Μάθημα μουσικής!

Ευχαριστούμε θερμά την δασκάλα μουσικής-μαέστρο Μαρία Σδρέγα, που με τόση προθυμία  αποδέχτηκε την πρόσκληση και επισκέφτηκε σήμερα το σχολείο μας για μια πλούσια μουσικοκινητική δράση, που γέμισε με χαρά τους μικρούς μας μαθητές. Μουσικά παιχνίδια και μαθήματα φωνητικής ενθουσίασαν τα παιδιά. Ευχαριστούμε όμως την κ.Μαρία και για ένα ακόμη σημαντικό λόγο, με τη συνοδεία της κιθάρας της έντυσε  μελωδικά το τραγούδι που ετοίμασαν τα παιδιά και των 3 τμημάτων για το διαγωνισμό make a wish. Σήμερα το τραγούδι μας  με τίτλο ” Το πιο λαμπρό αστέρι”, ηχογραφήθηκε ζωντανά με τη βοήθεια της μουσικού μας και τις δυνατές φωνούλες των παιδιών και θα σταλεί με τις ευχές όλων μας στο διαγωνισμό!

6ec06a65 1034 4c7a bd49 5c1f77b8c4d7 016bff7c 391b 44d0 8ca7 ea92470412ef 56e366f5 572a 447b 9a2f b5e2de0d4a62 a27a0ee9 ff00 4644 b429 2bf044df9db0 ee8bd6b6 dea9 44d4 9161 301471e6a061 8a788810 9ce5 43f8 a62a 376cde360e87

735e7e0c 3a05 49b7 ac59 2a0f88d3d6b1 8d696ea0 4427 4444 bf50 50a37f964991

Τα παιδιά ευχαρίστησαν την μουσικό στο τέλος με μια ζεστή αγκαλιά και τις ζωγραφιές τους!