Ενισχυτική

Αξιότιμοι γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με υπουργική απόφαση, εγκρίθηκε το πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας για το τρέχον σχολικό έτος. Η Ενισχυτική Διδασκαλία μαθητών Γυμνασίου περιλαμβάνει τα μαθήματα: Ν.Γλώσσα και Γραμματεία, Αρχ.Ελλ.Γλώσσα και Γραμματεία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Αγγλικά. Η διδασκαλία θα γίνεται μετά τη λήξη του διδακτικού ωραρίου. Ο χώρος και το πρόγραμμα θα ορισθεί με νεώτερη απόφαση. Όσοι επιθυμείτε τη συμμετοχή των παιδιών σας, παρακαλείσθε να συμπληρώσετε και να υποβάλλετε τη σχετική αίτηση/δήλωση μέχρι 5/11/2018

 


Φόρτωση PDF…

Αφήστε μια απάντηση