Aνταλλαγή ιδεών, καλών πρακτικών και παιδαγωγικών προσεγγίσεων.
Την Τετάρτη 29 Απριλίου είχαμε τη χαρά και την τιμή να υποδεχτούμε στο νηπιαγωγείο μας εκπαιδευτικούς και συμβούλους εκπαίδευσης από τη Δανία, οι οποίοι παρακολούθησαν το ημερήσιο πρόγραμμα διδασκαλίας μας.
Η επίσκεψή τους αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία ανταλλαγής ιδεών, καλών πρακτικών και παιδαγωγικών προσεγγίσεων, ενισχύοντας τη σημασία της συνεργασίας και της εξωστρέφειας στην εκπαίδευση. Παράλληλα, είχαμε τη χαρά να χορέψουμε και να παίξουμε μαζί τους, δημιουργώντας όμορφες στιγμές επικοινωνίας και σύνδεσης μέσα από το παιχνίδι και τη χαρά των παιδιών.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στη Διευθύντρια Εκπαίδευσης κ. Γιώτα Σιδερά-Χουλιάρα , καθώς και στους υπευθύνους των προγραμμάτων Erasmus+, κ. Γαρυφαλλιά Πούλου και κ. Θοδωρή Καρτσούκη, για την ευκαιρία που μας έδωσαν να συμμετέχουμε σε αυτή τη σημαντική δράση.
Συνεχίζουμε με όραμα, συνεργασία και αγάπη για τα παιδιά και την εκπαίδευση! 



