Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, οι μαθητές του 26ου Νηπιαγωγείου Καλαμαριάς δημιούργησαν με πολλή αγάπη κατασκευές, ζωγραφιές και τραγούδια ..για να εκφράσουν στις μανούλες την αγάπη τους! Το Τμήμα 1 δημιούργησε το τραγούδι: “Μαμά λουλούδι” και το Τμήμα 2 το τραγούδι: “Η καλύτερη μαμά του κόσμου” ..οι στίχοι προέκυψαν από τα συναισθήματα και τις ιδέες των παιδιών μας !!
