεατρικού έγινε και παρουσίαση βίντεο με θέμα

«Το Ευπαλίνειο όρυγμα – Τα Μαθηματικά υδρεύουν τη Σάμο»

 

Μετά το τέλος του πρώτου μέρους των εκδηλώσεων, οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα:

1ο: Να ασχοληθούν δημιουργικά με την έκθεση Μαθηματικών που διοργανώθηκε από την κυρία Σούφαρη Αθανασία.

Η έκθεση περιελάμβανε εργασίες μαθητών που έγιναν τη σχολική χρονιά κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας των μαθηματικών, παιχνίδια με βάση τα Μαθηματικά, καθώς και γρίφους που κίνησαν το ενδιαφέρον των μαθητών.

Επίσης οι μαθητές διασκέδασαν με τα φενακιστοσκόπια και τα σαρρωκινούμενα σχέδια, θαύμασαν το πολύχρωμο τετράεδρο του Sierpinski που κατασκεύασε η Κων/να Αγγελούση (Α1) και όσοι ήθελαν μπορούσαν να μάθουν τον τρόπο κατασκευής του.

 

2ο: Να παίξουν το παιχνίδι των ερωτήσεων που επιμελήθηκε η κυρία Παπαδοπούλου Βέτα.

Το παιχνίδι των ερωτήσεων έδωσε μεγάλη χαρά στους μαθητές, αφού για όσους κατάφερναν να απαντήσουν σωστά στις ερωτήσεις  υπήρχε επιβράβευση από τον Διευθυντή του σχολείου κύριο Βοϊβόνδα Σταύρο.

Αν και τα Μαθηματικά «φοβίζουν» γενικά τους μαθητές, την ημέρα αυτή τα πρόσωπα των μαθητών ήταν χαρούμενα και παρακολούθησαν όλες τις εκδηλώσεις με πολύ ενδιαφέρον.

Η ανακήρυξη του 2018 ως «Έτους Μαθηματικών» αποτελεί το πρώτο βήμα για τη θεσμοθέτηση του «έτους γνωστικού αντικειμένου». Εφεξής κάθε έτος θα αφιερώνεται σε ένα γνωστικό αντικείμενο από αυτά που διδάσκονται στην Δ/θμια εκπαίδευση .

 

λήξη 2018

Ο Διευθυντής του σχολείου

ΒΟΪΒΟΝΔΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ

και οι καθηγητές

ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ,ΠΕΤΡΑΚΗ ΑΝΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ, ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, ΜΗΛΙΩΝΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΑΣΕΤΕΜ,ΜΑΥΡΟΓΕΝΗ ΕΥΜΟΡΦΙΑ ΘΕΟΛΟΓΟΣ, ΓΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΠΑΥΛΙΝΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ,ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΑΒΒΑΤΩ, ΣΟΥΦΑΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ,ΡΟΥΣΣΗ ΖΗΝΟΒΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΧΑΤΖΗΠΛΗ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ,ΔΟΛΓΥΡΑΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΟΥΛΑ,ΜΠΟΥΚΩΡΟΥ ΜΑΡΙΑ,ΝΑΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ (υποδιευθύντρια), ΝΑΣΤΟΥ ΜΑΡΙΑ,ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ,ΓΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΥΣΙΚΟΣ, ΤΣΩΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ,ΧΑΛΙΑΜΑΛΙΑ ΖΩΓΡΑΦΩ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΚΑΠΟΥΛΑ ΣΩΤΗΡΙΑ ΧΗΜΙΚΟΣ

εύχονται στους 57 αποφοίτους του σχολείου

καλό καλοκαίρι και καλή πρόοδο στο επόμενο σχολείο τους.