Χρώματα

Οκτ 20147

Τα Χρώματα είναι  πρώτη Θεματική Ενότητα που επιλέγουμε

να ασχοληθούμε με τους μαθητές μας. Σε κάθε περίπτωση τα

χρώματα που επιλέγει κάθε μικρός δημιουργός δεν είναι τυχαία.

Λέγετε ότι αποτυπώνουν ξεκάθαρα την προσωπικότητα του,

τη διάθεση του και την συναισθηματική του κατάσταση.

Τα έντονα, φωτεινά και καθαρά χρώματα είναι δείκτες χαρούμενης

διάθεσης και έντονης προσωπικότητας με τάσης εξωστρέφειας.

Αντίθετα τα σκούρα και μουντά είναι δείκτες εσωστρέφειας,

αρνητικών συναισθημάτων και προβληματικών καταστάσεων ειδικά

όταν επιλέγονται συχνά. Πολύ βασικό είναι το αίσθημα που βγάζει

η ζωγραφιά με την πρώτη ματιά, αφού δεν αποκλείεται ένα παιδί

να έχει φτιάξει μια χαρούμενη ζωγραφιά με σκούρα χρώματα

ή το αντίθετο.

Αφορμή για τους μικρούς δημιουργούς του σχολείου μας  στάθηκε

το παραμύθι “Έλμερ” όπου και διαβάζει η νηπιαγωγός….

P1090661

στη συνέχεια αποφασίζετε απ’όλα τα παιδιά να σχεδιάσουν τον ήρωα

του παραμυθιού όπως μπορούν

P1090634

παράλληλα  εμπλουτίζουν την γωνιά συζήτησης με ανάλογο

εποπτικό υλικό και μαθαίνουν νέες λέξεις όπως “Παλέτα”, “Καβαλέτο”

και εμπλουτίζουν την βιβλιοθήκη της τάξης με βιβλία-παραμύθια

σχετικά με το θέμα.

P1090650

Έπειτα διακοσμούν τον πίνακα αισθητικής με τις ζωγραφιές τους

μέσα από εικόνες παραμυθιών που έχουν διαβάσει και  δημιουργούν

στάμπες με υλικά όπως είναι το μήλο…

P1090566

P1090567

Μαθαίνουν διάφορα παιδικά τραγούδια όπως : “Μες στο χέρι μου κρατώ”

και ακούν διάφορα παιδικά τραγούδια όπως “Το Ουράνιο Τόξο”

από την παιδική χορωδία Σπύρου Λάμπρου

ακολουθούν ψυχοκινητικά παιχνίδια όπως

  • γάτα γατούλα τι χρώμα ζητάς
  • παίζουμε τα χρώματα
  • χρωματιστή Καλημέρα
γάτα γατούλα τι χρώμα ζητάς.....

γάτα γατούλα τι χρώμα ζητάς…..

Χρωματιστή Καλημέρα

Χρωματιστή Καλημέρα

Κάνουν κίνηση τα λόγια του τραγουδιού...

Κάνουν κίνηση τα λόγια του τραγουδιού…

καθώς οι μέρες περνούν και συνεχίζουμε την θεματική ενότητα

με τα χρώματα αποφασίζουν να ανακαλύψουν τα χρώματα

κάνοντας μίξη χρωμάτων …ταυτόχρονα “έπλυναν ” τα ρούχα

στο πλυντήριο και ανακάλυψαν…..;;;

Κόκκινο και μπλε μας δίνουν χρώμα μοβ

Κόκκινο και μπλε μας δίνουν χρώμα μοβ

Χρώματα, χρώματα πολλά.....

Χρώματα, χρώματα πολλά…..

στη συνέχεια εξέφρασαν τα συναισθήματα που νιώθουν με τα

χρώματα…. όπως :

P1090611

σχεδιάζουν φατσούλες….

P1090614

εκφράζουν τα συναισθήματά τους ....

εκφράζουν τα συναισθήματά τους ….

P1090604

….. συνεχίζουν με δραστηριότητες γραφής . Δημιουργούν το δικό τους

φύλλο εργασίας γράφοντας το πρώτο γράμμα τους ονόματός τους

και γράφουν ομαδικά την λέξη ΚΑΛΗΜΈΡΑ που έμαθαν απο

το ψυχοκινητικό παιχνίδι …

P1090564

P1090585

δημιουργούν και πίνακα διπλής εισόδου μια δραστηριότητα μαθηματικών

P1090882

καθώς η ώρα περνά επισκέπτονται την γωνιά των φυσικών επιστημών

και πραγματοποίησαν πείραμα χρησιμοποιώντας ( Φακό και CD )

με σκοπό να ανακαλύψουν τα χρώματα του ουράνιου τόξου

P1090580

και αφού τα ανακάλυψαν χρησιμοποιώντας την πλαστελίνη

έφτιαξαν τα μαλλιά της κ. Ουράνιο Τόξο

1411456828160

 

Αφού ολοκληρώθηκε η θεματική ενότητα συγκεντρώσαμε το υλικό

μας και δημιουργήσαμε το βιβλίο των χρωμάτων δίνοντας σχήμα

παλέτας

από κάτω από: e Twinning| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χρώματα    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Οκτώβριος 2014
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

mikrosanagnostis

mikrosanagnostis

Μικρός Αναγνώστης

ifeelkid

ifeelkid

Παιδικό Ραδιόφωνο

Logo

Logo

Εκπαιδευτική Τηλεόραση

ηλιακό-σύστημα

ηλιακό-σύστημα

Το ηλιακό σύστημα

emmelia

emmelia

Το Μουσικό Χωριό

cyberkids

cyberkids

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ψηφιακό Παραμύθι \"Φτερόσαυρος\" από μαθητές Νηπιαγωγείου

European Radio Logo

Πρόσφατα σχόλια



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων