ΣΧΗΜΑΤΑ

Ιαν 201816

Μαθαίνουμε τα σχήματα στο νηπιαγωγείο μας, καθώς τα συναντάμε παντού στη ζωή μας. Παρατηρούμε και εντοπίζουμε σχήματα στο χώρο, τα περιγράφουμε. Διαβάζουμε παραμύθια σχετικά και  ακούμε τραγούδια, τα βιώνουμε σχηματίζοντάς τα με το σώμα μας.

Προσπαθούμε να τα προσεγγίσουμε μέσα από την τέχνη.   Τα παιδιά παρατηρούν εικόνες από τα έργα του μεγάλων ζωγράφων, όπως ο Καντίνσκι, ο Κλιμτ, ο Κλεε, ο Μοντριάν,  ο Μάλεβιτς κ.α., που χρησιμοποιούν τα σχήματα ως μέσο καλλιτεχνικής έκφρασης και δημιουργούν ξεχωριστά έργα τέχνης. Αρχικά τα παιδιά εκτιμούν τα έργα μιλώντας για τα σχήματα, τις γραμμές, τα χρώματά τους καθώς και τις εντυπώσεις που τους προκαλούν. Στη συνέχεια τους ζητείται να εμπνευστούν από αυτά και να αναπαράγουν τα δικά τους έργα, είτε ατομικά, είτε ομαδικά.

ΚΥΚΛΟΣ

Τα παιδιά συνθέτουν κύκλους σε διάφορα μεγέθη, έτσι ώστε να σχηματίσουν έναν άνθρωπο…

τον “Κύριο Κύκλο” και την “Κυρία Κυκλούλα”!

“Κύκλοι μέσα σε έναν κύκλο” του Wassilly Kandinsky 

αναπαραγωγή του έργου από τα παιδιά

“Η πόλη του Καντίνσκι” – ομαδική εργασία

ΤΡΙΓΩΝΟ

Ο “Κύριος Τριγωνούλης” και η “Κυρία Τριγωνούλα”

Απόδοση από τα νήπια πίνακα του Κωνσταντίνου Ξενάκη

ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ

Σύμφωνα με το έργο του Josef Albers “Homage to the square”

 

 

από κάτω από: e Twinning| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΧΗΜΑΤΑ    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Ιανουάριος 2018
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

mikrosanagnostis

mikrosanagnostis

Μικρός Αναγνώστης

ifeelkid

ifeelkid

Παιδικό Ραδιόφωνο

Logo

Logo

Εκπαιδευτική Τηλεόραση

ηλιακό-σύστημα

ηλιακό-σύστημα

Το ηλιακό σύστημα

emmelia

emmelia

Το Μουσικό Χωριό

cyberkids

cyberkids

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ψηφιακό Παραμύθι \"Φτερόσαυρος\" από μαθητές Νηπιαγωγείου

European Radio Logo

Πρόσφατα σχόλια



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων