Ομορφαίνουμε το σχολείο μας- ομορφαίνουμε την γειτονιά μας!
Όταν πριν από 1 χρόνο κάποιος περνούσε από την οδό Βεργίνας-Ροδίνι θα αντίκριζε μια εικόνα που πλήγωνε, ανεπίτρεπτα συνθήματα, που δεν αρμόζουν σ ένα τοίχο Νηπιαγωγείου, που βρίσκεται στο κέντρο μιας πλατείας και που δυστυχώς συχνά βανδαλίζεται. Σήμερα 3 άνθρωποι απέδειξαν ότι μπορούν την ομορφιά της ψυχής τους και την αγάπη τους για τα παιδιά να την εκφράσουν ζωγραφίζοντας στον τοίχο. Βασω Σπυροπούλου, Αλίντα Σπηλιώτη & Άρη Μαρτάκη ευχαριστούμε που τόσο πρόθυμα ανταποκριθήκατε στο κάλεσμα μας να ομορφύνουμε το σχολείο μας- να ομορφύνουμε την γειτονιά μας, πάνω από όλα σας ευχαριστούμε για το πλατύ σας χαμόγελο και την ευγένεια της ψυχής σας. Με ένα πινέλο και λίγη μπογιά μπορούμε να φτιάξουμε εναν καλύτερο κόσμο…… μας δείξατε τον δρόμο, είστε υπέροχοι ![]()
![]()
![]()
Το δρόμο που χάραξε η ομάδα “ομορφαίνουμε γειτονιές” ακολούθησε μια πλειάδα εθελοντών -γονέων, που πρόθυμα πήραν πινέλα και μπογιές και συνέχισαν με μεράκι και πολύ αγάπη να ζωγραφίζουν τους εξωτερικούς τοίχους του σχολείου δίνοντας φως και χρώμα στην αυλή, τις πόρτες και την πρόσοψη του νηπιαγωγείου. Η ιδέα του εθελοντισμού και της προσφοράς γρήγορα απλώθηκε και καθημερινά οι γονείς θέλουν να αφήσουν το καλλιτεχνικό τους αποτύπωμα πάνω στους τοίχους του σχολείου. Άλλοι σχεδιάζουν και άλλοι χρωματίζουν ζωάκια, ουράνια τόξα, πουλιά, αερόστατα, κάστρα, ιππότες και πριγκίπισσες, που μαγεύουν τα παιδιά και γεμίζουν το μυαλό τους με όμορφες εικόνες. Ευχαριστούμε για την όμορφη πρωτοβουλία!












