Χορέψαμε, παίξαμε και… τσικνίσαμε!

Eυχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας για την όμορφη πρωτοβουλία και τα υπέροχα σουβλάκια που προσέφεραν στα παιδιά την Τσικνοπέμπτη! Χάρισαν χαμόγελα, χαρά και μια ξεχωριστή γιορτινή εμπειρία στους μικρούς μας μαθητές. Τέτοιες δράσεις κάνουν το σχολείο ακόμη πιο ζεστό και γεμάτο αγάπη. Να είστε πάντα καλά και να συνεχίσετε με την ίδια όρεξη!

Καλές Απόκριες!!