ΔΕΝΤΡΟΦΥΤΕΥΣΗ ΣΤΟ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

Στις 6 Μαρτίου 2023 οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί: Πασχαλίδου Σταματούλα, Φραγγίδου Παγώνα, Μαλλιακούδης Εμμανουήλ, Μπεχτσούδη Αγγελική, Καλόγηρος Φίλιππος των τμημάτων Β1, Β2, Ε1 και Ε2 και η διευθύντρια κα Σκαρλατίδου Μαρία του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ορεστιάδας υποδεχτήκαμε την άνοιξη με δεντροφύτευση στον προαύλιο χώρο του σχολείου. Με αφετηρία το Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα «Όλοι μαζί εν δράσει να σώσουμε τα δάση!» και τις καλές πρακτικές και δραστηριότητες που μας προτείνει και μας ενθαρρύνει να αναλάβουμε η «Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης» δια μέσω του διεθνούς εμβέλειας Περιβαλλοντικού Δικτύου «Μαθαίνουμε για τα Δάση» συμπεριλάβαμε στις εκπαιδευτικές μας δραστηριότητες και οργανώσαμε δράση με τίτλο «Δεντροφύτευση στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ορεστιάδας».

Με σύμμαχο τον καλό καιρό και αφού προηγουμένως είχαμε διαβάσει τις οδηγίες από το ενημερωτικό φυλλάδιο που μας έστειλε η ΕΕΠΦ, συγκεντρωθήκαμε στον προαύλιο χώρο του σχολείο όπου χωριστήκαμε σε ομάδες των 4-5 ατόμων. Ακολούθως, με σκαπτικά εργαλεία που έφεραν οι μαθητές από τα σπίτια τους και μας προμήθευσε η διευθύντρια του σχολείου, κα. Σκαρλατίδου Μαρία, ανοίξαμε λακκούβες και αφού μετρήσαμε το βάθος τους, σπείραμε, σκεπάσαμε με χώμα και ποτίσαμε τις 15 τούγιες και τα 15 λιγούστρα που μας παραχώρησε το δασαρχείο και μας έφεραν οι υπάλληλοι του Δήμου.

Καθοριστικοί συντελεστές στην υλοποίηση της δράσης το δασαρχείο : ο προϊστάμενος, κος Μητρούδης Δημήτριος του Δασαρχείου Διδυμοτείχου και ο Γεωτεχνικός-Δασολόγος κος Βασιλάκης  Δημήτριος, υπάλληλος του Δασαρχείου Διδυμοτείχου,  που επισκέφτηκε το σχολείο και μας υπέδειξε τα ενδεικνυόμενα είδη φυτών, την ποσότητα και τον χώρο τοποθέτησής τους, καθώς και ο Δήμαρχος της Ορεστιάδας, κος Μαυρίδης Βασίλειος, ο Αντιδήμαρχος, κος Καραγιάννης Γεώργιος και οι γεωπόνοι κα Μητούση Ζαφειρώ και Κοσπαντσίδης Κωνσταντίνος της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Πρασίνου του Δήμου Ορεστιάδας που συνέβαλλαν στο να προμηθευτούμε τα δενδρύλλια αλλά και με οδηγίες για την τοποθέτησή τους. Καθ’ όλη τη διάρκεια της δεντροφύτευσης ήταν δίπλα μας η δασολόγος και μητέρα μαθητή του σχολείου μας, κα Γεωργία Ζαφειρίου, προσφέροντας τις γνώσεις της και έμπρακτη βοήθεια στη δράση μας.

Τους ευχαριστούμε όλους θερμά!

Μαθητές, εκπαιδευτικοί, τοπική κοινωνία και γονείς με μεγάλο ενθουσιασμό  ενημερωθήκαμε, εμπλουτίσαμε τις γνώσεις μας, συνεργαστήκαμε και συστρατευτήκαμε για να ομορφύνουμε το σχολείο μας, την πόλη που ζούμε, να βελτιώσουμε το περιβάλλον και την βιοποικιλότητα του τόπου μας!

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ-ΔΡΑΣΗ Ε2

Οι μαθητές της πέμπτης τάξης (Ε2) του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ορεστιάδας έλαβαν μέρος στις εβδομαδιαίες δραστηριότητες που διοργανώνει η Δημοτική Βιβλιοθήκη  με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου !!!
Οι μαθητές παρακολούθησαν ένα ντοκιμαντέρ με θέμα ” Πως φτιάχνετε ένα βιβλίο ” και έπειτα εικονογράφησαν το δικό τους βιβλίο!
(Δείτε εδώ το βιβλίο που εικονογράφησαν τα παιδιά του Ε2 τμήματος: https://epub.liborest.gr/archives/45 )
Ευχαριστούμε θερμά τους εκπαιδευτικούς του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ορεστιάδας, που συμμετείχαν στη δράση της Βιβλιοθήκης !!

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ -ΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ Δ1 ΚΑΙ Δ2

Οι μαθητές της Τετάρτης τάξης (Δ1,Δ2) του 2ου Δημοτικου Σχολείου Ορεστιάδας έλαβαν μέρος στις εβδομαδιαίες δραστηριότητες που διοργανώνει η Δημοτική Βιβλιοθήκη με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου!!!
Οι μαθητές παρακολούθησαν ένα ντοκιμαντέρ με θέμα ” Πως φτιάχνετε ένα βιβλίο ” και έπειτα εικονογράφησαν το δικό τους βιβλίο!
(Δείτε εδώ το βιβλίο που εικονογράφησαν τα παιδιά του Δ2 τμήματος: https://epub.liborest.gr/archives/9 )
Ακολούθησε φιλαναγνωσία από ένα βιβλίο που επέλεξαν στα τύφλα και το δημιουργικό μέρος, όπου δημιούργησαν από την αρχή ένα νέο εξώφυλλο για το βιβλίο!!
Ακόμη, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας και τον ρόλο των βιβλιοθηκών καθώς ξεναγήθηκαν και στην Ιστορική Βιβλιοθήκη του Φιλεκπαιδευτικού Συλλόγου Ανδριανουπόλεως, όπου έμαθαν για την ιστορία του τόπου!!
Τα παιδιά, ενθουσιασμένα περιηγήθηκαν και στο παιδικό τμήμα της Βιβλιοθήκης μας, όπου με μεγάλη χαρά γνώρισαν την πλούσια συλλογή!!
Ευχαριστούμε θερμά τους εκπαιδευτικούς του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ορεστιάδας, που για ακόμη μία φορά συμμετείχαν στη δράση της Βιβλιοθήκης και δίνουν την δυνατότητα στους μαθητές να μάθουν και να ενημερωθούν για το πόσο σημαντική είναι η σχέση του βιβλίου με τα παιδιά!!

Η ΠΥΞΙΔΑ ΤΗΣ Γ΄ΤΑΞΗΣ/GOLDEN COMPASS ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

Τον Φεβρουάριο, στο πλαίσιο του εθνικού κι ευρωπαϊκού etwinning με θέμα: Η ΠΥΞΙΔΑ ΤΗΣ Γ΄ΤΑΞΗΣ/GOLDEN COMPASS, οι μαθητές της Γ2 τάξης και στα δύο τεύχη των εφημερίδων ασχολήθηκαν με τις Απόκριες. Στους παρακάτω συνδέσμους θα απολαύσετε σελίδες γεμάτες με αποκριάτικες δημιουργίες, μπόλικο κέφι, ξεφάντωμα και χορό!
οθόνης 2023 03 30 212648
https://www.canva.com/design/DAFesTX1I20/u97oj9CdT7o33cAYgKHJ6w/view
οθόνης 2023 03 30 212758https://www.canva.com/design/DAFesVyqZHk/BzgZKy9H30D_e74-KWtDrg/view

Παράταση εγγραφών σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2023-24

Ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών/τριών στα
Δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2023-2024,
παρατείνονται μέχρι και τη Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023.

ΕΞΕ – 31859 – 2023 – Παράταση εγγραφών σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2023_24

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/03/2023, ημέρα σχολικής εορτής για την επέτειο της 25ης  ΜΑΡΤΙΟΥ  το πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής: όλοι οι μαθητές θα προσέλθουν τλήψηςο πρωί  στις 8.30΄χωρίς τσάντες και θα σχολάσουν στις 10.30΄, εκτός των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης, οι οποίοι θα σχολάσουν στις 12:00 μετά το πέρας της κατάθεσης στεφάνου στο ηρώο. Η σχολική εορτή θα αρχίσει στις 8:45΄ και προσκαλούνται οι γονείς της ΣΤ τάξης να την παρακολουθήσουν. Το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσει, ούτε η πρωινή ζώνη.

Το ΣΑΒΒΑΤΟ 25/03/2023 η σημαιοφόρος μαζί με τους παραστάτες θα πάνε στις 9:40΄στον Ιερό Ναό Αγίων Θεοδώρων και θα συναντηθούν στον αύλειο χώρο με συνοδό εκπαιδευτικό. Τα τμήματα της παρέλασης Ε΄-ΣΤ΄ τάξεων θα αναχωρήσουν από το σχολείο στις 11:30΄ για τον χώρο της παρέλασης.

Χρόνια πολλά Ελλάδα!

Η δ/ντρια-Το διδ/κό προσωπικό

Επίδοση της βαθμολογίας του Β΄ τριμήνου


Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι  τη Δευτέρα 20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023  τις ώρες 18.00΄έως 20.00΄ θα γίνει επίδοση της βαθμολογίας του Β΄ τριμήνου στους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών όλων των τάξεων. Σας επισημαίνουμε ότι για τους μαθητές των Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων θα δοθεί Έλεγχος και για των Α΄ και Β΄ θα γίνει ενημέρωση. Οι δάσκαλοι/ες θα βρίσκονται στις αίθουσες των τμημάτων, ο εκπ/κός Αγγλικών κ. Καραβέλας Μιχαήλ για τα τμήματα Α2,Γ1,Δ1,Δ2,Ε1,Ε2,ΣΤ1,ΣΤ2 στην αίθουσα Αγγλικών, ο εκπ/κός Εικαστικών στην αίθουσα Εικαστικών, η εκπ/κός Μουσικής στην αίθουσα Μουσικής κι οι υπόλοιπες ειδικότητες, όπως Αγγλικών Γ2 κ. Ζιώλγα Βασιλική Μαρία, Αγγλικών Α1,Β1,Β2 κ. Κούζα Βασιλική, ο Πληροφορικός, οι Γυμναστές, οι εκπ/κοί Γαλλικών-Γερμανικών,  στο γραφείο των εκπαιδευτικών.

Η δ/ντρια-το διδ/κό προσωπικό

Εγγραφές στην Α΄ τάξη για το σχολικό έτος 2023-2024

.ΠΑΙ.Θ. 400x291Σύμφωνα με  την με αρ. πρωτ. Φ.6/15012/Δ1/09-02-2023 του Υ.ΠΑΙ.Θ. οι εγγραφές στην Α΄ τάξη  μαθητών που έχουν γεννηθεί από 1-1-2017 έως 31 -12-2017 για το σχολικό έτος 2023-2024 θα διενεργηθούν από 1 Μαρτίου 2023 μέχρι  20 Μαρτίου 2023. Οι εγγραφές θα πραγματοποιούνται καθημερινά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 10:00΄- 11:00΄και 13:15΄-13:45΄ με συμπληρωμένα όλα τα απαραίτητα έντυπα (βρίσκονται αναρτημένα σε εκτυπώσιμη μορφή παρακάτω, έχουν δοθεί και στα νηπιαγωγεία 2ο και 11ο). Τηλέφωνο επικοινωνίας 2552022593.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ :

  1. Αίτηση-δήλωση εγγραφής: Έντυπο-αίτησης-δήλωσης-εγγραφής Α ΤΑΞΗΣ
  2. Αποδεικτικό στοιχείο (λογαριασμό ΔΕΗ, τηλεφώνου, ΔΕΥΑΟ)από το οποίο να προκύπτει ότι η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή βρίσκεται εντός των ορίων της περιοχής του Σχολείου.
  3. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή: ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ ΑΔΥΜ(διατίθεται έντυπο από το νηπιαγωγείο και την ιστοσελίδα του σχολείου, για να συμπληρωθεί από υγειονομική υπηρεσία ή τον οικογενειακό ιατρό και να υποβληθεί στο σχολείο από τους γονείς).
  4. Φωτοτυπία Βιβλιαρίου Υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο να αποδεικνύεται ότι έχουν πραγματοποιηθεί όλα τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  5. Βεβαίωση φοίτησης από το νηπιαγωγείο (δίνεται από το νηπιαγωγείο κάθε μαθητή)
  6. Αίτηση εγγραφής στο ΟΛΟΗΜΕΡΟ: προεραιτικά
  7. Ο χάρτης της περιοχής του σχολείου:ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ-ΔΗΜΟΤΙΚΑ-ΧΑΡΤΗΣ-1

Η διευθύντρια του σχολείου

 

ΔΩΡΕΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ International Foundation for Greece

Η διευθύντρια, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς του σχολείου μας εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στο International Foundation for Greece και στον κ.Jimmy Jamar , που ανταποκρίθηκαν στο αίτημά μας για δωρεά πετρελαίου θέρμανσης  και φέτος την Τετάρτη 15/02/2023,  παρουσία  του κ. Jimmy Jamar και της προέδρου του Ιδρύματος IFG κας Λεβέντη Ασπασίας που μας τίμησαν   με την παρουσία τους.

 

«12 ώρες για την Ελλάδα»

Εμπνευστής του Συλλόγου «12 Ώρες για την Ελλάδα» ο κ.Jimmy Jamar , Βέλγος στην υπηκοότητα, πήρε την πρωτοβουλία να κινητοποιήσει πολίτες εγκατεστημένων στις Βρυξέλλες διαφόρων εθνικοτήτων, με στόχο να σταλεί στον ελληνικό λαό ένα έμπρακτο μήνυμα αλληλεγγύης και φιλίας σε καιρούς κρίσης.

Ο σύλλογος εδρεύει στις Βρυξέλλες και έχει  στόχο την συγκέντρωση κεφαλαίων για την υποστήριξη οργανώσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα στους τομείς της εκπαίδευσης, της υγειονομικής περίθαλψης και της καταπολέμησης της φτώχιας.

Jimmy Jamar: «Το ξεκίνησα γιατί είμαι φίλος της Ελλάδας. Έρχομαι στην Ελλάδα, εδώ και 50 χρόνια και είμαι πολύ δεμένος με αυτή τη χώρα».

Ο Σύλλογος «12 ώρες για την Ελλάδα» συνεργάζεται με το Ίδρυμα International Foundation for Greece με σκοπό τη στήριξη ενός από τους στόχους του Ιδρύματος και συγκεκριμένα το πρόγραμμα “Πετρέλαιο θέρμανσης για σχολεία”. Στόχος του προγράμματος είναι η διάθεση των χρημάτων που συγκεντρώνονται για την αγορά πετρελαίου θέρμανσης σε σχολεία στην βόρειο Ελλάδα κυρίως.

Σας ευχαριστούμε!!!

 

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΑΠΟ IFG 1 1ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΑΠΟ IFG 2 1

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΑΠΟ IFG 3 1

 

Πάμε να γίνουμε φίλοι; Let’s be friends..-Πρόγραμμα eTwinning Ε2

Δραστηριότητες e twinning E’2

Νοέμβριος: Γνωριμία μαθητών και ορισμός της φιλίας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες από τα 12 σχολεία αρχικά παρουσιάζουν σύντομα τον εαυτό τους, αναφέροντας το μικρό τους όνομα και κάποια ενδιαφέροντά τους.Εν συνεχεία τα παιδιά γράφουν πώς ορίζει το καθένα τη φιλία, είτε με ένα πεζό κείμενο, είτε με ένα ποίημα ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο επιλέξουν (τραγούδι, ζωγραφιά, κλπ).

Παρακάτω επισυνάπτεται το σχετικό λινκ από το padlet που συναποφασίστηκε από όλους τους συναδέλφους:

Μετάβαση στο padlet.com

Δεκέμβριος: Δραστηριότητα για τα Χριστούγεννα

Οι γιορτές των Χριστουγέννων πλησιάζουν, οι φίλοι ανταλλάσουν κάρτες εκφράζοντας τις ευχές τους και δηλώνοντας έμπρακτα οτι βρίσκονται εκεί μαζί τους έστω και νοητά. Οι μαθητές με ευκαιρία για τη γιορτή των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς δημιουργούν ευχετήριες κάρτες για τους συμμαθητές τους στα συνεργαζόμενα σχολεία είτε με ψηφιακή μορφή είτε στο χαρτί και έπειτα τις ψηφιοποιούν και  αποστέλλουν με ηλεκτρονική μορφή. Επίσης, οι μαθητές μπορούν να δημιουργήσουν με τον ίδιο τρόπο στολίδια για τα Χριστουγεννιάτικα δέντρα των συμμαθητών τους.

Με τους μαθητές αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ενα padlet για τα Χριστούγεννα για να μπορούν   να φτιάξουν με ψηφιακή μορφή στολίδια και κάρτες και ό,τι άλλο θέλουν για να τα μοιραστούν τους με τους e-twinning φίλους τους.

Tο link για για το Xριστουγεννιάτικο padlet:

Μετάβαση στο padlet.com