H Φιλία

Ένα τραγούδι για την φιλία, που δημιουργήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος “Σχολικός Εκφοβισμός και Σχολική Βία” πέρυσι,  από την τάξη Ε’2. Φέτος πήρε την τελική μορφή  ως βίντεο, το οποίο παρουσιάστηκε στην αποχαιρετιστήρια γιορτή της έκτης τάξης.

Γιορτή τέλους για την Ε΄ τάξη

Οι μαθητές της Ε΄ τάξης , σε μια μαγευτική βραδιά γεμάτη ήχους, εικόνες και απαγγελίες και μπροστά στους γονείς τους και σε εκπαιδευτικούς του σχολείου, καλωσόρισαν το καλοκαίρι, παρουσιάζοντας τις δημιουργίες τους.

πρόσκληση για την εκδήλωση της 10-6-2015