Η Ημέρα της Αγκαλιάς στο Νηπιαγωγείο μας!
Σήμερα γιορτάζουμε κάτι πολύ απλό αλλά και πολύ σπουδαίο… την αγκαλιά!
Η αγκαλιά είναι ένας τρόπος να πούμε «σε αγαπώ», «σε νοιάζομαι», «είμαι εδώ για σένα» χωρίς λόγια.
Τα παιδιά έχουν έναν μοναδικό τρόπο να εκφράζουν τα συναισθήματά τους και η αγκαλιά είναι από τα πρώτα “εργαλεία” επικοινωνίας που χρησιμοποιούν. Μέσα από αυτήν νιώθουν ασφάλεια, εμπιστοσύνη και ζεστασιά.
Στο νηπιαγωγείο μας σήμερα:
-
μιλήσαμε για τα συναισθήματα
-
διαβάσαμε ιστορίες για τη φιλία
-
ζωγραφίσαμε «αγκαλιές»
-
και φυσικά… χαρίσαμε πολλές αγκαλιές (μόνο όταν το θέλουμε και το επιλέγουμε!)
Μάθαμε ότι:
✔ Η αγκαλιά μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα
✔ Μπορεί να διώξει τη λύπη
✔ Είναι ένας όμορφος τρόπος να δείξουμε φροντίδα
Παράλληλα, τονίσαμε κάτι πολύ σημαντικό:
Ρωτάμε πάντα πριν αγκαλιάσουμε κάποιον.
Η αγκαλιά είναι δώρο και πρέπει όλοι να νιώθουμε άνετα για να την προσφέρουμε ή να την δεχτούμε.
Ας μην ξεχνάμε λοιπόν…
Μια μικρή αγκαλιά μπορεί να κάνει μια μεγάλη μέρα πιο φωτεινή!
Με αγάπη,
Η ομάδα του νηπιαγωγείου μας 💛