Οι μαθητές της ΣΤ τάξης του σχολείου μας είχαν τη χαρά να συμμετέχουν σήμερα σε Διασχολικές Αθλητικές Δράσεις Συμπερίληψης & Ενσυναίσθησης, που διοργάνωσε ο Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής κ. Αντώνης Χριστόδουλος σε συνεργασία με την Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία ατόμων με Αναπηρία, στο Κλειστό Γυμναστήριο Κανήθου “Τάσος Καμπούρης” .
Τα παιδιά ενημερώθηκαν για τον τρόπο που παίζονται και τους κανονισμούς που ισχύουν και στη συνέχεια έπαιξαν τα παραολυμπιακά αθλήματα goalball, sitting volleyball και boccia.








