ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ 2023-24

aplf photo56Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοημέρου για το σχολικό έτος 2023-24 άρχισαν και το σχολείο μας συμπεριλαμβάνεται στη λίστα αυτών σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β΄4215/2022)(σας έχει σταλεί σχετικό email).

Προϋποθέσεις λειτουργίας:

Απαιτείται η εγγραφή τουλάχιστον δέκα (10) μαθητών/τριών στα 6/θεσια και άνω σχολεία. Η αίτηση εγγραφής πρέπει να συμπληρωθεί και να προσκομιστεί στο σχολείο έως την Παρασκευή 19 Μαΐου 2023.

Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου που παρακολουθούν το αναβαθμισμένο πρόγραμμα Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου λαμβάνει χώρα ή στις 15:50, με το πέρας της δεύτερης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης ή στις 17:30, με τη λήξη του προγράμματος.

Νομοθεσία και έντυπο αίτησης εγγραφής  παρακάτω:

ΦΕΚ-4215_Β-ΣΧΟΛΕΙΑ-ΟΔΩ-Απόσπασμα-ΑΜΘ

FEK-2022-Tefxos B-04215-downloaded -10_05_2023 (2)

ΑΙΤΗΣΗ_ΔΗΛΩΣΗ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ (1)

Δράσεις για την Πανελλήνια ημέρα σχολικού εκφοβισμού

Στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Εκφοβισμού τη Δευτέρα 06/03/2023 αφιερώθηκαν δύο (2) διδακτικές ώρες σε δράσεις-συζητήσεις εκδηλώσεις (π.χ. βιβλιοπαρουσιάσεις, προβολές ταινιών, εικαστικά εργαστήρια, διαδραστικές ομιλίες, κ.α.), επίσης έγινε προβολή σχετικού βίντεο που δημιούργησε το Δ2 το 2020-2021 στο πλαίσιο της Θεατρικής Αγωγής και του Προγράμματος συνεργασίας με το Κ.Θ.Β.Ε. με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού.

Επιπλέον προγραμματίστηκαν δράσεις για όλα τα τμήματα σε συνεργασία με την Κοινωνική Λειτουργό και την Ψυχολόγου του σχολείου κάθε Πέμπτη του Μαρτίου (στις Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεις ευαισθητοποίηση κι αποσαφήνιση των εννοιών μέσω παραμυθιών και βίντεο για την κατανόηση του σχολικού εκφοβισμού, την πρόληψη κάθε μορφής βίας, κινητοποίηση των μαθητών και πραγματοποίηση σχετικών με το θέμα δραστηριοτήτων και στις Δ΄,Ε΄,ΣΤ΄ τάξεις μέσω παρουσιάσεων, βίντεο, καταιγισμού ιδεών, εικαστικές παρεμβάσεις και δημιουργίας αφίσας).

ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ Γ2 ΜΑΡΤΙΟΣ 2022 14ΣΤ ΤΑΞΗΣ

Συμμετοχή της Ε΄ τάξης στη δράση του Χαμόγελου του Παιδιού με εικαστική δημιουργία του συνθήματος ¨Μίλα τώρα¨ και αποστολή του στη σχετική πλατφόρμα.

15

 

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα etwinning-Golden compass-Γ2-τεύχος Απριλίου

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος etwinning-Golden compass, οι μαθητές της Γ2 τάξης στο τεύχος Απριλίου, ασχολήθηκαν με τα πασχαλινά έθιμα ,διοργάνωσαν έκθεση ζωγραφικής με θέμα τα <<ΘΕΙΑ ΠΑΘΗ>> και έφτιαξαν πανέμορφα πασχαλινά καλαθάκια!

https://www.canva.com/design/DAFe-EsN23w/tM5XGsjGKTGnUt5p-ZqaZA/watch

 

 

12 1

Για να τιμήσουν την παγκόσμια Ημέρα της Γης, τα παιδιά σχημάτισαν με τα σώματά τους το γράμμα Α ct for the earth.

Μετάβαση στο padlet.com

14

Πρόγραμμα e twinning “Πάμε να γίνουμε φίλοι”-Ε2

Οι μαθητές του Ε΄2 αντάλλαξαν ευχές για το Πάσχα με του διαδικτυακούς φίλους τους από το πρόγραμμα e twinning “Πάμε να γίνουμε φίλοι”.
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε το ηλεκτρονικό βιβλίο που συμπεριλαμβάνει τα έργα όλων των μαθητών.
https://read.bookcreator.com/Kchn8cwSbOO9Am26ymHzz84gqgR2/8hhui81wTsmtB8nAd_EOhQ
13

 

100 χρόνια, Η ζωή στην πόλη της Ν. Ορεστιάδας 1923-2023-Δραστηριότητες μαθητών

Στο πλαίσιο του εορτασμού των 100 χρόνων από την  ίδρυση της πόλης της Ν. Ορεστιάδας οι μαθητές κι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της υποεπιτροπής εκπαίδευσης, πραγματοποίησαν διάφορες δραστηριότητες. Σκοπός

Σκοπός των δραστηριοτήτων είναι να ευαισθητοποιηθούν και να μάθουν για τα 100 χρόνια από την εγκατάσταση στην πόλη αυτή των προγόνων τους, μετά την προσφυγιά, μέχρι σήμερα.

Οι δράσεις του 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ όσον αφορά τα 100 χρόνια Ν.Ορεστιάδα είναι οι εξής:

  1. ΤΑΜΠΛΟ-ΚΟΛΑΖ μαθητές του Δ1 τμήματος, εκπ/κός: Γιαντσελίδου Χρυσούλα  με θέμα: «Η Ν. Ορεστιάδα στην αιωνιότητα»

 

100 ΧΡΟΝΙΑ Ν.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΔΡΑΣΗ Δ1 2ΟΥ Δ.Σ.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

All-focus

2. Παρουσίαση PowerPoint του Ε2 τμήματος, εκπ/κός: Μπεχτσούδη Αγγελική, με θέμα: «100 χρόνια Ν.Ορεστιάδα-Ξενάγηση στην πόλη μας»

Οι μαθητές του Ε΄2 με αφορμή τη διημερίδα που πραγματοποιήθηκε στην πόλη μας για τα 100 χρόνια από την ίδρυση της Νέας Ορεστιάδας, στις 19 Μαρτίου 2023 συμμετείχαμε στην ημερίδα με θέμα «Ξενάγηση στην πόλη μας».

100 ΧΡΟΝΙΑ Ν.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ε2-ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΗ Ν.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ

100 ΧΡΟΝΙΑ Ν.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ Ε2 2ΟΥ Δ.Σ.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ 2100 ΧΡΟΝΙΑ Ν.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ Ε2 2ΟΥ Δ.Σ.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ 1

3.Ηλεκτρονικό βιβλίο μαθητών των Δ,Ε,ΣΤ τάξεων, εκπ/κός: Συμεωνίδου Σοφία, με θέμα: «100 χρόνια Ορεστιάδα»

“My Practice Book” – Free stories online. Create books for kids | StoryJumper ο σύνδεσμος του ηλεκτρονικού βιβλίου

100 ΧΡΟΝΙΑ Ν.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ-ΒΙΒΛΙΟ Δ,Ε , ΣΤ ΤΑΞΕΩΝ 2ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

4.Παρουσίαση PowerPoint του Β1 τμήματος, εκπ/κός: Πασχαλίδου Σταματούλα, με θέμα: «Μια αγκαλιά για όλα τα παλιά»

Μια αγκαλιά για όλα τα παλιά-Β1 τάξη 2ου Δ.Σ.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

17

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς η γιορτή λήξης αφιερώνεται στα 100 χρόνια Ν.Ορεστιάδα!

 

Ολοκλήρωση της Εβδομάδας Αλληλεγγύης

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς του σχολείου μας που στήριξαν την κοινή δράση που συνδιοργανώθηκε από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π/θμιας, τη Β’ ΕΛΜΕ Έβρου, την Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Ορεστιάδας για συγκέντρωση τροφίμων – εφοδίων για τους συνανθρώπους –συνδημότες μας που έχουν μεγάλη ανάγκη.

Η εν λόγω δράση εκτός από τον άμεσο στόχο που ήταν να συγκεντρωθούν τρόφιμα και εφόδια, αποτελεί και σημαντική εκπαιδευτική διαδικασία καλλιέργειας της φιλανθρωπίας, αλληλοβοήθειας, αλληλεγγύης, καλοσύνης. Τα υλικά που συγκεντρώθηκαν, θα μεταφερθούν στο γραφείο του τοπικού τμήματος του ΕΕΣ και θα ακολουθήσει η διανομή από τους υπεύθυνους εθελοντές του τμήματός, σε συμπολίτες μας.

1680892027102 1680892055172

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΑΙΤΕΙΟΥ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

Την Παρασκευή 24 Μαρτίου 2023 έγινε η γιορτή μας για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την επέτειο της έναρξης της επανάστασης του 1821. H διοργάνωση έγινε από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης και τους εκπαιδευτικούς τους κ.Ναλμπάντη Πολυχρόνη και κ.Τόνιου Δήμητρα.
Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς παρακολουθήσουμε ένα πολύ ωραίο χρονικό της ηρωικής εποχής του 1821.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους γονείς και συγγενείς των μαθητών μας.

Συγχαρητήρια στους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης και στους δασκάλους τους κ. Ναλμπάντη Πολυχρόνη και κ. Τόνιου Δήμητρα , στον εκπ/κό Φυσικής Αγωγής κ. Σκαρλατίδη Αθανάσιο, στην εκπ/κό Μουσικής κ. Συμεωνίδου Σοφία, που εργάστηκαν για την παρουσίαση και σε όλους τους εκπ/κούς για τη συμβολή τους.

Με υπερηφάνεια και καμάρι οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ορεστιάδας παρέλασαν τo Σάββατο 25 Μαρτίου αποδίδοντας τιμή στο ιστορικό γεγονός και δίνοντας την ευκαιρία στους γονείς τους να τους καμαρώσουν!
Συγχαρητήρια στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής του σχολείου κ. Σκαρλατίδη Αθανάσιο και κ. Κοκκίνη Γεώργιο!

 

Εβδομάδα Αλληλεγγύης – Συγκέντρωσης Τροφίμων-Εφοδίων

Afisa EES SXOLEIA 2023Σας παρακαλούμε πολύ να συνδράμετε και να συμμετέχετε σε μία κοινή δράση
(συνδιοργάνωση : Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π/θμιας, Β’ ΕΛΜΕ Έβρου, Ένωση Γονέων και
Κηδεμόνων Ορεστιάδας), για συγκέντρωση τροφίμων – εφοδίων για τους συνανθρώπους –
συνδημότες μας που τεκμηριωμένα έχουν μεγάλη ανάγκη.
Η πρότασή μας είναι να ενημερωθούν οι μαθητές με σχετική ανακοίνωση στο
σχολείο και προώθηση αυτής τόσο από την Δ/ντρια, σε κάθε τάξη από τον υπεύθυνο
εκπαιδευτικό, καθώς και από τους γονείς, ώστε να φέρουν ό,τι επιθυμεί και μπορεί ο κάθε
μαθητής σε ειδικό χώρο που θα ορίσει το κάθε σχολείο, διάφορα τρόφιμα, διάφορα αγαθά
και εφόδια, την εβδομάδα 03-04-2023 έως 07-04-2023 (Δευτέρα – Παρασκευή). Οι
ενδιαφερόμενοι σύλλογοι μπορούν να πηγαίνουν τα αγαθά είτε στο σχολείο της περιοχής
τους είτε στο τμήμα του ΕΕΣ, κατόπιν συνεννόησης με την υπεύθυνη του τμήματός μας.
Εκτός από τον άμεσο στόχο που είναι να συγκεντρωθούν τρόφιμα και εφόδια, η εν
λόγω δράση θα αποτελέσει και σημαντική εκπαιδευτική διαδικασία, αφού θα αποτελέσει
ερέθισμα για να σκεφτούν και να προβληματιστούν τα παιδιά, πάνω σε αξιόλογες έννοιες,
όπως είναι η φιλανθρωπία, η αλληλοβοήθεια, η αλληλεγγύη, η καλοσύνη, έννοιες που θα
τους συντροφεύουν σε όλη τους τη ζωή.
Τα υλικά που θα συγκεντρωθούν θα μεταφερθούν στη συνέχεια στο γραφείο του
τοπικού τμήματος του ΕΕΣ και αφού οργανωθούν κατάλληλα θα ακολουθήσει η διανομή
από τους υπεύθυνους εθελοντές του τμήματός μας, σε συμπολίτες μας, που έχουν μεγάλη
ανάγκη.
Επίσης σας ενημερώνουμε ότι για περισσότερες πληροφορίες η πρόεδρος του
τμήματός μας, η κ. Δαφτσίδου Ελένη, κινητό 6948004342, είναι στη διάθεσή σας .
Επισυνάπτεται προτεινόμενη λίστα τροφίμων και εφοδίων (σχετικό).
Σας παρακαλούμε για την συνδρομή σας για την υλοποίηση της ανωτέρω
περιγραφόμενης δράσης , που πραγματικά θα ανακουφίσει , έστω και προσωρινά, τμήμα
της τοπικής μας κοινωνίας.

Με εκτίμηση, εκ μέρους του ΔΣ.
Η πρόεδρος
Δαφτσίδου Ελένη

Ενδεικτική λίστα τροφίμων-εφοδίων

Εβδομάδα Αλληλεγγύης- Συνδιοργάνωση 2023 (1)

Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο-ebook του Ε2 -ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ etwinning

Στo πλαίσιο του προγράμματος etwinning «Πάμε να γίνουμε φίλοι..» τον μήνα Φεβρουάριο με αφορμή την παγκόσμια ημέρα της ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο στις 07-02-2023 οι μαθητές του Ε2΄ με συνεργαζόμενα σχολεία δημιουργήσαμε ένα e comic με κανόνες δεοντολογίας για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Για το κάθε κεφάλαιο του κόμικ δούλεψαν συνεργατικά (δύο σελίδες ανά σχολείο) οι μαθητές και οι μαθήτριες από τα παρακάτω σχολεία:

– ΔΣ Βέλου

– 5ο ΔΣ Διδυμότειχο

– 3ο ΔΣ Επανομής Θεσσαλονίκης

– ΔΣ Κοκκωνίου

– 2ο ΔΣ Ορεστιάδας,

– 1ο Δημοτικό και 2ο Νηπιαγωγείο Φλώρινας

– 6ο ΔΣ Φλώρινας

Μπορείτε να ξεφυλλίσετε το βιβλίο πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

https://www.storyjumper.com/book/read/151110151/—Safe-Internet#page/1

Επιπρόσθετα δουλέψαμε συνεργατικά με το Ελληνικό Δημοτικό Σχολείου του Λονδίνου και φτιάξαμε την αφίσα σχετική πάλι με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.

 

ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Δημιουργικός Διαγωνισμός Αστέρι της Ευχής-Συμμετοχή 2ου Δ.Σ.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

Το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) υλοποιεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής και παρακινεί τους μαθητές όλων των βαθμίδων να αξιοποιήσουν δημιουργικά το
χάρτινο Αστέρι Ευχής και να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό που προκηρύσσεται. Κάθε ομαδική υποψηφιότητα θα πρέπει να έχει ως αφετηρία τα παρακάτω:
Φιλανθρωπικό Έργο Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)
Συναισθήματα και σκέψεις μαθητών για την αξία του Εθελοντισμού & της Προσφοράς
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής
Ιστορίες παιδιών ευχής του Οργανισμού

Το σχολείο μας συμμετέχει στην κατηγορία: Σχεδίασε το δικό σου Αστέρι-Πέμπτη & Έκτη Τάξη Γενικής Αγωγής  και ο μαθητής της ΣΤ΄τάξης Κατσίλας Νεκτάριος ζωγράφισε  το Αστέρι της Ευχής με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο, προκειμένου να εκπροσωπήσει το σχολείο μας στον διαγωνισμό! Μπράβο Νεκτάριε! καλή επιτυχία!

ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ MAKE A WISH