Η γιορτή μας για την επέτειο της 25ης Μαρτίου

 

Την Πέμπτη, 24 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ο εορτασμός της επετείου της 25ηςΜαρτίου 1821 από τους μαθητές και τις μαθήτριες της E΄ τάξης με την επιμέλεια των εκπαιδευτικών της τάξης Βασιλικής Μουχτούρη, Βιολέτας Αθανασοπούλου , της εκπ/κού της μουσικής Κασίτα Μαρίας  της  εκπ/κού της θεατρολογίας Πουρή Παναγιώτας,της εκπ/κού της πληροφορικής κ. Διονυσιώτη Παρασκευής και του εκπ/κου των Εικαστικών κ . Παγώνη Αλέξανδρου  . Η γιορτή περιελάμβανε την αφήγηση του χρονικού της επανάστασης, διανθισμένη με ποιήματα, δραματοποιήσεις, τραγούδια, και προβολή σχετικών διαφανειών. Επίσημοι  καλεσμένοι μας  ήταν οι  μαθητές του Ειδικού Σχολείου που ειλικρινά μας τίμησαν με την παρουσία τους. Περιμένουμε και πάλι τα παιδιά για κοινή δράση στην αυλή μας,όταν καλυτερέψει ο καιρός 

Επίσκεψη στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο

Στις 18/3 οι τάξεις Ε’ και Στ’ του σχολείου μας συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Αγαπώ τον αθλητισμό – Kids’ Athletics» που διεξάγεται στο Παναθηναϊκό Στάδιο επισκέφτηκαν το Καλλιμάρμαρο Στάδιο της Αθήνας.

Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο Μουσείο του Σταδίου και γνώρισαν τα αγωνίσματα του Στίβου με τη βοήθεια ειδικευμένων γυμναστών

Τα παιδιά  γύρισαν καταενθουσιασμένα  και επιβραβευμένα με αναμνηστικά μετάλλια . Οι συνοδοί εκπαιδευτικοί αισθάνθηκαν την ανάγκη όταν γύρισαν να στείλουν ευχαριστήρια επιστολή στους συντελεστές της διοργάνωσης , γιατί τα καλά πρέπει να αναδεικνύονται για να πολλαπλασιάζονται.

Κοινή προσπάθεια για το κοινό καλό

ppppppppppppppppp

 

Σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, καταφέραμε ένα όνειρο πολλών χρόνων να γίνει πραγματικότητα. Εγκαταστήσαμε ενσύρματο διαδίκτυο σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας μοιράζοντας εξ ημίσεος το κόστος . Η αλήθεια είναι ότι το κόστος συμπιέστηκε  με προσωπική εργασία από το Προέδρο  κ. Χρ. Βοργιανίτη. ο οποίος πρόσφερε κόπο και χρόνο για το καλό της εκπαιδευτικής μας διαδικασίας.

Ευχαριστούμε λοιπόν το Σύλλογο μας για την πολύτιμη συμπαράστασή τους και προχωράμε για το επόμενο βήμα ..

Καλή Σαρακοστή!!!

kyra sarakostiκαλη σαρακοστη 2

 

 

 

 

Με στόμα ανύπαρκτο -λόγω της νηστείας- με τα χέρια σταυρωμένα -λόγω της προσευχής- και με ποδαράκια επτά -να συμβολίζουν τις επτά βδομάδες απ’τις Απόκριες μέχρι την Ανάσταση- η κυρά Σαρακοστή υπήρξε, τρόπον τινά, η»βασίλισσα» του νηστίσιμου Σαραντάμερου (ουσιαστικά πενηνταήμερου όμως) που ξεκινά την Καθαρά Δευτέρα. Επικράτησε η συμβολική ονομασία Σαρακοστή, σε αναλογία με το σαρανταήμερο που νήστεψε ο Χριστός στην έρημο μετά τη βάφτισή του, όμως, καθώς συμπεριλαμβάνεται σε αυτήν και η νηστεία της Μεγαλοβδομάδας, οι μέρες πλησιάζουν τις πενήντα.

Επίδοση βαθμολογίας Β΄ Τριμήνου- ενημέρωση γονέων

elegxosmathiti-246x300

 

Η βαθμολογία του Β’ τριμήνου θα δοθεί την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016 από τις 11.45 και μετά. Κατά τις ίδιες ώρες μπορούν να προσέρχονται και οι γονείς/κηδεμόνες των τάξεων Α’ & Β’, για τις οποίες δεν προβλέπεται βαθμολογική αξιολόγηση των μαθητών, προκειμένου να ενημερωθούν περιγραφικά για την επίδοση των παιδιών τους.

 

Έκφραση ευχαριστιών

Ευχαριστούμε την κ. Λεμονάκου Ελένη για την προσφορά βιβλίων για τη δανειστική μας βιλιοθήκη, καθώς και τον κ. Βαγγέλη Γεωργίου για την πρσφορά ενός επιπλέον ηλεκτρονικού υπολογιστή για τις ανάγκες των μαθητών μας. Είναι ωραίο οι γονείς να είναι υποστηρικτές στο έργο μας.

hhhhhhhhhhhgggggggggg

6 Μαρτίου-Πανελλήνια ημέρα κατά της βίας στο σχολείο

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια κατάσταση, κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά, με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

 

Διαγωνισμός “Μικρός Ευκλείδης” της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

eukleides

 

Στο πλαίσιο του περιοδικού « Ο Μικρός Ευκλείδης» που εκδίδει η ΕΜΕ, διοργανώθηκε ο 10ος Μαθητικός Διαγωνισμός στα Μαθηματικά, «Παιχνίδι και Μαθηματικά» για μαθητές Δημοτικού.

Το σχολείο μας όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος συμμετείχε στον διαγωνισμό που διεξήχθη τις δύο πρώτες ώρες την Παρασκευή 4 Μαρτίου με κοινά θέματα γι’  όλα τα σχολεία, που εξέδωσε  η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.

Θέματα Ε’ τάξης, Λύσεις Ε΄τάξης 2016

Θέματα Στ΄τάξης, Λύσεις Στ΄τάξης 2016

Επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο της πόλης μας

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

 

Ένα  μικρό γλέντι στήθηκε στο προαύλιο του σχολείου μας με αφορμή τη φετινή Τσικνοπέμπτη. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων,  προσέφερε σε όλους μας μικρά και μεγάλα παιδιά το παραδοσιακό έδεσμα  της ημέρας,  ψητό κρέας σε σουβλάκια  και ο αέρας μύρισε τσίκνα.  Απο το πρωί κατέφτασαν οι ψησταριές , τα κάρβουνα με όλα τα κουμάντα…

Ακολούθησαν  παραδοσιακά τραγούδια,  χοροί και άλλα αποκριάτικα δρώμενα. Οι μαθητές και οι μαθήτριες τραγούδησαν. χόρεψαν και συμμετείχαν σε αποκριάτικα τραγούδια μίμησης ( Πώς το τρίβουν το πιπέρι, Τα κουκιά  ) και όλοι, παιδιά, δάσκαλοι και γονείς ρίχτηκαν στο χορό με τα δημοτικά μας τραγούδια.

Στο τέλος της γιορτής, όλοι ευχήθηκαν Καλές Απόκριες  και έδωσαν την ντόπια ευχή  και του χρόνου όλοι στο μέτρο!

Ευχαριστούμε το πολύ δραστήριο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας που δεν χάνει ευκαιρία να δίνει χαρά στα παιδιά μας,

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση