Με ένα βιβλίο ταξιδεύω… ανακαλύπτω… μαθαίνω…
Από την αρχή της σχολικής χρονιάς και στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης της σχολικής μας μονάδας “Αναβάθμιση της δανειστικής βιβλιοθήκης του σχολείου μας” ξεκινήσαμε από την οργάνωση της βιβλιοθήκης της κάθε τάξης μας μαζί με τα παιδιά, τα οποία συμμετείχαν ενεργά με τις ιδέες και την προσωπική τους πινελιά! Σκοπός μας ο εμπλουτισμός της βιβλιοθήκης με νέα βιβλία καθώς και η καλλιέργεια της φιλομάθειας, της φιλαναγνωσίας και του γραμματισμού.
η Βάγια η κουκουβάγια που έφτιαξαν τα παιδιά μας μιλάει για τους κανόνες του μικρού αναγνώστη…
η γωνιά μας είναι έτοιμη και μας περιμένει για πολλά αναγνωστικά ταξίδια…
ας οργανώσουμε και ας ταξινομήσουμε τα βιβλία μας…
κάποια είναι σκισμένα κυρία…
ας τα επιδιορθώσουμε λοιπόν στο “Ιατρείο των βιβλίων”…
μπράβο παιδιά!!!
ας δούμε τώρα πώς ξεφυλλίζουμε με προσοχή ένα παραμύθι…
Ακρόαση παραμυθιού ως εναλλακτικός τρόπος αφομοίωσης μιας ιστορίας, ώστε τα παιδιά να εστιάζουν την προσοχή τους και έτσι να αναπτύξουν καλύτερες δεξιότητες ακρόασης. Επίσης, ενθαρρύνονται να δημιουργούν νοητικές εικόνες της ιστορίας, διεγείροντας έτσι τη φαντασία τους…
ας ζωγραφίσουμε ακούγοντας την ιστορία… τί εικόνες θα αποτυπώσουμε?
Δανειστική βιβλιοθήκη
Φτιάχνοντας σελιδοδείκτες – ποντικάκια που θα μας συνοδεύσουν σπίτι με το πρώτο μας παραμύθι από το δανεισμό … για να μη χάνουμε τη σελίδα μας στο διάβασμα!…
Ώρα δανεισμού… μην ξεχάσω την ταυτότητά μου!!!
που έφτιαξα μόνο μου!!!…
Πρόσφατα σχόλια