ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ
Οι πασχαλινές δημιουργίες των παιδιών της σχολικής μονάδας περιλαμβάνουν κατασκευές με πολλές τεχνικές. Χρησιμοποιώντας ψαλίδι και μαρκαδόρους δημιουργήθηκαν όμορφα Λαζαράκια και πασχαλινά διακοσμητικά.
Τα παιδιά σήκωσαν τα μανίκια τους και έβαψαν με πινέλα και τέμπερες ,διακοσμητικά αυγουλάκια και τα στόλισαν με χρυσόσκονες .
Τα λαμπερά πασχαλινά αυγά μας “κύλισαν” και “μπήκαν” στα καλαθάκια τους. Χαριτωμένα κοτοπουλάκια πήραν τα νήπια στο σπίτι τους γεμάτα με λιχουδιές. Έτοιμοι λοιπόν για να τραγουδήσουν τα κάλαντα του Λαζάρου!!
Δημιούργησαν πασχαλινές κάρτες, έγραψαν μέσα ευχές και ζωγράφισαν ενδιαφέρουσες πασχαλινές εικόνες.
Χρησιμοποίησαν πηλό και εύκολα κατασκεύασαν σταυρούς πλάθοντας τους με τα μικρά χεράκια τους πάνω σε χρυσόσκονη. Κάθε παιδάκι έπλασε τον πηλό σε ένα κορδόνι, το έκοψε σε δύο μέρη και τα τοποθέτησε στη σωστή θέση. Έπειτα , χρησιμοποιώντας το καπάκι ενός μαρκαδόρου , έφτιαξε τα σχέδια πάνω στον σταυρό πατώντας το σαν “σφραγίδα” . Ο πηλός στεγνώνει μόνος του , οπότε του δώσαμε τον χρόνο που χρειαζόταν για να σκληρύνει και να πάει στο σπίτι με ασφάλεια.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, ημέρα γενεθλίων του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Καθιερώθηκε το 1966 από τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα.(International Board on Books for Young People – IBBY).
Κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αναλαμβάνει να δημιουργήσει το μήνυμα και την αφίσα της Ημέρας, τα οποία διανέμονται σε ολόκληρο τον κόσμο με σκοπό να αναδείξουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης, καθώς και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την προώθηση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους.
Για το 2025, υπεύθυνο για το υλικό του εορτασμού είναι το εθνικό τμήμα των Κάτω Χωρών.
Στην Ελλάδα, όπως κάθε χρόνο, το Ελληνικό Τμήμα της ΙΒΒΥ – Κύκλος του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου, φρόντισε να μεταφραστεί το μήνυμα από τα ολλανδικά από την κ. Μαργαρίτα Μπονάτσου, η οποία εργάστηκε εθελοντικά, και παροτρύνει τους φορείς οι οποίοι ενδιαφέρονται για τα παιδιά και τα βιβλία τους να συμβάλλουν στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου.
Το μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2025
Η γλώσσα των εικόνων
Rian Visser / Ριν Φίσερ
Μπορείς να ζωγραφίσεις κάτι
για τα λόγια
και για τα πράγματα που λέω;
Μετά να ζωγραφίσεις
ένα κενό στην ημέρα,
το κρύο,
τον αέρα,
έναν κόμπο στον λαιμό
ή μια ώρα κακή,
τον βήχα και
τον αναστεναγμό,
τη μυρωδιά απ’ το ζεστό ψωμί,
τον χρόνο,
μια στιγμή,
το τέλος μα και του ονείρου
την αρχή
τον τόπο όπου κάποτε,
τον τόπο όπου ποτέ,
τον τόπο όπου σύντομα
κάτι μεγάλο θα συμβεί,
τον πόνο από μια πληγή,
της θάλασσας τη γεύση
αλμυρή.
Είναι πολλά, πάρα πολλά,
αυτά που θα ήθελα να δω,
τον έρωτα,
μια μέρα που θα ’ρθει
κάποτε, μπορεί.
Φτιάξε εικόνες
από το ποίημά μου,
ελεύθερα να αισθανθείς,
κι αν από εμένα προέρχονται
τα λόγια αυτά
είναι δικά σου
τώρα πια.
*Το ποίημα προέρχεται από την εικονογραφημένη ποιητική συλλογή Alle wensen van de wereld (2021) της Rian Visser με εικόνες της Janneke Ipenburg. Το βιβλίο αυτό τιμήθηκε με το Zilveren Griffel και το Gouden Poeziemedaille (“Χρυσό μετάλλιο ποίησης”).
Πηγή :πλατφόρμα του Υπουργείου Πολιτισμού digitalculture.gov.gr
Στο 1ο Νηπιαγωγείο αναγνώστηκαν παραμύθια , τα παιδιά κατασκεύασαν σελιδοδείκτες, δημιουργήθηκε ένα συνεργατικό παραμύθι με όλα τα σχολεία του Δήμου Τυρνάβου, το οποίο θα παρουσιαστεί σε εκδήλωση του Δήμου.
ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Μέσα στα πλαίσια των δράσεων που πραγματοποιεί το Νηπιαγωγείο ως μέλος του δικτύου Νηπιαγωγείων “Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείο”, γίνονται και κάποιες επισκέψεις σε χώρους της πόλης. Ολοκληρώνοντας τη γνωριμία με επαγγέλματα σχετικά με το βιβλίο , βρεθήκαμε σε τυπογραφείο . Εκεί , τα νήπια παρατήρησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τα μηχανήματα που υπάρχουν και είδαν πως τυπώνεται και παίρνει την τελική του μορφή ένα βιβλίο.
Ευχαριστούμε πολύ τον κύριο Σιρδένη που μας δέχτηκε στον χώρο του και με πολύ αγάπη μας έλυσε απορίες και εξήγησε την διαδικασία δημιουργίας ενός βιβλίου.
Επόμενη επίσκεψη των νηπίων έγινε σε βιβλιοπωλείο , οπού εκεί είδαν πληθώρα βιβλίων , σε διάφορα μεγέθη, χρώματα , είδη .
Ευχαριστούμε και τον κύριο Χατζημπάρμπα για την φιλοξενία και τα δωράκια – μολύβια που προσέφερε στα νήπια.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΥΡΝΑΒΟΥ, ΣΤΟ ΑΡΧΟΝΤΙΚΟ ΚΑΡΑΣΣΟΥ
Στα πλαίσια των δράσεων του Δικτύου “Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείο” τα νήπια μπόρεσαν να ξεναγηθούν και να γνωρίσουν το Μουσείο Αμπέλου- Οίνου – Οίκου Ανθρώπου.
Το Αρχοντικό του Καράσσου είναι κληροδότημα των κληρονόμων της οικογένειας Καράσσου προς τον Δήμο Τυρνάβου, με σκοπό να λειτουργήσει ως Λαογραφικό Μουσείο. Σήμερα το κτίσμα έχει αποκατασταθεί πλήρως και είναι στην διάθεση του κοινού με πλούσιο υλικό και λειτουργεί ως μουσείο Αμπέλου – Οίνου – Οίκου Ανθρώπου.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες ταξίδεψαν σε παλιές εποχές και γνώρισαν αντικείμενα που χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποί πολλά χρόνια πριν στις καθημερινές τους εργασίες. Εργαλεία, σκεύη, οικιακά αντικείμενα της καθημερινής ζωής των ανθρώπων , ακόμη και υφάσματα και φορέματα φτιαγμένα με την τεχνική των σταμπωτών για την οποία ήταν πολύ διάσημος ο Τύρναβος.
Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Ιωάννα Καλλιαρδού για την ξενάγηση στους χώρους του Μουσείου!!
Ένα πικ νικ στην αυλή του Λαογραφικού Μουσείου ολοκλήρωσε όλη την ευχάριστη αυτή εμπειρία των νηπίων.
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ 1821
Η επέτειος της Επανάστασης του 1821 εορτάστηκε στο 1ο Νηπιαγωγείο Τυρνάβου !
Ήρωες και ηρωίδες της Ελληνικής Επανάστασης ζωντάνεψαν και στεφανώθηκαν με τα τιμητικά στεφάνια της Δόξας, της Ιστορίας, της Ελλάδας, της Πατρίδας και της Ειρήνης!!!
Περήφανοι οι μικροί μαθητές και οι μαθήτριες απήγγειλαν τα ποιήματα τους και φώναξαν με δύναμη “Ζήτω η Ελλάδα”! Με συγκίνηση δέχτηκαν τα τιμητικά στεφάνια τους , κατόπιν παρέλασαν στην αυλή του σχολείου και τραγούδησαν όπου τους καμάρωσαν συγκινημένοι οι γονείς τους!
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΥΡΝΑΒΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΝΕΡΟΥ : 22 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025
Παγκόσμια Ημέρα Νερού 22 Mαρτίου 2025: Διατήρηση των Παγετώνων & η Παγκόσμια Κρίση Νερού
Η Παγκόσμια Ημέρα Νερού, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 22 Μαρτίου από το 1993, αποτελεί μια παγκόσμια πρωτοβουλία του ΟΗΕ με στόχο την ανάδειξη της σημασίας του γλυκού νερού και της ανάγκης προστασίας των υδάτινων πόρων. Σήμερα, 2.2 δισεκατομμύρια άνθρωποι δεν έχουν πρόσβαση σε ασφαλές πόσιμο νερό, γεγονός που καθιστά την παγκόσμια κρίση νερού μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της εποχής μας. Το νερό μπορεί να συμβάλει ειρήνη ή να πυροδοτήσει συγκρούσεις. Όταν το νερό είναι σπάνιο ή μολυσμένο ή όταν οι άνθρωποι έχουν άνιση ή καθόλου πρόσβαση σε αυτό, οι εντάσεις μεταξύ κοινοτήτων και χωρών μπορεί να αυξηθούν. Ένας από τους κύριους στόχους της Παγκόσμιας Ημέρας Νερού είναι η υποστήριξη του Στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης 6 (SDG 6): καθαρό νερό και υγιεινή διαχείριση υδάτων (αποχέτευση) για όλους έως το 2030.
Ο Δήμος Τυρνάβου σε συνεργασία με την ΔΕΥΑ Τυρνάβου,διοργάνωσε μία όμορφη δράση αφιερωμένη στην Παγκόσμια Ημέρα Νερού, καλώντας όλες τις σχολικές μονάδες της πόλης να συμμετέχουν για να περάσει το μήνυμα της διάσωσης του νερού και του μεγάλου προβλήματος που αντιμετωπίζει ο πλανήτης.
Οι μαθητές ετοίμασαν πλακάτ με τεχνικές ζωγραφικής και κολάζ, φόρεσαν τα καπελάκια τους , ντύθηκαν με άσπρα μπλε και πήγαν να συναντήσουν τα υπόλοιπα νήπια της πόλης στην κεντρική πλατεία του Τυρνάβου.
Η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Υγείας, Πρόνοιας, Εκπαίδευσης, Πολιτισμού, Αθλητισμού, κυρία Μαμανού Ευγενία, κάλεσε όλους τους μαθητές να συμμετέχουν και να οργανώσουν μια παρουσίαση ή κάποιο δρώμενο. Τα Νηπιαγωγεία της πόλης συμμετείχαν χορεύοντας και τραγουδώντας το τραγούδι “Το νερό, νεράκι”.
Πηγή βίντεο : You Tube
ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΧΟΠΑ ΗΡΩΕΣ”
ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑ , ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ- ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΜΑΣ.
Η σχολική εκστρατεία ΧΟΠΑ Ήρωες είναι μια δημιουργία του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Οι “ΧΟΠΑ ΗΡΩΕΣ ” είναι μια βραβευμένη εκπαιδευτική πρωτοβουλία που έχει ως στόχο την αναγνώριση των συμπτωμάτων του εγκεφαλικού επεισοδίου και την ανάγκη για άμεση δράση. Αξιοποιεί τον ενθουσιασμό που έχουν τα παιδιά να μαθαίνουν και να μοιράζονται .Ενθαρρύνει την μεταλαμπάδευση της γνώσης στην υπόλοιπη οικογένειά τους, ιδιαίτερα στους παππούδες και τις γιαγιάδες τους.
Είναι ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που διδάσκει στα παιδιά την ενσυναίσθηση , την αγάπη, καθώς και την παροχή πρακτικών δεξιοτήτων του πως να σώσουν μια ζωή.
Γίνονται ενεργοί πολίτες που ενδιαφέρονται για το πως να βοηθούν τους ανθρώπους γύρω τους.
Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στο ιδιαίτερο δεσμό που υπάρχει ανάμεσα στα παιδιά και τους παππούδες με τις γιαγιάδες τους καθώς προσφέρουν άνευ όρων αγάπη, υπομονή και καλοσύνη. Η έναρξη του προγράμματος έγινε με την παρακολούθηση ενός βίντεο . Γνωρίσαμε τον μικρό Αλέξη.
Ο απώτερος στόχος είναι να εκπαιδευτεί όλη η οικογένεια ώστε να γνωρίζει τα συμπτώματα ενός εγκεφαλικού επεισοδίου και να καλέσει άμεσα βοήθεια στο 112 . Για να επιτευχθεί αυτό επιλέχθηκε το εκπαιδευτικό μέσο που θεωρήθηκε πως είναι το πιο εύστοχο, δηλαδή τα παιδιά μας.
Οι οικογένειες ενημερώνονται για πολλά πράγματα μέσω των παιδιών τους. Μάλιστα μαθαίνουν συμπτωματικά για πράγματα που δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον για αυτές. Έχει πράγματι αποδειχθεί ότι εκπαιδεύοντας τα παιδιά να ζουν για παράδειγμα, υγιεινά, όχι μόνο είναι σε θέση να διαδώσουν αυτή τη γνώση αλλά μπορούν να επηρεάσουν μέχρι και τον τρόπο ζωής των γονέων. Επομένως αν τα παιδιά είναι σε θέση να μάθουν για τα κύρια συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου , να μάθουν τι πρέπει να κάνουν όταν αυτό εμφανιστεί και τους δοθεί και η αποστολή να μεταβιβάσουν αυτή τους τη γνώση στην οικογένειά τους, μπορούν τελικά να σώσουν τη ζωή ενός ανθρώπου.
Η δομή του προγράμματος αποτελείται από 5 βασικούς άξονες δραστηριοτήτων. Τα παιδιά μαθαίνουν και από ένα σύμπτωμα του εγκεφαλικού. Η στοχοκατευθυνόμενη εκπαίδευση διεξάγεται μέσω μιας σειράς δραστηριοτήτων με παιδαγωγικό, ψυχαγωγικό και παιγνιώδη χαρακτήρα, ανάλογο με την ηλικία των παιδιών. Τα παιδιά έχουν ως “συνοδοιπόρους” στην εκπαιδευτική διαδικασία τέσσερις “συνταξιούχους Υπερήρωες”. Κάθε υπερήρωας βοηθάει τα παιδιά να μάθουν για ένα συγκεκριμένο σύμπτωμα του εγκεφαλικού επεισοδίου, συνδέοντάς το με την εκμάθηση και άμεση κλήση του Πανευρωπαϊκού αριθμού έκτακτης ανάγκης , 112.
Με το τέλος του προγράμματος τα παιδιά πήραν στο σπίτι τους το βιβλίο δραστηριοτήτων του προγράμματος, το τηλέφωνο με τον αριθμό 112, που κατασκεύασαν με υλικό από το βιβλίο και την κάρτα μέλους της ομάδας ΧΟΠΑ.
Πηγή βίντεο: You Tube
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026
ΤΎΡΝΑΒΟΣ 4-3-2025
Σύμφωνα με την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) όπως τροποποιήθηκε
με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία
Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 31 Μαρτίου 2025.
Εγγραφές μετά την 31η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της
Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ
79/2017 (Α΄109).
Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών
Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι αιτήσεις
εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της
Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το
νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του
Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην
ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει
τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’
133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους
εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών.
- Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα χωρίς την προσκόμιση δικαιολογητικών.
Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία
για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021
και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να
δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.
Οι αιτήσεις θα γίνουν ηλεκτρονικά από τους γονείς στην ηλεκτρονική διεύθυνση
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Δείτε τις Οδηγίες Χρήσης Εφαρμογής για Κηδεμόνες ΕΔΩ
Θα χρειαστείτε τους κωδικούς σας του TAXIS NET.
Aπαιτούμενα δικαιολογητικά (στην ηλεκτρονική αίτηση)
- Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας
Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του νηπίου, το οποίο πρέπει να είναι στο όνομα του πατέρα ή της μητέρας του νηπίου και η διεύθυνση να ανήκει οπωσδήποτε στη σχολική περιφέρεια του Νηπιαγωγείου.
Θα πρέπει να είναι ένα από τα παρακάτω αποδεικτικά διεύθυνσης κατοικίας :
– Λογαριασμός ΔΕΗ, ΔΕΥΑΤ, τελευταίου διμήνου
– Εκκαθαριστικό Σημείωμα Εφορίας (του προηγούμενου έτους)
– Μισθωτήριο ενοικίασης κατοικίας θεωρημένο από την Εφορία (παλαιό μισθωτήριο) ή
εκτυπωμένο από το TAXIS NET με αποδοχή ιδιοκτήτη και ενοικιαστή
– Συμβόλαιο αγοράς κατοικίας
2. Πιστοποιητικό γέννησης ή Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης του παιδιού
Δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν οι γονείς στο Νηπιαγωγείο:
1.Βιβλιάριο Υγείας του νηπίου ( βιβλιάριο εμβολίων) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο να φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
2.Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή Μπορείτε να εκτυπώσετε το έντυπο από εδώ: (ΑΔΥΜ)
Συμπληρώνεται από τον παιδίατρο. Για το νήπιο που θα συνεχίσει τη φοίτησή του στο
ίδιο νηπιαγωγείο και δεύτερη χρονιά, δεν απαιτείται νέο ΑΔΥΜ.
3. Στην περίπτωση των μαθητών/-τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι
γονείς συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κ.Ε.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία.
Αν οι γονείς είναι διαζευγμένοι, είναι απαραίτητη η δικαστική απόφαση επιμέλειας.
Αν το παιδί πάσχει από χρόνια ασθένεια, είναι απαραίτητη η σχετική ιατρική γνωμάτευση.
Για την εγγραφή του παιδιού στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα δεν χρειάζεται να προσκομίσουν δικαιολογητικά. Μόνο την αίτησή τους.
Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του
Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Γίνονται δεκτές όλες ανεξαιρέτως οι αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις.
Η συμμετοχή μαθητών στο τμήμα πρόωρης υποδοχής :
- Στο τμήμα πρόωρης υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο ολοήμερο πρόγραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος πρόωρης υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια. - Ώρα προσέλευσης 7:45-8:00
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Υποχρεωτικό Πρωινό Πρόγραμμα 08.15 – 13.00
Ολοήμερο Προαιρετικό Πρόγραμμα 13.00-16.00
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.
Για να μπορέσουν να εξυπηρετηθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι γονείς , θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς με το νηπιαγωγείο για να οριστεί η ακριβής ημέρα και ώρα που θα προσέλθουν, με τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν για την εγγραφή.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Αγλαΐα Δελημιχάλη
τηλέφωνο: 2492024220 (ώρες 12.00 -13.30)
email: mail@1nip-tyrnav.lar.sch.gr
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΥΖΩΝΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΟΡΤΑ
Μάθηση, δημιουργία και χαρά για τους μικρούς μαθητές και μαθήτριες του 1ου Νηπιαγωγείου Τυρνάβου. Μαζί με το 3ο Νηπιαγωγείο, είχαν τη χαρά να συμμετέχουν στο καταπληκτικό πρόγραμμα της Δημιουργικής Πόρτας με θέμα τον ΕΥΖΩΝΑ. Με αφορμή την επέτειο της 25ης Μαρτίου που έρχεται σε λίγες μέρες , αυτό το πρόγραμμα δίνει στα παιδιά πολλές πληροφορίες για τον τσολιά , την φορεσιά του καθώς και τον ρόλο του στην ιστορία της Ελλάδος!
Στον φανταστικό χώρο της Δημιουργικής Πόρτας , τα παιδιά αφού πρώτα συνέλεξαν γενικές πληροφορίες, με παιγνιώδεις τρόπους και με έναν μεγάλο τροχό ερωτήσεων ,σαν να συμμετείχαν σε ένα τηλεπαιχνίδι , έπαιξαν και έμαθαν για τον Έυζωνα.
Μετά πέρασαν στον χώρο της δημιουργίας. Κατασκεύασαν μεγάλες κούκλες – τσολιάδες με τεχνικές κολάζ και ζωγραφικής.
Το αποτέλεσμα , ένας όμορφος και καμαρωτός Έυζωνας!!!