Οι μαθητές της Ε’ στην Αγία Σοφία
Την Παρασκευή 22 Μαΐου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε τάξης πραγματοποίησαν ένα μοναδικό ταξίδι ανακάλυψης. Βιώσαν μια μαγευτική ξενάγηση στο ιστορικό μνημείο της Αγίας Σοφίας, στην οποία δεν παρέμειναν απλοί παρατηρητές αλλά συμμετείχαν σε διάφορα σενάρια και περιηγήσεις. Είδαν με πλήρη λεπτομέρεια το εσωτερικό του ναού, τον αρχιτεκτονικό του σχεδιασμό, τον γλυπτό και ψηφιδωτό διάκοσμο. Παρακολούθησαν ακόμα τις διάφορες φάσεις κατασκευής του μνημείου και σημαντικά ιστορικά, κοινωνικά και οικονομικά στοιχεία της ζωής του Βυζαντίου.
Έτσι, κατάφεραν να επισκεφθούν μέσω της υπερσύγχρονης Θόλου το ιστορικό μνημείο – σύμβολο της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς.
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Καραγκούνη Μαρία – Νιγιάννη Αδαμαντία



