Η Ημέρα της Αγκαλιάς στο Νηπιαγωγείο μας!

Σήμερα γιορτάζουμε κάτι πολύ απλό αλλά και πολύ σπουδαίο… την αγκαλιά!

Η αγκαλιά είναι ένας τρόπος να πούμε «σε αγαπώ», «σε νοιάζομαι», «είμαι εδώ για σένα» χωρίς λόγια.
Τα παιδιά έχουν έναν μοναδικό τρόπο να εκφράζουν τα συναισθήματά τους και η αγκαλιά είναι από τα πρώτα “εργαλεία” επικοινωνίας που χρησιμοποιούν. Μέσα από αυτήν νιώθουν ασφάλεια, εμπιστοσύνη και ζεστασιά.

Στο νηπιαγωγείο μας σήμερα:

  • μιλήσαμε για τα συναισθήματα

  • διαβάσαμε ιστορίες για τη φιλία

  • ζωγραφίσαμε «αγκαλιές»

  • και φυσικά… χαρίσαμε πολλές αγκαλιές (μόνο όταν το θέλουμε και το επιλέγουμε!)

Μάθαμε ότι:
✔ Η αγκαλιά μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα
✔ Μπορεί να διώξει τη λύπη
✔ Είναι ένας όμορφος τρόπος να δείξουμε φροντίδα

Παράλληλα, τονίσαμε κάτι πολύ σημαντικό:
Ρωτάμε πάντα πριν αγκαλιάσουμε κάποιον.
Η αγκαλιά είναι δώρο και πρέπει όλοι να νιώθουμε άνετα για να την προσφέρουμε ή να την δεχτούμε.

Ας μην ξεχνάμε λοιπόν…
Μια μικρή αγκαλιά μπορεί να κάνει μια μεγάλη μέρα πιο φωτεινή!

Με αγάπη,
Η ομάδα του νηπιαγωγείου μας 💛