Στο μάθημα των εικαστικών διαβάσαμε το ποίημα της Rian Visser με τον τίτλο ‘’Η γλώσσα των εικόνων’’. Τα παιδιά έκαναν ομαδικά έργα με αυτόν τον τίτλο, είτε δημιουργώντας εικόνες από το κείμενο, είτε οργανώνοντας σε σύνολα άλλες εικόνες.
Με αφορμή την ημέρα αυτή, γιορτή όλων όσων αγαπάνε τα παιδικά βιβλία έγινε έκθεση εικονογράφησης που είχανε κάνει τα παιδιά στη διάρκεια της χρονιάς με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας, ισότητας και για την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης.
Εικονογραφήσεις:
- Χελιδόνια-χελιδονοφωλιές ( προτεινόμενο βιβλίο για τα παιδιά πρόσφυγες: ‘’ Χελιδόνι πληγωμένο ‘’ της Βαγγελιώς Κονδάκη- Καραμέτου)
Χρωματιστοί σβόλοι, χρωματιστές φωλιές που διατηρούν φωτεινά κομμάτια πραγματικότητας
Οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν στο μεγάλο ταξίδι τους από την Αφρική στη Μεσόγειο είναι πολλοί. Αρκετά από τα μέρη που θα μπορούσαν να ξεκουραστούν έχουν καταστραφεί ή ρυπανθεί με αποτέλεσμα πολλά να μην τα καταφέρνουν αλλά κι αυτά που φτάνουν στον προορισμό τους συναντούν όλο και λιγότερα μέρη που θα μπορούσαν να φωλιάσουν.
- Κουκούσκα – Μάρω Κατσίκα
Στον κόσμο των πουλιών ξημερώνει μια μέρα πολύ διαφορετική: κάτι παράξενο έχει συμβεί στον ουρανό. Μερικά κομμάτια ουρανού χαθήκανε.
- Το καραβάκι- Μάρω Κατσίκα
Ένα ανήσυχο καραβάκι ταξιδεύει πάνω σ’ ένα πελώριο κύμα για να γνωρίσει τον κόσμο και τον εαυτό του.
- Η Μαίρη πινέζα- Μητακίδου Σούλα, Τρέσσου Ευαγγελία
Μια αφορμή για να κατανοήσουμε τις απρόβλεπτες διαδρομές που μας επιφυλάσσει η πραγματικότητα και για τις εκπλήξεις της ζωής που δεν έχουν τέλος, μέσα από μια ιστορία….χωρίς τέλος.
Σύνδεσμοι:
Ανοιχτή βιβλιοθήκη- www.openbook.gr
Ηχητικά βιβλία











