Το σποράκι που ήθελε να μεγαλώσει…

Νοέ 201420

Καθώς δουλεύαμε τη θεματική ενότητα “Φθινόπωρο” οι μαθητές μας

έδειξαν ενδιαφέρον για τις γεωργικές εργασίες του Φθινοπώρου και

συγκεκριμένα για το όργωμα και τη σπορά. Έτσι συγκεντρώσαμε

πληροφορίες και μάθαμε για τo πως οι γεωργοί οργώνουν το χωράφι τους.

 

P1100149

Στη συνέχεια διαβάσαμε τα παραμύθια “Ο Τζακ και η Φασολιά” και

“Φυτρώνει, φυτρώνει ο σπόρος”. Έπειτα ζωγράφισαμε ελεύθερα ότι

άρεσε από το παραμύθιο Τζάκ και η Φασολιά” και ακούσαμε το

τραγούδι “ο γεωργός πάει στον αγρό” και κάναμε κινήσεις τα λόγια

του τραγουδιού ( ψυχοκινητικό )

P1100178

P1100181

Ψυχοκινητικό “Ο Γεωργός”

συνεχίσαμε συλλέγοντας  πληροφορίες για το ψωμί, φέραμε στάχυ

στο σχολείο,ζωγραφίσαμε ελεύθερα το μύλο που επεξεργάζεται το

στάρι και μιλήσαμε για τη Θεά Δήμητρα, παρακολουθήσαμε

την ιστορια και τη κατασκευάσαμε

με ζυμάρι.

P1100175

DSC_0311

P1100215

P1100217

Μύθος: Δήμητρα και Περσεφόνη 

 

έπειτα αποφασίsaμε να φέρουμε σπόρους στο σχολείο και να

φυτέψουμε σποράκια…μαθαίνοντας πως ο σπόρος για να

μεγαλώσει χρειάζεται “νερό, χώμα, αέρα, ήλιο και αγάπη” 

Από τους σπόρους που συλλέξαμε κατασκευάσαμε

τη Κιβωτό των Σπόρων

DSC_0322

P1100441

P1100442

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

P1100448

P1100412

P1100210

στη συνέχεια δείξαμε τις ρίζες ενός φυτού μαθαίνοντας

πόσο χρήσιμες είναι για αυτό

P1100150

P1100151

Οι μικροί μας φίλοι καθώς περνούσαν οι μέρες μαζί με τη

νηπιαγωγό έφτιαξαν στο σχολείο ποκ-κορν

για  δοκίμασαν τη γεύση τους….λίγο λάδι και σπόρους

καλαμποκιού αρκούσαν για να γίνει η αρχή….

P1100187

P1100189

P1100192

P1100195

Οι δραστηριότητες γραφής αφορούσαν λέξεις που μάθαμε όπως: αλέτρι,

σπορά, τρακτέρ, χώμα, θερισμός και  έπρεπε να γίνει αντιστοίχιση

με το πρώτο γράμμα των λέξεων. Για το λόγο αυτό χρησιμοποιήσαμε

καρτέλες …

P1100169

P1100172

Οι δραστηριότητες μαθηματικών είχαν να κάνουν με τη μέτρηση

των σπόρων βρίσκοντας το σωστό αριθμό ενώ παράλληλα σε ομαδούλες

οι μαθητές μας έπαιξαν παζλ προσπαθώντας να ενώσουν σωστά τα

κομμάτια

P1100422

P1100200

P1100206

λίγο πριν ολοκληρώσουμε δημιουργήσαμε με τη φαντασία μας πολλούς

ξεχωριστούς φίλους τα Σκιάχτρα 

P1100198

τις επόμενες μέρες φυτέψαμε στην αυλή του σχολείου λουλούδια

και λαχανικά ( φωτογραφικό υλικό θα ανεβάσουμε τις επόμενες 

μέρες)

 Με αφορμή τη σπορά διαβάσαμε έναν από τους ‘Αθλους του Ηρακλή

“τα χρυσά μήλα των εσπερίδων” όπου και ζωγράφισαν ελεύθερα

P1100135

από κάτω από: e Twinning| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το σποράκι που ήθελε να μεγαλώσει…    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Νοέμβριος 2014
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

mikrosanagnostis

mikrosanagnostis

Μικρός Αναγνώστης

ifeelkid

ifeelkid

Παιδικό Ραδιόφωνο

Logo

Logo

Εκπαιδευτική Τηλεόραση

ηλιακό-σύστημα

ηλιακό-σύστημα

Το ηλιακό σύστημα

emmelia

emmelia

Το Μουσικό Χωριό

cyberkids

cyberkids

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ψηφιακό Παραμύθι \"Φτερόσαυρος\" από μαθητές Νηπιαγωγείου

European Radio Logo

Πρόσφατα σχόλια



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων