Η ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Η ΣΤ’ Τάξη του σχολείου μας διοργάνωσε το project με θέμα: “Η Ομαλή Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο”. Οι μαθητές προετοιμάστηκαν για την εισαγωγή τους στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ακουλουθώντας το παρακάτω πρόγραμμα: