Η Ε΄ τάξη στην Αθήνα
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης του σχολείου μας, την Παρασκευή 15 Μαΐου, βίωσαν το ελληνικό “θαύμα” του 5ου π.Χ. αι. με την επίσκεψή τους στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού και στο Μουσείο Ακρόπολης. Στο ΙΜΕ περιηγήθηκαν ψηφιακά στην αγορά της αρχαίας Αθήνας και στο Μουσείο Ακρόπολης θαύμασαν τα γλυπτά των μνημείων της Ακρόπολης και διαπίστωσαν πως