Οι μαθητές της έκτης τάξης παρακολούθησαν παράσταση της λυρικής σκηνής.

 

 

Οι μαθητές της έκτης τάξης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά την παράσταση της όπερας, Ο Κουρέας της Σεβίλλης, στο μουσικό γυμνάσιο της πόλης μας. Εντυπωσίασε ιδιαίτερα τους μαθητές, η ζωντανή μουσική και  οι ηθοποιοί- τραγουδιστές, που τραγουδούσαν αυτό που ήθελαν να πουν. Στη συνέχεια έπαιξαν μουσικά παιχνίδια με την μουσικό του

 » Διαβάστε όλο το άρθρο