Γιορτή Άνοιξης: Μια μέρα δημιουργίας, χαράς και προσφοράς
Την Παρασκευή 29/5 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η Γιορτή της Άνοιξης, μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στη δημιουργία, στη μάθηση, στη συνεργασία και στην προσφορά. Το σχολείο μας άνοιξε τις πόρτες του στους γονείς και κηδεμόνες και μοιράστηκε μαζί τους όσα όμορφα έμαθαν, δημιούργησαν και βίωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.Συνεχίστε την ανάγνωση
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ (2026-27)
Παρακαλούμε όπως ενημερωθείτε από το έγγραφο που ακολουθεί.
https://blogs.sch.gr/2dimtherm/files/2026/05/SCHOLIKOS-TROCHONOMOS-2026-27.pdf
19 Μαΐου – Ημέρα Μνήμης για την Γενοκτονία των Ποντίων
Οι μαθητές/μαθήτριες της Ε΄ τάξης, με τη βοήθεια και συνεργασία των εκπαιδευτικών τους κ. Γκόγκου Στέλλας, κ. Κοβάτση Στέλλας, κ. Ανδρουλάκη Βασιλικής και κ. Καρυά Αικατερίνης, συμμετείχαν σε μια βαθιά συγκινητική εκπαιδευτική παρουσίαση αφιερωμένη στη Γενοκτονία των Ποντίων, τιμώντας με σεβασμό τη μνήμη των θυμάτων και κρατώντας ζωντανή την ιστορική παρακαταθήκη του Ποντιακού Ελληνισμού.Συνεχίστε την ανάγνωση
Εκπαίδευση διαμεσολαβητών – “Κερδίζουμε Όλοι”
Την Πέμπτη 14/5, στα πλαίσια των δράσεων για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας εκπαίδευση μαθητών-διαμεσολαβητών, οι οποίοι θα αναλάβουν ενεργό ρόλο στην υποστήριξη της ειρηνικής επίλυσης συγκρούσεων μεταξύ των συμμαθητών τους.
Οι μαθητές εκπαιδεύτηκαν σε βασικές δεξιότητες διαμεσολάβησης, όπως:Συνεχίστε την ανάγνωση
Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στο σχολείο μας – Νέα φυτά στον λαχανόκηπο
Στις 11 και 12 Μαΐου 2026 υλοποιήθηκε στο σχολείο μας πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, σε συνεργασία με την AgoGreece, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.Συνεχίστε την ανάγνωση
Μια φωτεινή εμπειρία φιλαναγνωσίας και μία ενημέρωση για τη βία
Την Τετάρτη 6 και την Πέμπτη 7 Μαΐου είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την εκπαιδευτικό και συγγραφέα κ. Σαλώμη Σαχπατζίδου, η οποία παρουσίασε στους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ και της Γ΄ τάξης το βιβλίο της, “Φάρος”.Συνεχίστε την ανάγνωση
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ -5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΓΟΝΕΩΝ
Ζεστή φιλοξενία και αξέχαστες στιγμές: Το 2ο Δ.Σ. Θέρμης στο Δ.Σ. Περιστεράς
Την Πέμπτη 30 Απριλίου οι μαθητές της Δ΄ τάξης συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς κ. Καλονικολάου Σωτήρη, Φιλίππου Αγάπη και Ιππέκη Βασιλεία, επισκέφτηκαν μετά από πρόσκληση της Διευθύντριας το Δημοτικό Σχολείο Περιστεράς και συμμετείχαν σε μία κοινή εκδήλωση για την υποδοχή της Άνοιξης.Συνεχίστε την ανάγνωση
Γέφυρες μετάβασης: Το 2ο Δημοτικό Θέρμης υποδέχεται τα νήπια
Το Σχολείο μας ανέλαβε μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία με στόχο τη διευκόλυνση της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο Δημοτικό. Στο πλαίσιο αυτής της δράσης, το σχολείο άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχθηκε με χαρά τους μικρούς επισκέπτες σε τρεις διαδοχικές ημέρες, στις 27, 28 και 29 Απριλίου.Συνεχίστε την ανάγνωση























