Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας και της ενότητας για τον Μινωικό Πολιτισμό, το τμήμα Γ1, μαζί με τη δασκάλα τους, οργάνωσε ένα ξεχωριστό «Μινωικό πρωινό».
Τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό, ντυμένα όσο πιο κοντά μπορούσαν σε μινωικές φορεσιές, δημιουργώντας μια όμορφη ατμόσφαιρα που μας ταξίδεψε στην εποχή της Μινωικής Κρήτης.
Το πρωινό περιλάμβανε τρόφιμα εμπνευσμένα από τη μινωική διατροφή: ψωμί με προζύμι, κριθαρένια παξιμάδια, κρητική παραδοσιακή μυζήθρα, ελιές, μέλι, σύκα, σταφίδες, αμύγδαλα, καρύδια, μήλα και τηγανίτες με σταφίδες.
Μέσα από αυτή τη βιωματική δράση, οι μαθητές γνώρισαν καλύτερα τις διατροφικές συνήθειες και την καθημερινή ζωή των ανθρώπων του Μινωικού πολιτισμού, συνδυάζοντας τη μάθηση με τη δημιουργικότητα και τη χαρά της συνεργασίας.
















