Συμμετοχή στη δράση της Eβδομάδας Eθελοντισμού “Let’s do it Greece 2015”

To σχολείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα “Εβδομάδα Εθελοντισμού, Let’s do it Greece 2015”. Στόχος μας ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών μας, καθώς και η υιοθέτηση υπεύθυνης στάσης απέναντι σε θέματα που αφορούν στο σεβασμό του περιβάλλοντος και ιδιαίτερα του σχολικού περιβάλλοντος, όπου περνούν τον περισσότερο χρόνο της ημέρας τους.

Αρκετοί μαθητές και γονείς της έκτης

 » Διαβάστε όλο το άρθρο