Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ !!

Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, οι μαθητές του 26ου Νηπιαγωγείου Καλαμαριάς δημιούργησαν με πολλή αγάπη κατασκευές, ζωγραφιές και τραγούδια ..για να εκφράσουν στις μανούλες την αγάπη τους! Το Τμήμα 1 δημιούργησε το τραγούδι: “Μαμά λουλούδι” και το Τμήμα 2 το τραγούδι: “Η καλύτερη μαμά του κόσμου” ..οι στίχοι προέκυψαν από τα συναισθήματα και τις ιδέες των παιδιών μας !!

collage 7