Συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας στο Διεθνές Δίκτυο Εκπαίδευσης Από τη Μυθολογία στο Διάστημα (Myth2space).
Μεθοδολογία Υλοποίησης
• δήλωση θέματος με το οποίο θα ασχοληθεί κάθε εκπαιδευτικός (σχετικό με τη θεματολογία του δικτύου)
• δημιουργία ζευγαριών ανά τμήμα σχολείου – κριτήριο συνεργασίας: αστικά κέντρα – περιφέρεια
• επικοινωνία συνεργαζόμενων εκπαιδευτικών
• πραγματοποίηση κατ’ ελάχιστον 4 τηλεδιασκέψεις συνεργασίας
• Οι συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί είναι αυτόνομοι στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος.
• σχεδιασμός εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με γνώμονα τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα.
• ενεργή συμμετοχή μαθητών
• Οι δράσεις να προέρχονται από τους μαθητές και να απευθύνονται στους μαθητές. (απλές καθημερινές) – ευκαιρία για αυτενέργεια
• ομαδική εργασία μαθητών – διερευνητική – ανακαλυπτική μάθηση
• αποτίμηση της συνεργασίας
Την Πέμπτη 11 Απριλίου “συναντήθηκαν” διαδικτυακά για πρώτη φορά τα νήπια και τα προνήπια του 23ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου με τις συμμαθήτριες και τους συμμαθητές τους από το 7ο Νηπιαγωγείο Μεταμόρφωσης
Η αρχή της συνεργασίας για τα δύο νηπιαγωγεία έγινε με τα παιδιά του 7ου Νηπιαγωγείου Μεταμόρφωσης να παρουσιάζουν τον τόπο και το Σχολείο τους και τα παιδιά του 23 ου Νηπιαγωγείου να συστήνονται διαστημικά https://read.bookcreator.com/library/-Nv62Qh-SRskaFbfNQ1Z
Στόχος της διαδικτυακής συνάντησης των Σχολείων ήταν η έναρξη της ανταλλαγής δράσεων μεταξύ των μικρών μαθητών με αφορμή το Διεθνές Θεματικό Δίκτυο Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Περιβαλλοντικής & Πολιτιστικής Εκπαίδευσης) με τίτλο: «Από τη Μυθολογία στο Διάστημα (Myth2Spac)
















