Οι μαθητές της Ε’ στην Αγία Σοφία
Την Παρασκευή 22 Μαΐου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε τάξης πραγματοποίησαν ένα μοναδικό ταξίδι ανακάλυψης. Βιώσαν μια μαγευτική ξενάγηση στο ιστορικό μνημείο της Αγίας Σοφίας, στην οποία δεν παρέμειναν απλοί παρατηρητές αλλά συμμετείχαν σε διάφορα σενάρια και περιηγήσεις. Είδαν με πλήρη λεπτομέρεια το εσωτερικό του ναού, τον αρχιτεκτονικό…
