Μέσω του διδακτικού σεναρίου οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες
διερεύνησης και ανακάλυψης, σε ομαδικές δραστηριότητες αλλά και δραστηριότητες επίλυσης προβλημάτων.
Ολοκληρώνοντας το σενάριο, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση:
Όσον αφορά τους γνωστικούς στόχους: Να χαράξουν μονοπάτια. - Να δημιουργήσουν χωρικές σχέσεις. - Να κάνουν ομαδοποιήσεις και ταξινομήσεις.
Όσον αφορά τους στόχους δεξιοτήτων: Να μάθουν για τη χρήση υλικών και από ποιο υλικό είναι φτιαγμένες οι συσκευασίες.- Προγραμματισμός του Bee-bot.
Ως προς τις στάσεις/συμπεριφορές: Να εργαστούν σε ομάδες. - Να αιτιολογήσουν τις παρατηρήσεις τους.
Το νέο μήνυμα του Ντετέκτιβ Βανς ήρθε στο σχολείο μας και οι μαθητές δέχτηκαν την νέα αποστολή με μεγάλη χαρά. Αυτή την φορά τα παιδιά χρειαζόταν να καταθέσουν τις γνώσεις τους για τα σκουπίδια .- Πόσα και τί είδους σκουπίδια πετάμε κάθε μέρα;
Οι μαθητές αφού είδαν πρώτα την φωτογραφία που τους έστειλε ο Ντετέκτιβ, έπειτα βγήκαν στην γειτονιά μας και παρατήρησαν την κατάσταση που επικρατεί στο πάρκο και στους κάδους. Κατέγραψαν αυτά που παρατήρησαν.
Τα σχολεία συναντήθηκαν διαδικτυακά και έδειξαν σε όλους ό,τι ανακάλυψαν στην γειτονιά τους.
Ήρθε η στιγμή να γνωρίσουμε δύο παιδιά που ζουν σε κάποιο άλλο σημείο του πλανήτη μας.
Ας γνωρίσουμε την Sifa από την Ρουάντα και τον Matheo από την Τανζανία. Άραγε ζούμε με τον ίδιο τρόπο; Πετάει και η Sifa τόσα σκουπίδια όσα κι εμείς;
Ήρθε η ώρα λοιπόν να γνωρίσουμε τα υλικά.
Τα παιδιά έφεραν από το σπίτι τους άδειες συσκευασίες από διάφορα υλικά. Δούλεψαν σε ομάδες τις ταξινόμησαν και τις ομαδοποίησαν ανάλογα με το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένες.
Σε αυτή την φάση έγραψαν τις λέξεις “πλαστικό “, “γυαλί”, “χαρτί’, “αλουμίνιο” και όποιο παιδί επιθυμούσε το έγραψε και στα αγγλικά.
Ο Ντετέκτιβ Βανς μας επιφύλασσε μια έκπληξη. Μας έστειλε ένα ρομποτάκι για να μας βοηθήσει να ανακυκλώσουμε !