Ενδοσχολική Επιμόρφωση “Διαχείριση τάξης – Ο Εκπαιδευτικός ως σημαντικός άλλος στη ζωή του παιδιού”

Υλοποιήθηκε την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2023 η ενδοχολική επιμόρφωση “Διαχείριση τάξης – Ο Εκπαιδευτικός ως σημαντικός άλλος στη ζωή του παιδιού” σε συνεργασία με το 3ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων, το 3ο Νηπιαγωγείο Ανατολής και το 3ο Νηπιαγωγείο Μαρμάρων. Εισηγήτρια της επιμόρφωσης, η εξαιρετική  κα Πώλα Κομνηνού, Κοινωνιολόγος, Επιστημονικό Στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ιωαννίνων.



Τα παιδιά παίρνουν το λόγο εν όψη του COP28 / Δημιουργία κάρτας

🌿Έπειτα από πρόσκληση της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης οι μαθητές του Ν3 αλλά και του Ν2 τμήματος αποφάσισαν να φτιάξουν μία κάρτα με μία ανάγκη, ένα δικαίωμα, μία συμβουλή, μία ευχή σε σχέση με το περιβάλλον, τη φύση, την οικολογία ή την κλιματική αλλαγή. Έτσι θα απευθυνθούν στον Πρωθυπουργό, που πρόκειται να παραβρεθεί στη διάσκεψη κορυφής του ΟΗΕ για το κλίμα (COP28) που θα πραγματοποιηθεί φέτος στο Ντουμπάι, από τις 30 Νοεμβρίου έως και τις 14 Δεκεμβρίου 2023. Οι κάρτες που δημιούργησαν οι μαθητές/τριές μας θα συλλεχθούν όλες στο ειδικό drive που έχει δημιουργήσει η ΕΕΠΦ, προκειμένου να αποσταλούν με τη μορφή ψηφιακού αρχείου στο γραφείο του Πρωθυπουργού ενόψει της παρουσίας του στο Ντουμπάι για το COP28.
🌍Έτσι,  εκτός από νέες γνώσεις αποκτήσαμε, καταφέραμε να βάλουμε κι εμείς ένα μικρό λιθαράκι για να προστατεύσουμε το σπίτι μας, το περιβάλλον μας!
Ανώνυμο σχέδιο3
Τα παιδιά παίρνουν το λόγο εν όψη του COP28 Δημιουργία κάρτας

https://www.agon.gr/kathimerina/102060/mia-karta-ston-prothypoyrgo-enopsei-tis-diaskepsis-toy/

 




Διαδικτυακή επικοινωνία με τη συγγραφέα Λίνα Σωτηροπούλου

Στα πλαίσια του διαγωνισμού φιλαναγνωσίας που συμμετέχει το νηπιαγωγείο μας,  οργανώσαμε και πραγματοποιήσαμε διαδικτυακή επικοινωνία με τη συγγραφέα Λίνα Σωτηροπούλου . Η συγγραφέας μας διάβασε ένα από τα βιβλία της το οποίο επιλέξαμε να  αξιοποιήσουμε διδακτικά κατά το διαγωνισμό.

Τη συναντήσαμε, τη γνωρίσαμε, μας είπε για εκείνη και παίξαμε μαζί της παιχνίδια με γράμματα που μας πρότεινε! Μιλήσαμε για τη φιλία και την συνεργασία. Της φτιάξαμε ένα όμορφο κολάζ με τις ζωγραφιές μας για να μας θυμάται!!

Ευχαριστούμε κ. Λίνα που δεχτήκατε με χαρά την πρόσκλησή μας.

Ανώνυμο σχέδιο2


Ενδοσχολική Επιμόρφωση “Όψεις Αειφόρου Σχολείου: το πρόγραμμα Eco Schools”

Πραγματοποιήθηκε σήμερα ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα:” Όψεις Αειφόρου Σχολείου: το πρόγραμμα Eco Schools” και εισηγήτρια την κ. Τάλλου Κωνσταντίνα ,Σύμβουλο  Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών Ν. Ιωαννίνων, Mentoring Αειφόρου Ελληνικού Σχολείου.

Το σχολείο μας ανήκει στο Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης “Οικολογικά Σχολεία”.https://www.ecoschools.gr/

Το Πρόγραμμα αποτελεί διεθνές δίκτυο, ξεκίνησε στην Ελλάδα το 1995 και απευθύνεται σε σχολεία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων με συντονιστικό φορέα τη Διεύθυνση Β’ Βάθμιας Εκπαίδευσης B’Αθήνας και εθνικό χειριστή, από το 1995, την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ). Σχολεία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στο Δίκτυο.

Στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή στάσης των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον, μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων, στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή των δράσεων, ώστε τα σχολεία να γίνουν κοινότητες αειφορικής συμβίωσης σε παιδαγωγικό αλλά και πρακτικό επίπεδο. Αυτό επιτυγχάνεται με την διαμόρφωση και την εφαρμογή του «Οικοκώδικα» (ένα σύνολο κανόνων περιβαλλοντικής συμπεριφοράς), καθώς και την εφαρμογή ενός Περιβαλλοντικού Σχεδίου Δράσης (αφορά τον περιβάλλοντα σχολικό χώρο και την μετατροπή του σε καθαρό, όμορφο, ανθρώπινο και φιλικό).Το Πρόγραμμα «Οικολογικά Σχολεία» απευθύνεται σε ολόκληρη την σχολική κοινότητα (μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς, εργαζόμενους στις σχολικές μονάδες) και έχει σχεδιαστεί ώστε να ενθαρρύνει όλο το σχολείο να κινητοποιηθεί και να αναλάβει δράση για το περιβάλλον. Ενθαρρύνει, επίσης, την συνεργασία μεταξύ μαθητών, καθηγητών, γονέων και της τοπικής κοινωνίας για την επίτευξη αποτελεσματικότερης περιβαλλοντικής δράσης.

Ανώνυμο σχέδιο1

 

 




e-Twinning: SPACE VOYAGERS : Συμμετοχή του τμήματος Ν3 σε ευρωπαϊκό συνεργατικό πρόγραμμα

4Στιγμιότυπο οθόνης 2023 10 05 155852

Τη φετινή σχολική χρονιά (2023-2024) το τμήμα Ν3 θα συμμετέχει σε Ευρωπαϊκό, συνεργατικό έργο e-Twinning με τίτλο «Space Voyagers».

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας θα μεταμορφωθούν σε ταξιδιώτες του Διαστήματος και παρέα με τους φίλους τους από τα υπόλοιπα σχολεία της Ευρώπης θα ανακαλύψουν τα μυστικά του Σύμπαντος μέσα από δραστηριότητες φυσικών επιστημών (STEAM activities : Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics).

Με τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα θα επωφεληθούν από τον συνδυασμό και την ανταλλαγή γνώσεων και δεξιοτήτων.

Θα αναπτύξουν κοινωνικές ,επικοινωνιακές και συναισθηματικές δεξιότητες.

Θα συνεργαστούν με μαθητές από διαφορετικά σχολεία και θα αποκτήσουν φίλους από άλλα πολιτισμικά περιβάλλοντα.

Θα εξασκήσουν την κριτική σκέψη και τη δημιουργικότητά τους και θα μοιράσουν τις δικές τους καινοτόμες ιδέες σε άλλους ανθρώπους.

Θα εξοικειωθούν με τον Ψηφιακό Αλφαβητισμό, τον Αλφαβητισμό στα Μέσα Ενημέρωσης και θα έρθουν σε επαφή με την Τεχνολογία.

Παράλληλα θα εξασκήσουν τις γνώσεις τους σε όλα τα γνωστικά πεδία του προγράμματος του νηπιαγωγείου (γλώσσα, μαθηματικά, τέχνες, φυσικές επιστήμες) και θα αποκομίσουν πλούσιες εμπειρίες και γνώσεις.

Τέλος, θα συνειδητοποιήσουν ότι η εκπαίδευση έχει ευρωπαϊκή διάσταση.

Λίγα λόγια για το e-Twinning

Το e-Twinning αποτελεί μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη.

Το e-Twinning (https://www.etwinning.net) -η Κοινότητα των Σχολείων της Ευρώπης- είναι μια ασφαλής διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει ευρύ φάσμα δυνατοτήτων για συνεργατικές δραστηριότητες όπως κοινά έργα σχολείων σε υπερεθνικό αλλά και σε εθνικό επίπεδο καθώς και δυνατότητες επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών με τη χρήση ΤΠΕ.

Το e-Twinning ξεκίνησε το 2005 ως βασική δράση του ευρωπαϊκού προγράμματος eLearning Programme. Σταδιακά, από το 2007 ενσωματώθηκε στο πρόγραμμα της Ε.Ε. για τη Δια Βίου Μάθηση και, εν συνεχεία, αποτέλεσε μέρος του ευρωπαϊκού προγράμματος Comenius για τα σχολεία.

Το e-Twinning, από το 2014, ενισχύεται διαρκώς ως μέρος του προγράμματος Erasmus+ και πλέον κατέχει κεντρικό ρόλο στην υποστήριξη όλων των τύπων ευρωπαϊκής συνεργασίας στο πεδίο της σχολικής εκπαίδευσης.

Στο πρόγραμμα του e-Twinning σε ευρωπαϊκό επίπεδο συμμετέχουν περισσότεροι από 957.000 εκπαιδευτικοί, πάνω από 221.000 σχολικές μονάδες Π.Ε. και Δ.Ε. και έχουν υλοποιηθεί περισσότερα από 124.000 συνεργατικά έργα έως σήμερα.

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στην Ελλάδα είναι εγγεγραμμένοι περισσότεροι από 33.000 εκπαιδευτικοί από περίπου 10.700 σχολικές μονάδες και έχουν υλοποιήσει έως σήμερα περίπου 19.000 συνεργατικά έργα.

 


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση