Τρέχει, τρέχει η σταγόνα…..

Νοέ 201430

P1100240

 

Με αφορμή τα πρωτοβρόχια του Φθινοπώρου κάναμε λόγο για

το νερό. Μιλήσαμε για τη βροχή και το πως δημιουργείται….

Αρχικά μάθαμε πως το νερό  του πλανήτη αλλάζει συνεχώς φυσική

κατάσταση, από τη στερεά μορφή των πάγων στην υγρή μορφή των

ποταμώνλιμνών και της θάλασσας και την αέρια κατάσταση των

υδρατμών. Πιο συγκεκριμένα, λόγω της θέρμανσης και των ανέμων

στην επιφάνεια της γης, τα νερά της εξατμίζονται και μαζεύονται ως

υδρατμοί δημιουργώντας τα σύννεφα. Οι υδρατμοί συμπυκνώνονται,

υγροποιούνται και στη συνέχεια πέφτουν ως βροχή ή άλλες μορφές νερού.

Στο σημείο αυτό σχεδιάσαμε ομαδικά το κύκλο του νερού και στη συνέχεια

σε ατομικό φύλλο εργασίας….

P1100256

 

P1100184

παρακολουθήσαμε ύστερα από πρόταση της μαθήτριας

Μαρία-Ραφαέλα δελτίο καιρού που ψάξαμε και βρήκαμε

από το διαδίκτυο και στη συνέχεια η νηπιαγωγός για να

εμπλουτίσει  τις γνώσεις των μαθητών έδειξε ένα βίντεο

προσομοίωσης που παρουσιάζει  το κύκλο του νερού

(υπάρχει στη διεύθυνση : http://svs.gsfc.nasa.gov/goto?10501)

P1100426

P1100423

P1100367

P1100364

P1100366

 έπειτα διαβάσαμε το παραμύθι “Δεν Φοβάμαι το νερό

P1100349

συνεχίσαμε με δραστηριότητες προφορικού λόγου, γραφής

και ανάγνωσης. Μάθαμε το ποίημα :από που’σαι ποταμάκι

κάναμε ταύτιση λέξεων, γράψαμε το γράμμα Ν,ν , συζητήσαμε

και γράψαμε αθλήματα που σχετίζονται με το νερό καθώς

και στερεά αντικείμενα

P1100345

P1100450

P1100385

P1100383

ως προς στις δραστηριότητες μαθηματικών ασχοληθήκαμε

με τα γεωμετρικά σχήματα. Αρχικά με το κύκλο και συνεχίσαμε

με το τρίγωνο, τετράγωνο,ορθογώνιο δημιουργώντας

τη Σχηματοχώρα ….

P1100377

P1100459

P1100452

P1100456

P1100454

αφού μάθαμε τα σχήματα παίξαμε παιχνίδι αφής ….

με κλειστά μάτια βρήκαν το γεωμετρικό σχήμα κάνοντας

 ομαδοποίηση και δημιούργησαν τα γεωμετρικά σχήματα

με το σώμα τους…

P1100410

P1100380

P1100486

δραστηριότητες εικαστικών : Ομπρέλα από το γράμμα Ο

και ο συννεφούλης…

P1100393

P1100247

Τις επόμενες μέρες συνεχίσαμε το θέμα όπου το ενδιαφέρον

των παιδιών ήταν τόσο μεγάλο που ψάξαμε και βρήκαμε

λογισμικό – παιχνίδι με θέμα τα σύννεφα και το νερό

και στη γωνιά του υπολογιστή την ώρα των ελεύθερων

δραστηριοτήτων έπαιζαν…

P1100435

συνέχισαν με δραστηριότητες πειραματισμού που εντάσσονται

στις φυσικές επιστήμες.

Πειράματα

  • επίπλευση – βύθιση
  • στερεό – υγρό
  • ανακαλύπτω τους υδρατμούς

P1100356

P1100353

P1100350

P1100362

P1100360

P1100406

P1100396

αφού έγιναν  μικροί επιστήμονες έκαναν  λόγο για τις μορφές

του νερού (υγρή-στερεά-αέρια) και με τη καθοδήγηση της

νηπιαγωγού δημιούργησαν εννοιολογικό χάρτη

P1100428

P1100429

P1100431

για χαλάρωση παρακολούθησαν μία από τις ιστορίες

 των  μικρών  Αϊνστάιν που έχει σχέση με τις “μπουρμπουλίθρες”

δημιουργώντας παπαράλληλα τη δική τους ιστορία με τη βοήθεια

της μαγικής τράπουλας…

P1100386

P1100243

Τίτλος ιστορίας “Ο Σταγονούλης” 

Αφήγηση από τους μαθητές μας…….

τελειώσαμε το θέμα μας δημιουργώντας το δικό μας μουσικό

κομμάτι με θέμα τη βροχή . Δημιουργία μουσικής με το σώμα

μας (Body peccusion) 

P1100085

Μπορείτε να ακούσετε τη

δημιουργία των μαθητών 🙂

από κάτω από: e Twinning| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τρέχει, τρέχει η σταγόνα…..    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Νοέμβριος 2014
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

mikrosanagnostis

mikrosanagnostis

Μικρός Αναγνώστης

ifeelkid

ifeelkid

Παιδικό Ραδιόφωνο

Logo

Logo

Εκπαιδευτική Τηλεόραση

ηλιακό-σύστημα

ηλιακό-σύστημα

Το ηλιακό σύστημα

emmelia

emmelia

Το Μουσικό Χωριό

cyberkids

cyberkids

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ψηφιακό Παραμύθι \"Φτερόσαυρος\" από μαθητές Νηπιαγωγείου

European Radio Logo

Πρόσφατα σχόλια



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων