«Φον Κουραμπιές εναντίον Κόμη Μελομακαρόνη»
Σήμερα γεμίσαμε το σχολείο μας με γέλια, μαγεία και… πολλή χριστουγεννιάτικη γλυκύτητα! 

Τα παιδιά μας απόλαυσαν την απίθανη κουκλοθεατρική παράσταση «Φον Κουραμπιές εναντίον Κόμη Μελομακαρόνη» από την καταπληκτική Ομάδα Τα Πάντα Φι! Οι μικροί μας θεατές ενθουσιάστηκαν και μπήκαν ακόμα περισσότερο στο κλίμα των γιορτών! 
Ένα τεράστιο ευχαριστώ στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που κάλεσε και κάλυψε την παράσταση, αλλά και για τη γλυκιά τους προσφορά: μελομακάρονα και κουραμπιέδες για όλα τα παιδιά! 

Μια μέρα γεμάτη χαμόγελα, χρώματα και χριστουγεννιάτικη μαγεία!

‘