Στα πλαίσια του προγράμματος EduCardia ( Erasmus +) δημιουργήθηκε η δραστηριότητα «What are you thankful for…?» στο μάθημα των Αγγλικών από τους μαθητές /τριες της έκτης δημοτικού. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, αρχικά παρακολούθησαν ένα βίντεο σχετικά με τις συναισθηματικές αξίες όπως είναι η εκτίμηση, η γενναιοδωρία και η ευγνωμοσύνη. Στη συνέχεια συζήτησαν σε ομάδες και απάντησαν ατομικά στην παραπάνω ερώτηση. Τέλος, σχεδίασαν το αστέρι της ευγνωμοσύνης με τις δικές τους απαντήσεις σε μορφή μικρών αστεριών. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο στόχος της δράσης είναι ότι οι μαθητές ενθαρρύνονται να αναπτύξουν και να διαχειριστούν την έννοια της ευγνωμοσύνης ως μια συναισθηματική δεξιότητα καθώς και να καλλιεργήσουν την συνεργασία και την ενσυναίσθηση μέσα στο σχολικό περιβάλλον.
-
Κανάλια RSS
- Εγγραφή σε νέα και ενημερώσεις
- Κανάλι RSS
- Σχόλια RSS
Christmas Countdown
Σελιδοδείκτες
- ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε' ΚΑΙ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ
- ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ' ΚΑΙ Δ' ΤΑΞΗΣ
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
- ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΛΩΣΣΑ Α' & Β' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
- ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α' & Β' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
- ΠΑΙΔΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
- e-yliko
- saferinternet
- cyberkids
- ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ Π.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
- Ο ΓΡΑΦΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Η ΓΡΑΦΟΥΛΑ
- ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
- ΒΡΕΤΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
- ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
- ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
- ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΚΛΑΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
- ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΠΕΝΑΚΗ
- Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ
- ΟΔΥΣΣΕΑΣ
- ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ – Η ΖΩΦΟΡΟΣ
- ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
- https://www.youtube.com/watch?v=oBSZWMkuP2o
- https://www.youtube.com/watch?v=oBSZWMkuP2o
- https://www.youtube.com/watch?v=oBSZWMkuP2o
Σαν σήμερα
30/12/1975: Λήγει η Δίκη του Πολυτεχνείου. Ιωαννίδης, Βαρνάβας και Ντερτιλής καταδικάζονται σε ισόβια. 17 κατηγορούμενοι καταδικάζονται σε ποινές φυλάκισης και κάθειρξης, ανάμεσά τους και ο δικτάτορας Παπαδόπουλος. 13 αθωώνονται.
Πρόσφατα σχόλια
- Ελευθερία Ψουνη Κουτσοκέρα στο Η γιορτή μας για την επέτειο της 25ης Μαρτίου
- Κώνστα Ευαγγελία στο Μάθηση μέσω σχεδιασμού
- ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ στο Επικοινωνία
Ιστορικό
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Νοέμβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Αύγουστος 2015
- Ιούνιος 2015
- Μάιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Ιανουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Οκτώβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Ιούλιος 2014
- Ιούνιος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Φεβρουάριος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Δεκέμβριος 2013
- Νοέμβριος 2013
ΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ……
Aν ένα παιδί…
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κριτική:
Μαθαίνει να κατακρίνειΑν ένα παιδί ζει μέσα στην έχθρα:
Μαθαίνει να καυγαδίζειΑν ένα παιδί ζει μέσα στην ειρωνία:
Μαθαίνει να είναι ντροπαλόΑν ένα παιδί ζει μέσα στην ντροπή:
Μαθαίνει να είναι ένοχοΑν ένα παιδί ζει μέσα στην κατανόηση:
Μαθαίνει να είναι υπομονετικόΑν ένα παιδί ζει μέσα στον έπαινο:
Μαθαίνει να εκτιμάΑν ένα παιδί ζει μέσα στη δικαιοσύνη:
Μαθαίνει να είναι δίκαιοΑν ένα παιδί ζει μέσα στην ασφάλεια:
Μαθαίνει να πιστεύειΑν ένα παιδί ζει μέσα στην επιδοκιμασία:
Μαθαίνει να έχει αυτοεκτίμησηΑν ένα παιδί ζει μέσα στην παραδοχή και φιλία:
Μαθαίνει να βρίσκει την αγάπη μέσα στον κόσμοR. RUSSEL
ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΔΙΝΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ …
1. Μη φοβάστε να είστε σταθεροί μαζί μου.
- Αυτό θα με κάνει να νοιώσω περισσότερη σιγουριά.2. Μη με παραχαϊδεύετε..
-Ξέρω πολύ καλά πως δεν πρέπει να μου δίνετε οτιδήποτε σας ζητώ. Σας δοκιμάζω μονάχα για να δώ.3. Μη με κάνετε να νοιώθω μικρότερος απο οτι είμαι...
-Αυτο με σπρώχνει να παριστάνω καμιά φορά τον "σπουδαίο".4.Mή τα κάνετε όλα εσείς για μένα..
-Ετσι θα με κάνετε να νοιώθω άχρηστος και ανίκανος για οτιδήποτε.5. Μη μου κάνετε παρατηρήσεις μποστά σε κόσμο, αν μπορείτε.
-Θα προσέξω περισσότερο αυτό που θα μου πείτε, αν μου μιλήσετε ήρεμα μια στιγμή που θα είμαστε μόνοι μας.6. Μη μου δημιουργείτε το συναίσθημα πως τα λάθη μου είναι αμαρτήματα.
-Μπερδεύονται έτσι μεσα μου όλες οι αξίες που έχω μάθει ν'αναγνωρίζω.7. Μη με προστατεύετε απο τις συνέπειες των πράξεών μου.
-Χρειάζεται καμιά φορά να πάθω για να μάθω.8. Μη δίνετε μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου.
-Καμιά φορά δημιουργούνται ίσα-ίσα για να κερδίσω την προσοχή που ζητούσα.9. Μη μου κάνετε συνεχώς παρατηρήσεις..
-Γιατί τότε θα χρειαστεί να προστατέψω τον εαυτό μου κάνοντας τον κουφό.10. Μη μου δίνετε επιπόλαιες υποσχέσεις.
-Νοιώθω πολύ περιφρονημένος όταν δεν τις κρατάτε.11.Μη υποτιμάτε την τιμιότητά μου.
- Συχνά οι απειλές σας, με σπρώχνουν στην ψευτιά.12.Μη πέφτετε σε αντιφάσεις.
-Με μπερδεύετε αφάνταστα έτσι και με κάνετε να χάνω την πίστη μου σε σας.13.Μη με αγνοείτε όταν σας κάνω ερωτήσεις.
-Γιατί θα ανακαλύψετε πως θα αρχίσω να παίρνω τις πληροφορίες μου από άλλες πηγές.14.Μη προσπαθείτε να με κάνετε να πιστέψω πως είστε τελείως αλάνθαστοι.
-Είναι μια δυσάρεστη έκπληξη για μένα όταν ανακαλύπτω πως δεν είστε ούτε το ένα ούτε το άλλο.15.Μη διανοηθείτε ποτέ πως θα πέσει η υπόληψή σας αν μου ζητήσετε συγνώμη.
-Μια τίμια αναγνώριση ενός λάθους σας μου δημιουργεί πολύ θερμά αισθήματα απεναντί σας.16.Μη ξεχνάτε πως μ'αρέσει να πειραματίζομαι.
-Χωρίς αυτό δεν μπορώ να ζήσω. Σας παρακαλώ παραδεχτείτε το.17.Μη ξεχνάτε πόσο γρήγορα μεγαλώνω.
-Θα πρέπει να σας είναι δύσκολο να κρατήσετε το ίδιο βήμα με μένα, αλλά προσπαθήστε σας παρακαλώ.18. Μη ξεχνάτε πως δεν θα μπορέσω ν'αναπτυχθώ χωρίς πολύ κατανόηση, αγάπη και χαρά.
-Αυτό όμως δεν χρειάζεται να το πώ, έτσι δεν είναι ???19.Μη ρωτάτε αν αγαπάω περισσότερο το μπαμπά ή τη μαμά
-Θέλω να τους αγαπώ εξ ίσου.20.Μη μου λέτε ψέμματα για να με κοροϊδέψετε και μη μ'εκβιάζετε για να κάνω αυτό που εσείς θέλετε.
-Οτι μου μαθαίνετε κι εγώ θα τα εφαρμώζω σε σας.21. Να μου δείχνετε την αγάπη σας, παίζοντας και ασχολούμενοι μαζί μου κι όχι να με στέλνετε αλλού
να χαρώ ή να παίζω μόνος μου..
-Γιατί όταν μεγαλώσω θα σκέφτομαι κι εγώ οτι το σωστό για σας, είναι το γηροκομείο.Ρούντολφ Ντράικορς