Στο σχολείο μας επεξεργαστήκαμε το έπος του ’40 μέσα από διαλογική συζήτηση με τα παιδιά και εποπτικό υλικό. Δουλέψαμε τις έννοιες ΕΙΡΗΝΗ – ΠΟΛΕΜΟΣ και καταλήξαμε στο ότι θέλουμε να υπάρχει Ειρήνη σε όλη τη γη!
Διαβάσαμε την “Ειρήνη” του Αριστοφάνη
και δραματοποιήσαμε την ιστορία
φτιάξαμε την Ειρήνη σε ομαδική εργασία
Επεξεργαστήκαμε τον πίνακα του Picasso το παιδί και το περιστέρι…
μερικά από τα έργα μας
αναπαράσταση του πίνακα από τα παιδιά
μια μικρή ιστορία από τα παιδιά με αφορμή τον πίνακα…
Επεξεργαστήκαμε την Γκουέρνικα του Picasso, ώστε να κατανοήσουν τα παιδιά ότι πρόκειται για ένα αντιπολεμικό έργο.
αφού τα παιδιά παρατήρησαν προσεκτικά τον πίνακα, απομονώσαμε κάποιες εικόνες, τις οποίες επιλέξαμε να αναπαραστήσουμε…
τον ταύρο και τη μάνα με το μωρό στην αγκαλιά της …
Σύμφωνα με τα λόγια των παιδιών ο ταύρος είναι άγριος και όλοι τον φοβούνται!(αντιπροσωπεύει τον πόλεμο) και η μάνα φοβάται και φωνάζει “βοήθεια”!
την ανθρώπινη φιγούρα που σηκώνει τα χέρια ψηλά και τα παιδιά είπαν ότι φωνάζει “βοήθεια”!
τον πεσμένο άνθρωπο με το σπασμένο σπαθί, όπου σχολίασαν ότι έχει τραυματιστεί στον πόλεμο…
στη συνέχεια έκαναν ανασύνθεση του πίνακα σε μορφή παζλ
φτιάξαμε το σήμα της ειρήνης
είπαμε ποιήματα
Κάναμε παρέλαση!
https://www.youtube.com/watch?v=1OFg53n094I&feature=youtu.be
Πρόσφατα σχόλια