Μάθημα μουσικής!
Ευχαριστούμε θερμά την δασκάλα μουσικής-μαέστρο Μαρία Σδρέγα, που με τόση προθυμία αποδέχτηκε την πρόσκληση και επισκέφτηκε σήμερα το σχολείο μας για μια πλούσια μουσικοκινητική δράση, που γέμισε με χαρά τους μικρούς μας μαθητές. Μουσικά παιχνίδια και μαθήματα φωνητικής ενθουσίασαν τα παιδιά. Ευχαριστούμε όμως την κ.Μαρία και για ένα ακόμη σημαντικό λόγο, με τη συνοδεία της κιθάρας της έντυσε μελωδικά το τραγούδι που ετοίμασαν τα παιδιά και των 3 τμημάτων για το διαγωνισμό make a wish. Σήμερα το τραγούδι μας με τίτλο ” Το πιο λαμπρό αστέρι”, ηχογραφήθηκε ζωντανά με τη βοήθεια της μουσικού μας και τις δυνατές φωνούλες των παιδιών και θα σταλεί με τις ευχές όλων μας στο διαγωνισμό!
Τα παιδιά ευχαρίστησαν την μουσικό στο τέλος με μια ζεστή αγκαλιά και τις ζωγραφιές τους!







