Διαδικτυακή συνάντηση του Γ2 με συγγραφέα

Στο πλαίσιο της  Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου οι μαθητές του Γ2  συμμετείχαν στη διαδικτυακή συνάντηση με τη συγγραφέα παιδικών βιβλίων «Ο Φάνης και η οθόνη με τα μυστικά» και «Ο θεραπευτής των ονείρων» κ.Στέλια Σαρικά  τη Δευτέρα  08/04/2024, ώρες: 11:45-13:10. Οι μαθητές μας αφού διάβασαν τα βιβλία, είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν, να κάνουν δράσεις και να γνωρίσουν τη συγγραφέα.

 

Μake-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) – Έπαινος Δημιουργικού Διαγωνισμού Αστέρι της Ευχής 2023-2024 – 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,

 

Για ακόμη μία σχολική χρονιά καταφέρατε και μας γεμίσατε δύναμη και έμπνευση μέσα από τις δημιουργίες των παιδιών. Η αγάπη που δείχνετε στη δράση αυτή, τόσο εσείς με τη καθοδήγησή σας όσο και τα παιδιά με την φαντασία και την προσπάθειά τους, κάθε χρόνο μεγαλώνει όλο και περισσότερο. Σας ευχαριστούμε πολύ που μικροί και μεγάλοι «αγκαλιάζετε» τη δράση με τις συγκινητικές δημιουργίες των μαθητών σας! 


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα αποτελέσματα του διαγωνισμού, κατόπιν ψηφοφορίας της κριτικής επιτροπής μας, μαζί με όλες τις συμμετοχές έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του προγράμματος, και μπορείτε να τις δείτε πατώντας 
εδώ.

 

Σας υπενθυμίζουμε ότι:

Η διαδικασία αξιολόγησης των συμμετοχών γίνεται από επιτροπή.

Οι κατηγορίες συμμετοχής είναι Τραγούδι, Βίντεο, Δημιουργική κατασκευή, Δημιουργική γραφή-Δοκίμιο, Σχεδίασε το Αστέρι σου.

Η κάθε σχολική μονάδα που συμμετέχει συναγωνίζεται άλλες σχολικές μονάδες της ίδιας βαθμίδας.

Η κάθε βαθμίδα διακρίνεται σε γενικής και ειδικής αγωγής.

 

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας στο δημιουργικό μας διαγωνισμό και ευχόμαστε σύντομα και η δική σας πιο βαθιά επιθυμία να εκπληρωθεί.

Συνημμένο μπορείτε να βρείτε τον έπαινο συμμετοχής για τους μαθητές του σχολείου σας.

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!

 

 

Η ομάδα του προγράμματος «Αστέρι της Ευχής»

MAKE A WISH

 

Ανθοφύτευση-Κοινές δράσεις 2ου και 6ου Δ.Σ.Ορεστιάδας

Στις 10 Απριλίου 2024 , στο πλαίσιο των κοινών συνεργατικών δράσεων εθελοντισμού και προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος που πραγματοποιούνται από τους εκπαιδευτικούς και  μαθητές του 2ου Δ.Σ.Ορεστιάδας και του 6ου  Δ.Σ.Ορεστιάδας, ζητήσαμε την αρωγή του Δήμου Ορεστιάδας και συγκεκριμένα του κ.Αντιδήμαρχου Πρασίνου και Καθαριότητας κ.Αστεριάδη Μαργαρίτη, που άμεσα ανταποκρίθηκε στο αίτημά μας, προκειμένου οι μαθητές των Ε΄ τάξεων των σχολείων μας να φυτέψουν καλλωπιστικά φυτά και να ομορφύνουν τα παρτέρια του Πολιτιστικού Πολύκεντρου στη νότια είσοδο της πόλης μας. Ευχαριστούμε πολύ τον Δήμαρχό μας κ.Παπαδόπουλο Διαμαντή, τον Αντιδήμαρχο  κ.Αστεριάδη Μαργαρίτη, τις εκπροσώπους των συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων,  για την αρωγή και παρουσία τους σε όλη τη διάρκεια της δράσης και τη Δημοτική Τηλεόραση για την κάλυψή της! Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες κι έπεται συνέχεια των εθελοντικών δράσεων των σχολείων μας!

Οι διευθύντριες των σχολείων

Σκαρλατίδου Μαρία-2ο Δ.Σ.Ορεστιάδας

Λεύκελη Σιδερή-6ο Δ.Σ.Ορεστιάδας

Δράσεις τμήματος ένταξης στο πρόγραμμα e twinning «Learn well be happy”

Οι μαθητές του τμήματος ένταξης  στη διάρκεια του Μαρτίου στο πλαίσια του προγράμματος e twinning με τίτλο «Learn well be happy” στο οποίο συμμετέχουν κατασκεύασαν το δικό τους οικοσύστημα – terrarium ecosystem όπου απεικονίζονται τα χαρακτηριστικά της περιοχής τους.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε το οικοσύστημα:



Δείτε στο genial.ly

Δράσεις τμήματος ένταξης στο πρόγραμμα e twinning «From Athens 2004 to Paris 2024”

Οι μαθητές του τμήματος ένταξης  στη διάρκεια του Φεβρουαρίου και Μαρτίου στο πλαίσια του προγράμματος e twinning με τίτλο «From Athens 2004 to Paris 2024» στο οποίο συμμετέχουν κατασκεύασαν το δικό τους ηλεκτρονικό βιβλίο με τους μασκότ των ολυμπιακών αγώνων από διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις που έχουν διοργανωθεί.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να ξεφυλλίσετε το βιβλίο:

https://read.bookcreator.com/94JeJamYXZM23VbtX2o021Ltf8k1/leC4IFCASQ2vD7ZPpJVH-A/i0HNl5tjQ-aV6lL2B7ArnA

 

 

 

 

 

 

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ

Η εκπαιδευτική κοινότητα του 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ, εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς,

σας εύχονται ολόψυχα ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ, με υγεία, αγάπη, αισιοδοξία!!!

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ 1

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ-ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR

Στο πλαίσιο της δράσης συνεργασίας σχολείου οικογένειας ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων σε συνεργασία με μαθητές της έκτης δημοτικού  πραγματοποιούν bazaar με πασχαλινές λαμπάδες από τη Δευτέρα 15/04/2024. Κάνετε δώρο στους αγαπημένους σας μία λαμπάδα από εμάς και στηρίξτε τον εκπαιδευτική κοινότητα ευχαριστούμε!

ΛΑΜΠΑΔΕΣ 1 ΛΑΜΠΑΔΕΣ 2

IMG 20240415 105350 IMG 20240415 105354

IMG 20240416 095842 IMG 20240416 095839

 

Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Αδέσποτων ζώων και της Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας στις 04/04/2024 ενημερώθηκαν οι μαθητές του σχολείου μας  από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο κ. Αντώνιο Τσομπανίδη και τον κτηνίατρο κ. Δελτσίδη Δημήτριο για θέματα φροντίδας και περιποίησης, υπεύθυνης υιοθεσίας και κηδεμονίας δεσποζόμενων και αδέσποτων ζώων!!!

ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

Την Τρίτη 2 Απριλίου 2024,παγκόσμια ημέρα ενημέρωσης για τον αυτισμό και του παιδικού βιβλίου είχαμε την τιμή να μας επισκεφτεί ένα τμήμα του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ορεστιάδας. Στο πλαίσιο της ημέρα αυτής και της δράσης “Συνεργασία με σχολεία της πόλης μας ” πραγματοποιήσαμε  δραστηριότητες σχετικά με την αποδοχή της διαφορετικότητας. Αρχικά, διαβάσαμε το βιβλίο «Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους», του Νικόλα Ανδρικόπουλου και συζητήσαμε σχετικά με την αποδοχή της διαφορετικότητας. Στη συνέχεια, αφού χωριστήκαμε σε ομάδες ζωγραφίσαμε «διαφορετικούς» ανθρώπους, όπου κυκλικά ο κάθε μαθητής ζωγράφιζε και ένα άλλο μέρος του σώματος του.

Έπειτα, φτιάξαμε τη σκάλα της φιλίας. Ο κάθε μαθητής σχεδίασε το χέρι του, το ζωγράφισε, το έκοψε και το κόλλησε για να φτιάξουμε τα σκαλοπάτια. Τα παιδιά αντιλήφθηκαν ότι κάθε χεράκι-σκαλοπάτι είναι απαραίτητο και σημαντικό για να μην πέσουμε! Η σκάλα της φιλίας έμεινε κρεμασμένη στην τάξη για να μας θυμίζει τη σημαντικότητα και τη μοναδικότητα του κάθε παιδιού.

Τέλος, πήγαμε στο γυμναστήριο του σχολείου, όπου παίξαμε διάφορα μουσικοκινητικά παιχνίδια σχετικά με τη διαφορετικότητα, την αποδοχή και την ενσυναίσθηση.

ΔΕΝΔΡΟΦΥΤΕΥΣΗ 30/03/2024

Το Σάββατο 30/03 ο Δήμος Ορεστιάδας σε συνεργασία με το Σύλλογο Δρομέων Ορεστιάδας και τον Ερυθρό Σταυρό πήραν μία υπέροχη πρωτοβουλία για το περιβάλλον διοργανώνοντας δενδροφύτευση στο Παλιό Κλειστό Γυμναστήριο της πόλης μας! Στη δράση συμμετείχαν και πολλοί μαθητές και  γονείς του σχολείου μας!

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους!!!

ΔΡΑΣΕΙΣ-ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ

Η  B τάξη του Σχολείου μας,στο πλαίσιο της συμμετοχής στο πρόγραμμα “γνωρίζω το επάγγελμα του γονέα μου” είχε και πάλι την ευκαιρία σε συνεργασία με τους γονείς, να επισκεφτεί τοπικές επιχειρήσεις γονέων μαθητών μας. Έτσι, επισκεφτήκαμε ξενοδοχείο της πόλης μας, όπου μας ενημέρωσαν σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του ξεναγώντας μας στους χώρους του. Επίσης επισκεφτήκαμε φαρμακείο της πόλης μας, όπου η μητέρα-φαρμακοποιός μας μίλησε για τη φύση του επαγγέλματος της και δέχθηκε ερωτήσεις από τους μαθητές μας, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό.