Εκπαιδευτική εκδρομή στο καταφύγιο “Φλαμπούρι”

Την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου, οι μαθητές της Ε΄και Στ΄τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε εκπαιδευτική

εκδρομή στο καταφύγιο “Φλαμπούρι” στην Πάρνηθα.

Είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα σπάνια κόκκινα ελάφια της Πάρνηθας, να πεζοπορήσουν σε δασικό

μονοπάτι και να απολαύσουν την ομορφιά των ελάτων, μαύρης πεύκης και καστανιάς.

Στο καταφύγιο παρακολούθησαν εποπτικό υλικό σχετικό με τα αθλήματα του βουνού, η παρουσίαση του οποίου

έγινε από τους υπεύθυνους του καταφυγίου. Βρέθηκαν σε ένα φιλόξενο και πανέμορφο περιβάλλον και

ενθουσιάστηκαν από τη μοναδική αυτή εμπειρία!

 

Λειτουργία του ολοημέρου

OLOHM32198-oloimero-590

 

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι, μετά την τοποθέτηση όλων των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων  από Δευτέρα 10 Οκτωβρίου το ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά μέχρι τις 4:00

 

3η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Και λίγες  φωτογραφίες ακόμα….

 

Η πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου καθιερώθηκε ως Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Την ημέρα αυτή δεν πραγματοποιούνται μαθήματα στα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας, αλλά διεξάγονται ενδοσχολικοί αγώνες αθλοπαιδιών, που συνδέονται με ένα κεντρικό «θεματικό άξονα» ευρύτερου μαθησιακού πεδίου, που υλοποιείται μέσα από τον σχολικό αθλητισμό.

Ως Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού ορίστηκε φέτος η Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016 και η θεματική της ήταν:  «Νοιώσε τη χαρά της άθλησης χωρίς το άγχος της νίκης και το φόβο της αποτυχίας: Αθλητισμός- Δικαίωμα για όλους».

Στις τάξεις έγινε διαλογική συζήτηση καθώς και εικαστικές δημιουργίες. Οι μαθητές των μικρών τάξεων έπαιξαν στην αυλή του σχολείου ομαδικά παιχνίδια και στη συνέχεια  περπατήσαμε μέχρι το άλσος της Αγίας Τριάδας Εκεί  ακολούθησαν αθλητικές δραστηριότητες και παιχνίδια και όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες ένιωσαν τη χαρά της άθλησης.  Υπεύθυνη για την όλη διοργάνωση ήταν η  εκπ/κός Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας κ. Καπέλιοι Σωτηρία που  με τη βοήθεια των υπόλοιπων εκπ/κών πέτυχε αυτό το ωραίο αποτέλεσμα.

Ανακοίνωση για το Ολοήμερο Πρόγραμμα

anakoinosi-300x202

 

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι από Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου στο σχολείο μας  θα αρχίσει να λειτουργεί ένα Τμήμα  Ολοημέρου Προγράμματος μέχρι της 15:00.

Η ανάπτυξη του Ολοημέρου Προγράμματος θα ολοκληρωθεί με την τοποθέτηση όλων των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.

 

Ενημέρωση για την καταβολή του επιδόματος των 300 ευρώ (για το σχολ. έτος 2015-16)

Βοηθεια

 

Δικαιούχοι του επιδόματος είναι γονείς μαθητών, που φοιτούν σε τάξη υποχρεωτικής εκπαίδευσης και το συνολικό οικογενειακό τους εισόδημα είτε δηλωθέν είτε τεκμαρτό δεν υπερβαίνει τα 3.000€.

Το επίδομα αφορά στην προηγούμενη σχολική χρονιά. Από το Σεπτέμβριο του 2016 πληρώνεται το επίδομα που αφορά στο προηγούμενο σχολικό έτος (2015-2016).

Οι μαθητές, που τελείωσαν την ΣΤ’ δημοτικού το 2015-2016 και γράφτηκαν στην Α’ Γυμνασίου δικαιούνται επιδόματος με την βεβαίωση του δημοτικού, η οποία θα αναφέρει σε ποιό Γυμνάσιο γράφτηκαν. Η αίτηση κατατίθεται στο δημοτικό σχολείο αποφοίτησης.

Οι μαθητές της Α’τάξης δικαιούνται το επίδομα, αν μέχρι 31-12-2015 είχαν κλείσει τα πέντε (5) έτη. Την βεβαίωση φοίτησης την εκδίδει το νηπιαγωγείο και σε αυτή αναφέρεται το Δημοτικό σχολείο, στο οποίο γράφτηκαν μετά την αποφοίτησή τους από το νηπιαγωγείο. Η αίτηση κατατίθεται στο νηπιαγωγείο.

Δικαιούχος, που για κάποιο λόγο δεν έκανε αίτηση για το επίδομα για προηγούμενο έτος από το 2015-2016, μπορεί να καταθέσει αίτηση με τα αντίστοιχα δικαιολογητικά του έτους, για το οποίο αιτείται το επίδομα.

                     ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

1. ΦΩΤΟΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΥ ΕΦΟΡΙΑΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΕΤΟΥΣ ή ΕΚΤΥΠΩΜΕΝΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΜΕΣΩ ΤΟΥ TAXIS – NET.

 
2. ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΥ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΟΠΟΥ ΝΑ ΦΕΝΕΤΑΙ ΕΥΑΝΑΓΝΩΣΤΑ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΙΒΑΝ

3.  ΦΩΤΟΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ

4.  ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

5.  ΑΙΤΗΣΗ (υπάρχει έτοιμη φόρμα)

6.  ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ Ν.1599/1986

Το πρώτο κουδούνι χτύπησε…

14289807_1665060003757016_7497299381865728302_o

αγια 4αγιασ 366666666666

IMG_5169

 

IMG_5171

Δάσκαλοι και μαθητές επανήλθαν στο φυσικό τους χώρο να συνεχίσουν το  πιο ωραίο άθλημα, που είναι  η γνώση

Στον  Αγιασμό του  σχολείου  μας χοροστάτησε ο Μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας κ.κ. Γεώργιος με τους σεβαστούς ιερείς  πατέρα Γεώργιο και Νικόδημο.. Τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Θηβών Κος Νικολάου, ο Αντιπεριφερειάρχης Κος Μπακομήτρος, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Κος Αναστασίου, η Σχολική Σύμβουλος Κα Κολοβού και φυσικά οι γονείς των μαθητών μας.

Ο Μητροπολίτης , ο Δήμαρχος ,ο  Αντιπερειφεριάρχης, η Σχολική Σύμβουλος και η Διευθύντρια του Σχολείου ευχήθηκαν σε μαθητές και γονείς. καλή σχολική χρονιά.
Στο τέλος της τελετής ο Σύλλογος Γονέων έδωσε  ένα συμβολικό δώρο σε όλα τα παιδιά ως καλωσόρισμα για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

 

 

 

 

Eπιστροφή στο σχολείο !!!

agiasmos-300x163Οι καλοκαιρινές διακοπές έφτασαν στο τέλος τους και η νέα σχολική χρονιά 2016-2017 έχει ήδη αρχίσει. Για το διάστημα έως και την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου το σχολείο θα παραμένει ανοικτό κατά τις ώρες 08.00-14.00 για τη διευθέτηση κάθε ζητήματος που αφορά τους μαθητές και τη φοίτησή τους.

Η κ. Σοφία ανέλαβε την καθαριότητα, βάψαμε μερικές αίθουσες ( οι υπόλοιπες στις διακοπές των Χριστουγέννων ) ο Σύλλογος γονέων ανέλαβε κάποια μαστορέματα και περιμένουμε τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων να ξεκινήσουμε με το καλό το ταξίδι της γνώσης
Ο αγιασμός θα γίνει τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου στις 11:00 π.μ

 

Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!

Υπάρχει καλύτερος τρόπος να σας ευχηθούμε να έχετε ένα Καλό και Ξεκούραστο Καλοκαίρι

από το να σας παρουσιάσουμε μερικές μόνο από τις καλοκαιρινές ζωγραφιές των παιδιών

που δημιούργησαν στο εργαστήρι πληροφορικής;

Καλό καλοκαίρι παιδιά!!!

Ραντεβού τον Σεπτέμβρη!!!

 

Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα : Που να σκάσεις Κριστομπίτα δε θα πάρεις τη Ροζίτα

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄τάξης μας αποχαιρέτησαν και μας ευχήθηκαν Καλό καλοκαίρι, με

την υπέροχη θεατρική παράσταση “Που να σκάσεις Κριστομπίτα δε θα πάρεις τη Ροζίτα”.

Τους απολαύσαμε, τους χειροκροτήσαμε και τους ευχηθήκαμε κι εμείς με τη σειρά μας καλή πρόοδο

στο Γυμνάσιο πια. Μας τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος της πόλης μας κ. Σπ. Νικολάου. η  Σχολική Σύμβουλος

κ. Κολοβού Χριστίνα,  οι παππούδες, οι γιαγιάδες, οι γονείς και φίλοι των παιδιών και πολλοί εκπαιδευτικοί. Τους ευχαριστούμε

και ευχόμαστε στον καθένα ξεχωριστά καλό καλοκαίρι !!!

  • Iδιαίτερα πρέπει να ευχαριστήσουμε τις δασκάλες των τάξεων, τις κυρίες Σελέκου Αλεξία και Τρικαλίτη Αθανασία  που πρόθυμα και με αγάπη ξεκίνησαν αυτήν την προσπάθεια.
  • Την εκπαιδευτικό θεατρικής αγωγής κυρία Πουρή Γιώτα που βοήθησε τους μαθητές να εκφραστούν δημιουργικά μέσα από το λόγο, τη γλώσσα του σώματος, τη σχέση με το χώρο και το κείμενο.
  • Την εκπαιδευτικό της Μουσικής κ. Κασίτα Μαρία που επέλεξε και δίδαξε τα τραγούδια καθώς και τον εκπαιδευτικό των εικαστικών  κ. Παγώνη Αλέξανδρο για την επιμέλεια των σκηνικών. Όλοι με τον τρόπο τους βοήθησαν να έχουμε  το άρτιο αισθητικό αποτέλεσμα που  κινητοποίησε τη φαντασία, τη γνώση, τον ψυχισμό και τις δεξιότητες των μαθητών μας.

 

 

Και επειδή δε τους χορταίνουμε ας δούμε και λίγες φωτογραφίες ακόμα.

 

 

 

 

 

 

Πληροφορίες για τη θεατρική μας παράσταση. Αξίζει να το δείτε!!!

Πατώντας το ακόλουθο link μπορείτε να ενημερωθείτε για τη θεατρική παράσταση της Στ΄τάξης.

 

Που να σκάσεις Κριστομπίτα δε θα πάρεις τη Ροζίτα.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση