1821 -2021 ΕΠEΤΕΙΟΣ 200 ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝ. ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Η Διευθύντρια κ. Δήμητρα Παυλάκου και ο Σύλλογος διδασκόντων του 2ου Γυμνασίου Αγ. Παρασκευής με την ευκαιρία του εορτασμού των διακοσίων ετών από την Επανάσταση του 1821,εύχονται ο αγώνας των …
